Er zijn toch ook aanhangers van een theorie dat het een soort darmkrampen zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef freecell het volgende:
Verzuring van je spieren in die regioDie gebruik je best wel bij rennen en lang doorwandelen.
In de zwangerschap is het volgens mij meestal bandenpijn. Die banden komen nu gewoon tot in je zij ipv lekker onderin bij je liezen
Wat fijn!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo net de MvM mevrouw op bezoek gehad en gelukkig was de test positief.Vanaf volgende week donderdag mag ik gaan plassen.
En morgen mag ik weer bloedprikken... spannend.
Wat goed!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo net de MvM mevrouw op bezoek gehad en gelukkig was de test positief.Vanaf volgende week donderdag mag ik gaan plassen.
En morgen mag ik weer bloedprikken... spannend.
had ik laatst ook opeens, wat een rot gevoel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:57 schreef Mineola het volgende:
Nog een reden Free, om nr 3 nog even te laten zitten!
Ik heb steken in m'n rechterzij alsof ik heb hardgelopen (as if, met 35 weken). Niet erg prettig. Hoort dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel herkenbaar iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef freecell het volgende:
Zo'n baby met zijn billen helemaal bovenin aan het duwen
Dat je op een gegeven moment het verschil tussen duwende billen en een harde buik alleen nog maar kan voelen met je handen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:07 schreef Suikertante het volgende:
Hier intussen een nieuwe favoriet in One Born Every MInute!
OH! Ik heb krom gelegen van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop van haar als dat ding ook uit haar mond zakt enzo
![]()
![]()
Vandaag lekker productief dagje gehadAchterwand van de keuken is geverfd, morgen ga ik de zijmuren doen. En flink poetsen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |