Het gaat om een vak, niet om een afkomst ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands
Op Wikipedia staat het met hoofdletters, dus is het zo.
Niet nodig, ik spreek Fries.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij dat vroeger nou gedaan zou hebben...
Het gaat om de taal Nederlands, die Wikipedia link gaat ook over de taal Nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat om een vak, niet om een afkomst ofzo.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schrijf je dat toevallig ook af en toe? Want soms vraag ik me echt af wat er nou staat
Dat is ik spreek Nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de taal Nederlands, die Wikipedia link gaat ook over de taal Nederlands.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ik spreek Nederlands.
Niet ik moet iets leren voor het vak nederlands
Jonge, ik troll tog. Net als over Schaken en Narsingh maar iemand moest weer happen en dan kan ik het niet latenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dan nog is het met hoofdletter. Het is ook altijd Frans,Duits en Engels. Net zoals het Germaans is om de subgroep van de Indo-Europese talen gaat.
Maar is het koeterwaals of Koeterwaals?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dan nog is het met hoofdletter. Het is ook altijd Frans,Duits en Engels. Net zoals het Germaans is om de subgroep van de Indo-Europese talen gaat.
Walenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar is het koeterwaals of Koeterwaals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |