nooit van goeden gehoord?! Nee blijkbaar niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... ze zal toch een fouten ster verdienen
ik kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Zondequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een goed idee
conclusie TS is een kloon en wij hebben ons speelkwartier gehad, slotje
MOET JE EEN KLAP OP JE BEK JOH.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef dolast het volgende:
[..]
oke geen scholing what so ever gehad zeker! dit is zelfs beneden FOK peil!
*weplogquote:
ik ben maar reservemod op GC, hij is echte mod,ik ken mijn plekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef kwiwi het volgende:
Klonk klap 'm! Met z'n lichtblauwe kleurtje jou een beetje overrulen
gvd en ik had nog wel al m'n pepernoten op jou ingezetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben maar reservemod op GC, hij is echte mod,ik ken mijn plek
* Klonk gaat uit zitten huilen in een hoekje
in een topicnote zei ze dat ze zich zou verweideren van did vorum dus ik denk vam wel yaquote:
pepernotenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
gvd en ik had nog wel al m'n pepernoten op jou ingezet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
in een topicnote zei ze dat ze zich zou verweideren van did vorum dus ik denk vam wel ya
Ai, nu val je toch ook door de Engelse mand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef dolast het volgende:
[..]
oke geen scholing what so ever gehad zeker! dit is zelfs beneden FOK peil!
je wou dit topic open houden om in het openbaar een batsafspraakje te maken...quote:
goudvissen zijn best slim andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly, ik zou het herkennen als ik er voor stond, maar ik weet de weg niet meer.
*goudvis
Neuh, de tijd dat ik het behang bij HW van de muur krabte is al weer 8 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wou dit topic open houden om in het openbaar een batsafspraakje te maken...
Slimmer dan TS gok ik?quote:
moest je krabben of had je zo'n stoomdingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neuh, de tijd dat ik het behang bij HW van de muur krabte is al weer 8 jaar geleden.![]()
*Wijselijk mond houdt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
moest je krabben of had je zo'n stoomding
wat een vreemde conclusiesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Even los van de tiepvautten van TS in de OP, is de klacht natuurlijk meer dan terecht: Nee, kinderen mogen tegenwoordig nauwelijks meer kinderen zijn.
En dat is zeer zeer sneu, vooral gezien het matige niveau van het onderwijs in NL dat voornamelijk draait om het klakkeloos kunnen overnemen en onthouden van bestaande informatie, ipv zelf kritisch na te leren denken.
Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |