FTA, ik snap dat je helemaal niet gerust bent hierop, maar gelukkig ben je in het ziekenhuis en de artsen zullen je vast niet aan laten modderen en ingrijpen wanneer nodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hier om de twee minuten aardige krampen, nu weer aan het ctg, hartje slaat enorm over, geen geruststellend idee, over een minuut of twintig de arts.
 Heel veel succes.
 Heel veel succes.

Daar ga ik wel vanuit ja! Maar het klinkt gewoon heel naar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze grijpen vast in als je kleine de bevalling niet aankan. Ik duim voor jullie.

voor de kebab.
 voor de kebab.

van de kebab
 van de kebab

Oei, dat was dus niet in scène gezet want 'leuk voor op tv', daar hoopte ik tegen beter in nog op...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Vergeet ik nog te zeggen dat er barbie taferelen zijn op de kamer, broodjes kebab bij de buren en hele domme mensen.

Haha ja ik zei ook al, zal ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oei, dat was dus niet in scène gezet want 'leuk voor op tv', daar hoopte ik tegen beter in nog op...
Moet jij niet toevallig spugen of zo? Gewoon omdat het kan?! of ben ik nu heel slecht

Jaa! Doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Haha ja ik zei ook al, zal ik?

Ah mooi zo, dan kan ik straks met een gerust hart gaan slapen, dan ben je allang klaar!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
2cm nu pas, valt me wat tegen, maar ja het wordt wel pijnlijker dus dat is goed zullen we maar zeggen.
Oh en in de categorie barbie: de baby is al ingedaald dus dan gaat het inleiden heel snel en bij veel vrouwen duurt het maar 1 of 2 uur.

Ah, net op tijd voor Hart van Nederland weer in de makeup dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
2cm nu pas, valt me wat tegen, maar ja het wordt wel pijnlijker dus dat is goed zullen we maar zeggen.
Oh en in de categorie barbie: de baby is al ingedaald dus dan gaat het inleiden heel snel en bij veel vrouwen duurt het maar 1 of 2 uur.

.
.

En das niet goed voor baby. Dus nu maar hopen dat we het snel de deur weer uit hebben
 En das niet goed voor baby. Dus nu maar hopen dat we het snel de deur weer uit hebben  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |