OLC is in Jazz Jackrabbit 2 een levelmaakgroep, zelf zit ik in XLM wat ook een levelmaakgroep is en op mijn 2e account heet mijn club XLM FC. Maar helaas is het spel niet meer zo actief als een aantal jaar geleden, zelf doe ik ook niks meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach boeie, is gewoon grappigOok met die vrouw die het OLC runt, die is manne chill, ging ze mee spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OLC is in Jazz Jackrabbit 2 een levelmaakgroep, zelf zit ik in XLM wat ook een levelmaakgroep is en op mijn 2e account heet mijn club XLM FC. Maar helaas is het spel niet meer zo actief als een aantal jaar geleden, zelf doe ik ook niks meer.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er ook niets vanquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Slender is dat enge spelletje in het bos waar er zo'n gast achter je aan zit toch?
Ja, heet gewoon mediatheek hierquote:
Noord-Hollandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heet gewoon mediatheek hier
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben net trouwens geragequitkut fifa 13
Ik zal het even beter formuleren.quote:
heroes of might and magic?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Toen ik mijn eerste PC kreeg was dit mijn eerste verslaving
[ afbeelding ]
Nee man ik ga geen packs openenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie nog meer pakjes openen en laten zien via stream?
- Fuszy
- GJE
- Ik (zondag)
Iemand??
Jazeker, dat is pas een kansloos autisten spel. Ik ging even spelen en toen ik op de klok keek was het vier uur 's nachtsquote:
denk is aan alle messi's en ronaldo's die je binnen zal slepenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee man ik ga geen packs openen. Ben niet gek. Kapitaalvernietiging is dat.
Heb ik me zoveel uren mee vermaaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jazeker, dat is pas een kansloos autisten spel. Ik ging even spelen en toen ik op de klok keek was het vier uur 's nachts
Als ik kon streamen had ik het wel gedaan maar nu dus niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie nog meer pakjes openen en laten zien via stream?
- Fuszy
- GJE
- Ik (zondag)
Iemand??
die hoef ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Covati het volgende:
[..]
denk is aan alle messi's en ronaldo's die je binnen zal slepen
Ja, maar jij verdient een 24/7 streamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik kon streamen had ik het wel gedaan maar nu dus niet.
Ah dus dit speelde jij vroegerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal het even beter formuleren.
OLC is in Jazz Jackrabbit 2 een levelmaakgroep (je kan bij dat spel levels maken en er is dus een groep van mensen die dat ook doet) Zelf zit ik dus in XLM met een aantal andere mensen. Ik doe zelf bijna niks meer op JJ2 omdat er bijna geen mensen meer actief zijn en er worden weinig nieuwe levels gemaakt.
Op FUT heet de club van mijn 2e account XLM FC (dus het is geen off topic post)
dat had ik een tijdje terug met Sim City 4quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jazeker, dat is pas een kansloos autisten spel. Ik ging even spelen en toen ik op de klok keek was het vier uur 's nachts
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee man ik ga geen packs openen. Ben niet gek. Kapitaalvernietiging is dat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet eerst even fappen en daarna moet ik naar de fysio. Ben om 8 uur thuis en dan pompen we 300k er doorheen.
Het is echt een klassieker, het komt uit 1998 en nog zijn er mensen die het spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah dus dit speelde jij vroeger
[ afbeelding ]
Heb er nog nooit van gehoord en dat terwijl we ongeveer even oud zijn
Ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat had ik een tijdje terug met Sim City 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |