World of Warcraft speler die anderen kansloze autist noemtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen kansloze autisten speelden de RTS versie van warcraft
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
Jullie speelde zeker ook Age of Empires 2?
Geen gold maar silver/bronze packs voor jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook weer wasten
Heb vanavond ongeveer 120k johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Geen gold maar silver/bronze packs voor jou
Je hebt zeker nooit WoW gespeeld. is voor de ekte bazen. Beetje RTS'en. kansloosquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
World of Warcraft speler die anderen kansloze autist noemt
Ja toen wij net een computer kregen speelde ik dat altijd, en Harry Potter en de Steen der Wijzen. Lekker smekkies verzamlenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snapte dat nooit maar veel speelde dat al vanaf groep 6 ofzo.
Ik heb het gespeeld bij mijn neef, die was zo'n kansloze WoW autist (nu is hij dood heb geen contact meer met hem).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit WoW gespeeld. is voor de ekte bazen. Beetje RTS'en. kansloos
Ik kan dit niet zien maar ik zie in de link jazz3.jpg, toch niet Jazz Jackrabbit 3 die nooit is uitgekomenquote:
quote:
Speltip 48: je kunt van een RW ook een RM makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:34 schreef Covati het volgende:
een goede gouden nederlandse/eredivisie RM of eentje die goed linkt met tot nu toe dit: [ afbeelding ]
Lensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:34 schreef Covati het volgende:
een goede gouden nederlandse/eredivisie RM of eentje die goed linkt met tot nu toe dit: [ afbeelding ]
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik streamen, daarna doe ik jullie nog ff moonen via de cam
Ik moet eerst even fappen en daarna moet ik naar de fysio. Ben om 8 uur thuis en dan pompen we 300k er doorheen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik kan niet wachtenwaarom 8 uur 's avonds heb je dan beter packs?
3 was wel baasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
Age of empires collectors box, allemaal in 1 BAMquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |