SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door P8 op 11-10-2012 18:08:56 ]Extremistisch gematigd.
Ik denk dat we het niveau op internet in een klap flink omhoog kunnen brengen, door iedereen die regelmatig op 9gag komt af te schieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]ik keek net even op 9gag, maar dat wordt er echt niet beter op of wel..
Kan je hier meer info over geven?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Als je een goede adblocker gebruikt dan kan je alle content van 9gag blokkeren, gelukkig!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef RickoKun het volgende:
HUEHUEHEUHU HEY JONGENS KIJK EENS WAT ENE LEUKEN SITE
http://lolhoek.nl/
HAIAHIAhihi
Nee, effe serieus. Van die kk mongooltjes die die vertaalde shit als origineel beschouwen
http://lolhoek.nl/gag/1210/doe-de-deur-dicht!.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef RickoKun het volgende:
HAIAHIAhihi
Nee, effe serieus. Van die kk mongooltjes die die vertaalde shit als origineel beschouwen
Je hebt er wel een extensie voor nodig: http://adblockplus.org/en/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan je hier meer info over geven?
Tering wat kansloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef RickoKun het volgende:
HAIAHIAhihi
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c12_1349902324
als ik daar zou rijden zou ik ook altijd een camera hebben draaien: die gasten naaien je andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe werkt die verzekering daar in rusland dat mensen dit doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
aangereden worden = geld vangenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe werkt die verzekering daar in rusland dat mensen dit doen
Voor de opgelopen schade dus, of vangen ze extra geld voor de 'emotionele' schadequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
aangereden worden = geld vangen
niet moeilijk toch?
Die bus die gewoon doorrijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
dat zal dat laatste wel zijn, anders zijn ze wel compleet gestoord als ze alleen hun medische kosten vergoed krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor de opgelopen schade dus, of vangen ze extra geld voor de 'emotionele' schade
Deze inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die bus die gewoon doorrijd
is dat nou een vrouwelijkachtig persoon die die uppercut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef kawa4 het volgende:
die wordt even goed hard uit de bus gedeponeerd![]()
"You wonna act like a man? then i'm gonna treat you lika a man"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
is dat nou een vrouwelijkachtig persoon die die uppercut?
Kuthoer. Bam. Op je bakkes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef kawa4 het volgende:
Vrij terecht tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
is dat nou een vrouwelijkachtig persoon die die uppercut?
Gruwelijk!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Zeker oud, maar nog steeds wel grappig, vind ik dan, ja wel.
Haha, classic inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:49 schreef Faazz het volgende:
Ik moet in eens denken aan die twee gastjes die helemaal los gingen op die, dacht ik, crazy frog. Die lange slungel en die kleine bolle. Op 4chan super vaak bewerkt tot gifjes. Heeft iemand het origineel?
Edit, gevonden
Dus daarom hebben al die Russen zo'n dashboardcam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Saints Row 2 insurance fraudquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef Mirel het volgende:
r/banana is een rare plek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit wel een mooi stel koplampen op de hoerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef kawa4 het volgende:
wtf waarom?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
HE HIT HER WITH THAT MORTAL KOMBAT UPPERCUT THE JOINT THAT SEND YOU TO THE SECOND FLOOR!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef kawa4 het volgende:
Bril-fucking-jantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:35 schreef smegmanus het volgende:
Zeker oud, maar nog steeds wel grappig, vind ik dan, ja wel.
Wat een stel faalhazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
repost oud allesquote:
Mijn duim heeft helemaal geen haar en mijn overige vingers ook alleen maar aan de onderkant van de vingers?quote:
Ja maar jij bent vrouw. Die zijn sowieso al minder harig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn duim heeft helemaal geen haar en mijn overige vingers ook alleen maar aan de onderkant van de vingers?
Dan moet je erbij zetten dat het alleen voor mannen op gaatquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar jij bent vrouw. Die zijn sowieso al minder harig.
Vast ook niet voor alle mannen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan moet je erbij zetten dat het alleen voor mannen op gaat
Ik heb ook alleen haar dichtbij de hand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan moet je erbij zetten dat het alleen voor mannen op gaat
quote:
Hij is een fanboy, hij snapt dat nietquote:
Rot eens op. Niemand mag jou.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Hij is een fanboy, hij snapt dat niet
OT:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zet ik hem op het weblog
Is dat in malaga?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zoals in Apple Maps.quote:Op maandag 15 oktober 2012 06:43 schreef Juupİ het volgende:
[..]
Helaas komt het plaatje op de aaifoon niet overeen met de snelweg waarop gereden wordt.
Rellen in UKquote:
Zeik eens niet zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef DSS24 het volgende:
De enige mensen die dat t-shirt snappen zijn types zoals Walter White van Breaking Bad. Niet bepaald een doelgroep die je in de nacht wil laten komen.
misschien ben jij gewoon domquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef DSS24 het volgende:
De enige mensen die dat t-shirt snappen zijn types zoals Walter White van Breaking Bad. Niet bepaald een doelgroep die je in de nacht wil laten komen.
Jij bent zo'n trut die bij beelden van gevechten in Irak ook Call of Duty vergelijkingen gaat maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef DSS24 het volgende:
Lever je UI maar weer in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef DSS24 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef DSS24 het volgende:
Aan de reacties te zien lopen jullie in zo'n shirt
dit is een grapje..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef BasvB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkeersbord_niet.html
Geweldig!quote:
Ik zoek nog zo'n soort shirt/ lelijk kersttrui.. iemand?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef BasvB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkeersbord_niet.html
Gadverdamme zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef marcel-o het volgende:
en dan vooral de links naast t filmpje
vaginoplastia. (en zoek er anders ff naar)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 17-10-2012 om 11:22:36Nieuwe boek van P.F. Thomése "Het Bamischandaal" zeer slecht ontvangen in China. Tranen van het lachen... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]Erg slim van lowcostholidays, hiermee hebben ze wel publiciteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hi Richard. We loved your post on our Facebook page.
We are always grateful for input from our users, but your comment was particularly poignant.
If Facebook had a "love" button, we'd have clicked it. But it doesn't.
So we've made you a video instead. Unfortunately Bodyform doesn't have a CEO.
But if it did she'd be called Caroline Williams. And she'd say this:
gevondenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef marcel-o het volgende:
k zag laatst ergens n plaatje dat er een "snsv " (Asus ondersteboven) notebook te koop was
kan t alleen ff niet meer vinden..
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Thanks voor deze input, ik ben echt helemaal stuk gegaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef swollywood het volgende:
Richard Neill postte op 8 oktober een cynisch bericht op de facebook-pagina van Bodyform (Vergelijkbaar met Always, van het maandverband met de vleugels):
[ afbeelding ]
Bodyform kwam met een geniale reactie in de vorm van een youtube video:
[..]![]()
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Haha same here, dat zijn echt pareltjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks voor deze input, ik ben echt helemaal stuk gegaan!![]()
![]()
Naja, er is geklaag en geween over het feit dat er op 9gag casual is, er veel reposts zijn en OC bijna niet te vinden is. Neemt niet weg dat dat overdreven gezeik is, je kunt je er prima vermaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem met 9gag? Ze hebben toch grappige plaatjes? Wat mis ik?
Baasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef swollywood het volgende:
Richard Neill postte op 8 oktober een cynisch bericht op de facebook-pagina van Bodyform (Vergelijkbaar met Always, van het maandverband met de vleugels):
[ afbeelding ]
Bodyform kwam met een geniale reactie in de vorm van een youtube video:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_hondenleven.html
Het moraal van het verhaal: Laat nooit je Facebook open staan in een Apple store..quote:
sommige mensen zijn gewoon verzuurde mergelkuttenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem met 9gag? Ze hebben toch grappige plaatjes? Wat mis ik?
Super leuk gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_hondenleven.html
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Kwam hem net vanochtend ook tegen inderdaad, mooi filmpjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef VeerEli het volgende:
Misschien niet hilarisch, wel heel mooi!
http://www.vkmag.com/maga(...)oseli_national_park/
Leuk plaatjen mang.quote:
Vlgs mij omdat je het om de haverklap (geforceerd) gevraagd word en er eigenlijk toch niks van merkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef Gehenna het volgende:
![]()
die laatste snap ik dan weer niet...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil de grap best uitleggen maar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond deze 3 van 9gag wel leuk
[ afbeelding ]
K*t; ik ben pas bij deeltje 120 van deze reeks met alles doorlezen/werken en lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was 2 pagina's terug ook al geplaatst.
wtfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
K*t; ik ben pas bij deeltje 120 van deze reeks met alles doorlezen/werken en lachen.
Me bad.
[ afbeelding ]
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
K*t; ik ben pas bij deeltje 120 van deze reeks met alles doorlezen/werken en lachen.
Me bad.
[ afbeelding ]
Deze ook natuurlijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze dan. Echt hi-la-risch!
[ afbeelding ]
Om 't op aliens te houden;quote:
en nu niet alsof het opgenomen is met een aardappelquote:
klassiekerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze dan. Echt hi-la-risch!
[ afbeelding ]
In de tijd van dialup had je die al.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:22 schreef Manke het volgende:
[..]
klassieker
zo oud als het internet
breedband internet dan
kan, heel oud iigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
In de tijd van dialup had je die al.
Een afbeelding van Nederland in 1896 of het Ottomaanse rijk in 1896 zou misschien historisch wat correcter zijnquote:
quote:
Ik zat laatst spullen te verkopen op de rommelmarkt op een kleedjequote:
gast, wtfquote:
quote:
quote:
Ja maar, je ziet zijn pielep af en toequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat hoort hier toch echt wel thuis hoor....
o jaa kut mag nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja maar, je ziet zijn pielep af en toe
wist niet eens dat dacht mocht op youtube johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
op een 1 of andere manier mag deze video wel want er staat dat hij niet geschikt is voor jonge kijkers, dus youtube heeft het wel gezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wist niet eens dat dacht mocht op youtube joh
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
TR gemaakt!quote:
Maar hij gaat helemaal niet naar de winkel.quote:
Jawel hoor, dat was tenminste zijn insteek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hij gaat helemaal niet naar de winkel.
One does not simply QWOP to the store.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hij gaat helemaal niet naar de winkel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
One does not simply QWOP to the store.
Ik dacht er komt zo een plaatje met iets wat ook 'the biggest' is maar eigenlijk niet eens groot is; maar toch niet dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Big, Bigger, Biggest
Macht
whut?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik dacht er komt zo een plaatje met iets wat ook 'the biggest' is maar eigenlijk niet eens groot is; maar toch niet dus.
Jij hebt echt achterlijke humorquote:
Meest gehaat? Neger alsjeblieft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
silly walks ?
qwop is meest gehate online game ever
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Maringo het volgende:
Fotogalerij van de datacenters van Google.
Lipton staat er dubbel inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Big, Bigger, Biggest
[ afbeelding ]
Macht
Onder één van de fotos:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Maringo het volgende:
quote:In tegenstelling tot een echte bibliotheek kunt u niets lenen, maar er staat altijd een beveiligingsteam klaar voor het geval u het wilt proberen.
Kwijlquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Maringo het volgende:
Chaudfontaine is ook van coca colaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Big, Bigger, Biggest
[ afbeelding ]
Macht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |