Hihi jij zei fappen en pompen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet eerst even fappen en daarna moet ik naar de fysio. Ben om 8 uur thuis en dan pompen we 300k er doorheen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld bij mijn neef, die was zo'n kansloze WoW autist (nu is hij dood heb geen contact meer met hem).
Is lekker jonguhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hihi jij zei fappen en pompen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft het beste spel dat ik ooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef DutchSL het volgende:
AoE 1 vee lgespeeld enals het niet lukte die cheat gebruiken dat ik zo'n zwarte auto met superpowers kreeg
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandermar slaat weer toe
Yeahhh buddyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Taking a trip down memory lane?
BIG DADDYquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef DutchSL het volgende:
AoE 1 vee lgespeeld enals het niet lukte die cheat gebruiken dat ik zo'n zwarte auto met superpowers kreeg
Ja 1 skillmove maar wel 4* zwakke been en 87 volleys!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Zou Neuer de 60k waard zijn? Iemand met hem gespeeld?
Bij deze tekst moet ik altijd aan het nummer "Army of Hardcore" denkenquote:
Quake, 2 jaar terug op Vavo met 16 man tegelijk in de mediatheek de hele dag door van 9 tot 7quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Het spel dat ik het meest heb gespeeld (sowieso online) is waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Vooral de Rocket Arena mod
Toen ik er mee stopte ook geen enkele shooter meer serieus opgepakt, voorgoed genezen denk ik
Wij op het MBO 3 jaar lang lopen counter striken, quaken, unreal tournament en gta 2quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Quake, 2 jaar terug op Vavo met 16 man tegelijk in de mediatheek de hele dag door van 9 tot 7
Wou net zeggen, de Army Of Hardcore van Neophyte zegt niks met yeah buddyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij deze tekst moet ik altijd aan het nummer "Army of Hardcore" denken
edit; nee kut, een ander nummer... hoe heette die nou >_< Thunderdome XX stond ie op..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij op het MBO 3 jaar lang lopen counter striken, quaken, unreal tournament en gta 2.
Moet je hier proberen, hier monitoren ze je schermquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]op de middelabre deden we altijd SOF, hele mediatheek altijd vol, computer lokalen altijd vol meerdere lobby's van 32 man
![]()
wat een geniale tijd
0;25quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de Army Of Hardcore van Neophyte zegt niks met yeah buddy
Haha, heb ik ook nog gespeeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
We deden ook altijd trackmania. Was ook geniaal
Slender spelen in het OLCquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je hier proberen, hier monitoren ze je scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |