Ja, als beginner maak je altijd wel wat foutjes, komt wel goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oh dom ja. Ah oké, dat is jammer. Ben ik in ieder geval maar voor 2k het schip in gegaan. Thanks!
Ik heb Dede en Santana altijd achterin hoor met h2hquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Confetti het volgende:
H2H![]()
Custom work-rates, custom formaties, custom alles en nog wat.
Geen Dede, Felipe Santana of ander snel tuig.
Ik hoop dat jullie ook het licht gaan zien binnenkort.
Steefie hequote:
Walker zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef Pep_Vanille het volgende:
Wel raar dat ik ook een RB met die glim had gekocht met ook heel hoge pace e.d. en die heeft dezelfde stats al meerdere wedstrijden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef DutchSL het volgende:
One down, eleven to go
[ afbeelding ]
Jaquote:
pack opening al gedaan?quote:
Neequote:
Die laatste vraag ben ik het eigenlijk wel mee eens. De meest succesvolle methodes hoeven niet gedeeld te worden met iedereen die eventjes aan komt waaien. hoe meer mensen het doen, des te minder succesvoller deze methode wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef zerokil het volgende:
Kwam gister een ''skiller'' tegen..
Man wat was hij goed, ook in verdedigen..
Nu weet ik niet of Santana en Naldo OP zijn in deze editie..
Trouwens waarom de 150bin methode in de op?
Hmm, even xsplit enzo installeren, kan over een half uur in principequote:
Thanks, die krengen zijn wel duur, ga nog maar een paar offline toernooitjes spelen.quote:
Enigequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef knux het volgende:
Net 650k aan packs geopend
Gerrard, Valencia, Pato enigste kaartjes waard te verkopen.
Sommige mensen zijn zo dom hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef Tim86 het volgende:
lol, meer mensen net op de Mertens markt? Iemand had er 20x IF Mertens op gezet, startprijs 150c en liepen allemaal bijna dezelfde tijd af![]()
Alles ging voor 9 tot 14k uiteindelijk op 2 na ofzo die erboven zaten.
Afsteken en naar Belgie.quote:
Nee, belgie moet aan nederland. Dan krijgen wij een dream-team!!quote:
Ach, ik heb er weer 8 goedkope Driesjes bijquote:
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepiktquote:
Niks tegen ons Branbant he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef knux het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepikt
Het is gewoon enigequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef knux het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepikt
Dan moet de efteling wat aan die hekken doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef knux het volgende:
[..]
Zulke figuren lopen hier dus los rond.
Denk niet dat die paar noobies uit dit topic een impact zullen hebben op de markt waar miljoenen mensen spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die laatste vraag ben ik het eigenlijk wel mee eens. De meest succesvolle methodes hoeven niet gedeeld te worden met iedereen die eventjes aan komt waaien. hoe meer mensen het doen, des te minder succesvoller deze methode wordt.
Misschien handig als we hem allemaal kopen en zorgen dat KSI een BEASTTTT filmpje over hem maakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht Emenike is (zeker nu KSI hem hypet) zeker 10k waard. Da's een meevaller, 2800 coins.
Livestreamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanavond ook maar even 100k aan packs openen... ik doe er toch niets nuttigs mee aangezien gold teams geen ruk aan zijn om mee te spelen.
Gold is juist leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanavond ook maar even 100k aan packs openen... ik doe er toch niets nuttigs mee aangezien gold teams geen ruk aan zijn om mee te spelen.
Nee niks bijzondersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had geopend en daarna verkocht. Toen ging je weer openen, heb je toen nog iets gekregen?
Ik heb 12 Mertensjes voor maximaal 15k (dan wel 433 of 4321) k gekocht en er is net eentje in een kut formatie voor 25k gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik heb er weer 8 goedkope Driesjes bij
Wel irritant bidden zeg, vooral door die 5sec timer..20 bidding wars tegelijk werkt niet zo soepel
Nahh, ik puush m'n packs wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
LivestreamenXsplit downloaden en het is zo gebeurt
You smart boy.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 12 Mertensjes voor maximaal 15k (dan wel 433 of 4321) k gekocht en er is net eentje in een kut formatie voor 25k gegaan.
120k winst coming in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |