Ja, heb je geklaagd bij EA?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef fetss het volgende:
Er staan ineens 3 gratis gold packs in m'n store? Al meer mensen gehad?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had ook zomaar 3 packs in mn store. Heb ik ook een goede boze brief aan EA over gestuurd!
quote:
Lukoki RW ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ben een bronze contract kwijtgeraakt die op m'n tradepile stond. Genoeg reden om die 3 goldpacks te vragen?
Vergeten, was een fitness kaartje, was wel voor 300 coins verkocht!quote:
Kan je dat linken aubquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dat van Google Docs ingevuld waarin ik zei dat ik Powell kwijt was geraakt en ik had erbij gezet dat hij ongeveer 9k waard was. Daardoor kreeg ik die free packs
Ik mag het hopen, koop ik er gelijk 6 (heb maar 5K coinsquote:
Gewoon iets anders verzinnen. Rik lurkt hier al weken niet meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ben een bronze contract kwijtgeraakt die op m'n tradepile stond. Genoeg reden om die 3 goldpacks te vragen?
Ik had hem gediscardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga nog eens een silver team om Chikhaoui heen maken denk ik.Wat een stats.
http://www.futhead.com/fifa/players/4894/#.UHa2pW8xrvY
Je moet bewijs meesturen toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon iets anders verzinnen. Rik lurkt hier al weken niet meer
quote:
Depay. Beste schot, sterkste, gewoon de bestequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |