Ja ik ga zo beginnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
BDIL , is je stream nog steeds die van bbbcrew ?
Staat ie er al een uur op?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Covati het volgende:
Lindgrenn heb je me nu genaaid met die benzia, niemand koopt -_-
Alsof er iets belangrijker is dan pace in FUTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, jij kijkt alleen naar pace
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
BDIL nee ga je nu packs kopen van echt geld?![]()
En als je gelezen had, dan had je gezien dat ik zei dat iemand 'm moest kopen die 'm nog graag wilde hebben. Op deze ga je geen 5k winst pakken.quote:
wohoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekend
Voor wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekend
Ik wou er 2k ofzo op maken nu moet ik 1:1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als je gelezen had, dan had je gezien dat ik zei dat iemand 'm moest kopen die 'm nog graag wilde hebben. Op deze ga je geen 5k winst pakken.
Lenzenquote:
3 a 4k kan echt wel. Gewoon een beetje geduld hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:09 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik wou er 2k ofzo op maken nu moet ik 1:1
Volgende keer ga ik via consolequote:
quote:
En dan krijg je betere spelers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik via console
Nee johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgende keer duurt nog ff vermoed ik
Maar dan kan je niet meer streamen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik via console
okiedokiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3 a 4k kan echt wel. Gewoon een beetje geduld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |