Ja nu kan ik ook lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is wel duidelijk, waarschijnlijk ben je 17....
Maar wel meegegaan naar de voorlichting van de kleuterschool.... dat is dan ook de eerste moeite die hij gedaan heeft qua informatie verzamelen over scholen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh laat ik dan ook een poging doen
TS = man, 28, in between jobs en in between relaties
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Between de McDonalds en Burger King.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ik hem ruilen tegen een gouden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef dolast het volgende:
[..]
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!
Whihihihi, je zei ster.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef dolast het volgende:
[..]
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat zijn kinderen gaan doen, allemaal een IQ van 450 en dat is geweldig
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:40 schreef Apuleius het volgende:
Lees je eigen post nog eens rustig terug om te zien wat daar nu precies de reden van is.
nooit van goeden gehoord?! Nee blijkbaar niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... ze zal toch een fouten ster verdienen
ik kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Zondequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een goed idee
conclusie TS is een kloon en wij hebben ons speelkwartier gehad, slotje
MOET JE EEN KLAP OP JE BEK JOH.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef dolast het volgende:
[..]
oke geen scholing what so ever gehad zeker! dit is zelfs beneden FOK peil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |