Bij mij gaat het ook niet super, in Divisie 4, alle wedstrijden gewonnen 6 in totaal achterelkaar.quote:
Stuk minderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Wildschut in de basis bij Jong Oranje
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuk minderdan Schaken in de basis bij het echte Oranje.
Schaken beter dan Narsinghquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.
Ik hoop dat hij aansluit binnenkort bij het eerste want Verhoekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mattie was basis Boetius![]()
Jij bent toch ook echt niet serieus te nemen als het over Feyenoord of (ex)spelers van Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.
Hoi, je kent me waarschijnlijk alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef ThatDutch het volgende:
Vanaf nu zal ook ik rondhangen op deze FUT topics
Normale Bony is al ziek, ik kan die IF nog niet kopen, maar als ik kan ga ik het zeker doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef ThatDutch het volgende:
Zojuist IF Bony gekocht voor mijn nieuwste hybrid, iemand al eerder met hem gespeeld?
Countergevoeligquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Af:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik geen bakken met toetsen morgen waardoor ik nu mooi kan spelen
Hij is niet zo duur hoor! Slechts 13k in 4231!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Normale Bony is al ziek, ik kan die IF nog niet kopen, maar kan ga ik zeker doen.
Speel 4-4-2 en ik moet 'm dan van CF nog naar ST maken. Ongeveer 24k op dit moment.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Hij is niet zo duur hoor! Slechts 13k in 4231!
In een eredivsie squad?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Speel 4-4-2 en ik moet 'm dan van CF nog naar ST maken. Ongeveer 24k op dit moment.
Zegt hij die de club supportert die elke wedstrijd het veld met hun pen0r loopt aan te duwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ertdop het volgende:
KNVB presenteert plan homo-acceptatie
[ afbeelding ]
In een raar hybride team, zal wel even een plaatje posten zo.quote:
Opkopen en discarden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef TheFastOne het volgende:
Agbon-Koné
Bent
N'Zogbia-Anita-Cameron-Lennon
Djourou-Wynne-Figueroa
Deze mensen mogen sterven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Okay! Mijn bony zit ook in een hybridje nu...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
In een raar hybride team, zal wel even een plaatje posten zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |