Ja 1 skillmove maar wel 4* zwakke been en 87 volleys!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Zou Neuer de 60k waard zijn? Iemand met hem gespeeld?
Bij deze tekst moet ik altijd aan het nummer "Army of Hardcore" denkenquote:
Quake, 2 jaar terug op Vavo met 16 man tegelijk in de mediatheek de hele dag door van 9 tot 7quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Het spel dat ik het meest heb gespeeld (sowieso online) is waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Vooral de Rocket Arena mod
Toen ik er mee stopte ook geen enkele shooter meer serieus opgepakt, voorgoed genezen denk ik
Wij op het MBO 3 jaar lang lopen counter striken, quaken, unreal tournament en gta 2quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Quake, 2 jaar terug op Vavo met 16 man tegelijk in de mediatheek de hele dag door van 9 tot 7
Wou net zeggen, de Army Of Hardcore van Neophyte zegt niks met yeah buddyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij deze tekst moet ik altijd aan het nummer "Army of Hardcore" denken
edit; nee kut, een ander nummer... hoe heette die nou >_< Thunderdome XX stond ie op..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij op het MBO 3 jaar lang lopen counter striken, quaken, unreal tournament en gta 2.
Moet je hier proberen, hier monitoren ze je schermquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]op de middelabre deden we altijd SOF, hele mediatheek altijd vol, computer lokalen altijd vol meerdere lobby's van 32 man
![]()
wat een geniale tijd
0;25quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de Army Of Hardcore van Neophyte zegt niks met yeah buddy
Haha, heb ik ook nog gespeeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
We deden ook altijd trackmania. Was ook geniaal
Slender spelen in het OLCquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je hier proberen, hier monitoren ze je scherm
Trackmaniaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
We deden ook altijd trackmania. Was ook geniaal
Vroeger kon het nog. Wij hebben het verpest voor de restquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel niet echt eng dan, vol verlichtquote:
Maarja, om 60 man uit de mediatheek te kickenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10 a 15 jaar geleden was het nog allemaal niet zo strak geregeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel niet echt eng dan, vol verlicht
Teamviewer? Iemand bij ons werd een keer uit de mediatheek gekickt omdat hij op de site van de Aldi keekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, om 60 man uit de mediatheek te kicken
Er hadden ook een paar een programma op de computer gezet waarmee je op andere beeldschermen dingen kon doen.
Openbare Leer ...?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigOok met die vrouw die het OLC runt, die is manne chill, ging ze mee spelen
Ongelofelijk luie clowns.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
Ik dacht aan Ontiegelijk lekkere chicksquote:
Openbaar Leer Centrum ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
Centrumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Openbare Leer ...?
Computers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |