Heb de kleuterschool overgeslagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen jij naar de kleuterschool ging, ging ik dus naar de middelbare school....
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is een ze denk je? Ik begin nu nieuwsgierig te worden. Een 47-jarige 'ze' met kind. Zou ze getrouwd zijn? Gelukkig huwelijk? Da's verder niet om te bashen, maar ik probeer een beeld te krijgen.
Is TS 47?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is een ze denk je? Ik begin nu nieuwsgierig te worden. Een 47-jarige 'ze' met kind. Zou ze getrouwd zijn? Gelukkig huwelijk? Da's verder niet om te bashen, maar ik probeer een beeld te krijgen.
laten we het zo proberen:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een beetje een moeilijk woord is?
Oeh, wonderkindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb de kleuterschool overgeslagen.
tja "you'll never know"! Maar van bovenstaande klopt iig helemaal niets!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neenee! Dat raad ik! Ik probeer een beeld te vormen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is TS 47?
Wel ouderwetsch onderwijs gehad dus?![]()
Wel perfect Engels. Je bent van origine niet Nederlands?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef dolast het volgende:
[..]
tja "you'll never know"! Maar van bovenstaande klopt iig helemaal niets!
Je hoeft niet zo te schreeuwen als je excusses aanbied hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:01 schreef dolast het volgende:
[..]
Die mensen buiten beschouwing gelaten!!!! Excusses als deze zich aangesproken voelen!!!
Vielleichtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wel perfect Engels. Je bent van origine niet Nederlands?
moet je voorstellen wat zijn kinderen gaan doen, allemaal een IQ van 450 en dat is geweldigquote:
oh laat ik dan ook een poging doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neenee! Dat raad ik! Ik probeer een beeld te vormen!
Ja nu kan ik ook lachen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is wel duidelijk, waarschijnlijk ben je 17....
Maar wel meegegaan naar de voorlichting van de kleuterschool.... dat is dan ook de eerste moeite die hij gedaan heeft qua informatie verzamelen over scholen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh laat ik dan ook een poging doen
TS = man, 28, in between jobs en in between relaties
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Between de McDonalds en Burger King.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ik hem ruilen tegen een gouden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef dolast het volgende:
[..]
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!
Whihihihi, je zei ster.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef dolast het volgende:
[..]
HELEMAAL CORRECT. JE VERDIENT EEN GOEDEN STER!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat zijn kinderen gaan doen, allemaal een IQ van 450 en dat is geweldig
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:40 schreef Apuleius het volgende:
Lees je eigen post nog eens rustig terug om te zien wat daar nu precies de reden van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |