Trackmaniaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
We deden ook altijd trackmania. Was ook geniaal
Vroeger kon het nog. Wij hebben het verpest voor de restquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je hier proberen, hier monitoren ze je scherm
Wel niet echt eng dan, vol verlichtquote:
Maarja, om 60 man uit de mediatheek te kickenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10 a 15 jaar geleden was het nog allemaal niet zo strak geregeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel niet echt eng dan, vol verlicht
Teamviewer? Iemand bij ons werd een keer uit de mediatheek gekickt omdat hij op de site van de Aldi keekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, om 60 man uit de mediatheek te kicken
Er hadden ook een paar een programma op de computer gezet waarmee je op andere beeldschermen dingen kon doen.
Openbare Leer ...?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigOok met die vrouw die het OLC runt, die is manne chill, ging ze mee spelen
Ongelofelijk luie clowns.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
Ik dacht aan Ontiegelijk lekkere chicksquote:
Openbaar Leer Centrum ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
Centrumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
OLC is in Jazz Jackrabbit 2 een levelmaakgroep, zelf zit ik in XLM wat ook een levelmaakgroep is en op mijn 2e account heet mijn club XLM FC. Maar helaas is het spel niet meer zo actief als een aantal jaar geleden, zelf doe ik ook niks meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigOok met die vrouw die het OLC runt, die is manne chill, ging ze mee spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OLC is in Jazz Jackrabbit 2 een levelmaakgroep, zelf zit ik in XLM wat ook een levelmaakgroep is en op mijn 2e account heet mijn club XLM FC. Maar helaas is het spel niet meer zo actief als een aantal jaar geleden, zelf doe ik ook niks meer.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er ook niets vanquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Slender is dat enge spelletje in het bos waar er zo'n gast achter je aan zit toch?
Ja, heet gewoon mediatheek hierquote:
Noord-Hollandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heet gewoon mediatheek hier
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben net trouwens geragequitkut fifa 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |