abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:39:07 #276
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117890278
Alsof je klachten weg zijn zodra je ze met de vk bespreekt, wat een raar verhaal :?
Het is gewoon een feit dat een blaasontsteking zeer nare gevolgen kan hebben als je zwanger bent en better safe than sorry toch? Ga je de vk bellen?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117890338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Keshet het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk. Als 't slechter gaat wordt ik opgenomen en wordt 'ie gehaald. Zolang 't goed blijft gaan heb ik 1x per week controle.

Dit is ook wel wat voorspeld was in het preconceptioneel advies. Met mijn voorgeschiedenis zien ze vaak dat 't na de 32 weken en 1,5 minder wordt qua groei.
Maar zolang hij 't nog naar z'n zin heeft mag hij lekker blijven zitten!

Ik ben maandag 34 weken en hij weegt nu ongeveer 1900 gram. Wat dat betreft gaat het dus best ok!
O da''s inderdaad niet zoveel meis .. Ik weet dat ik zelf ook niet zo''n dikkerd bij me draag, maar van jouw stats schrik wel een klein beetje.
Ik hoop dat ie nog even mag blijven zitten en toch nog wat vetjes mee weet te krijgen :*

Zet hem op! :)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:42:09 #278
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117890358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef becky27 het volgende:
ik had een boze assistente aan de telefoon, want geen enorme klachten, dus waarom zou ik op de spoedlijn bellen (zat van 09.20 tot 12.30 in overleg). Eerst met vk bespreken, en als ik dan nog klachten zou hebben eventueel vanmiddag bellen. Nou laat maar, ik pies het er, als het er in zit, wel uit.

tssss
:o moeten ze maar bereikbaar zijn toch? Net als dat je in 1 ochtend letterlijk 10 keer kunt bellen en er niet doorheen komt en je dus mag wachten tot de volgende dag... Blaasontsteking is voor een zwangere vrouw nou ook weer niet heel fijn, vooral met het oog op harde buiken ed.
pi_117890375
De spoedlijn houden ze vrij voor hartproblemen en grote,bloedende wonden. Wel logisch ook toch als ze telefonisch ook gewoon's middags te bereiken zijn?
Komt niet op een uurtje lijkt me :)

Maar laat je lijf en je baby nou niet lijden onder het feit dat je boos bent ;)
Een blaasontsteking kan in een zwangerschap minder klachten geven dan normaal, maar wel erger zijn en dat moet je wel serieus nemen :Y
pi_117890376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Enfermera mag ook wel uit de OP :D

Ja maar ja maar ... dan vlieg ik ook omhoog :o ... Ik durf niet! :o :@
pi_117890440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef becky27 het volgende:
ik had een boze assistente aan de telefoon, want geen enorme klachten, dus waarom zou ik op de spoedlijn bellen (zat van 09.20 tot 12.30 in overleg). Eerst met vk bespreken, en als ik dan nog klachten zou hebben eventueel vanmiddag bellen. Nou laat maar, ik pies het er, als het er in zit, wel uit.

tssss
Hallo een blaasontsteking bij zwangerschap is echt niet okay hoor :{

Jeetje, wat jammer dat ze zo reageerde zeg! Dat belemmert je alleen maar om te bellen als er dadelijk iets echt nog veel heftigers aan de hand is :{ .. Lekker meedenkend weer.

Sterkte ermee meis
pi_117890448
Ik vind het altijd jammer dat er mensen in het lijstje staan die hier dan nooit weer posten.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:45:31 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117890469
Oh ik had nog geen idee dat ik al de spoedlijn belde, besef van tijd was ik ff kwijt, hoorde 'toets 1 voor de assistente'. Dat deed ik. Normaliter zijn ze s middags ook niet te bereiken, alleen als je een telefonische afspraak hebt.
Ze reageerde heel pinnig en als ik vervelende steken had moest ik de vk maar bellen.
pi_117890471
quote:
Nee, niet echt eigenlijk. Als 't slechter gaat wordt ik opgenomen en wordt 'ie gehaald. Zolang 't goed blijft gaan heb ik 1x per week controle.

Dit is ook wel wat voorspeld was in het preconceptioneel advies. Met mijn voorgeschiedenis zien ze vaak dat 't na de 32 weken en 1,5 minder wordt qua groei.

Ik ben maandag 34 weken en hij weegt nu ongeveer 1900 gram. Wat dat betreft gaat het dus best ok!
Ik snap je helemaal Keshet. Ik hoop dat hij nog lekker blijft doorgroeien. Iedere gram is mooi meegenomen! Hij is nu net zo zwaar als mijn kleinste meisje (en we zijn op dezelfde dag uitgerekend). Ik moet volgende week woensdag weer en dan zullen we eens zien wat ze meten op de echo (dat blijft trouwens maar een beetje gokwerk voor mijn gevoel).
Met een meidenkwartet
pi_117890481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat er mensen in het lijstje staan die hier dan nooit weer posten.
Uhh ja dat gevoel herken ik wel :Y
Alhoewel ik dan maar weer zo denk dat die mensen, als ze zich melden, de beste intenties hadden om dat wel te doen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:30 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117890571
Keshet, dame, wat klote zeg, kan me voorstellen dat je er helemaal down van bent. Je krijgt geen extra rust opgelegd (alsof dat kan met E. erbij). Wel fijn dat ze je zo in de gaten houden.

FTA, ik hoop dat het nu allemaal heel voorspoedig gaat met de bevalling. En dat je dame gezond en wel ter wereld komt.
pi_117890694
Wat onvriendelijk zeg. ben wel heel blij met de bereikbaarheid van onze praktijk. je kan bij ons bellen tot 5 en altijd mailen. vaak binnen 24 uur een reactie.

of ik loop er even binnen. is echt 1 min lopen ofzo.

Keshet wat naar dat hij toch uitblijft. Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden.
pi_117890748
quote:

Ah, 1900 gram is weinig, maar gaat idd nog best ok!

Ik snap het overigens wel hoor, dat het niet zo fijn is om in zo'n uiterste waarde te zitten, zeg maar. Heb dat ook een beetje met die p95 waar wij in zitten. Naja, met zijn tweetjes hebben we gewoon mooi gemiddelde babietjes O+

Wat bedoel je eigenlijk met 'als het slechter gaat'. Als de groei afneemt ofzo? Hebben ze dan enig idee hoe het komt dat de groei lager is dan gemiddeld? Of heb ik dat gemist?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:01:52 #289
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117890965
Ik ben nog niet in paniek hoor! Deze zit al 2 maanden langer binnen dan E. én is 4x zo zwaar, wat dat betreft maak ik me niet zo druk. ;)

Coco, als het vruchtwater afneemt of de flow in de navelstreng minder wordt of negatief wordt krijg ik een spoedkeizersnede. Voorlopig is 't echt niet zover hoor! Die dingen waren vandaag allemaal prima.

Vandaag en maandag moet ik nog werken en dan heb ik verlof! *O* Ik doe 't ook echt op m'n tandvlees als ik heel eerlijk ben; ik kan niet wachten tot de maandag voorbij is.
Dan nog wat dingen in huis fixen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ga ik walvissen op de bank. 5 weken lang. :Y)
A grand adventure has begun.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:03:58 #290
265732 Keshet
pi_117891046
Becky, wat een horken zeg! Ik zou vanmiddag bellen en urine inleveren!
pi_117891080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef Keshet het volgende:
Ik ben nog niet in paniek hoor! Deze zit al 2 maanden langer binnen dan E. én is 4x zo zwaar, wat dat betreft maak ik me niet zo druk. ;)

Coco, als het vruchtwater afneemt of de flow in de navelstreng minder wordt of negatief wordt krijg ik een spoedkeizersnede. Voorlopig is 't echt niet zover hoor! Die dingen waren vandaag allemaal prima.

Vandaag en maandag moet ik nog werken en dan heb ik verlof! *O* Ik doe 't ook echt op m'n tandvlees als ik heel eerlijk ben; ik kan niet wachten tot de maandag voorbij is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ok, op die fiets. Nah, mooi dat nu gewoon alles prima in orde is :) Jij krijgt gewoon een mooi, slank kindje en ik een Chubby McChubster :+

Wat lief van je vriend trouwens :Y

Ik begon de laatste dagen ook wat onrustig te worden om de klusjes die écht nog voor de komst van de beeb geregeld moeten worden. Gelukkig is onze klusvriend gisteren gekomen en zit er flink wat schot in de zaak. Hormonen weer gerustgesteld ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:08:03 #292
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117891171
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef Keshet het volgende:

SPOILER
Juist die dingen zijn belangrijk. Zolang dat goed is laten ze Hendrikje lekker zitten waar die zit, misschien dat hij bij het walvissen zelfs weer wat meer aankomt? Nu proberen 2 dagen zoveel te rusten (lastig met peuter, I know) dat je maandag ook nog goed doorkomt en dan lekker rustig aan! Jammer dat je echt op je tenen loopt nu :*
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:53:22 #293
265732 Keshet
pi_117893023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, ok, op die fiets. Nah, mooi dat nu gewoon alles prima in orde is :) Jij krijgt gewoon een mooi, slank kindje en ik een Chubby McChubster :+

Wat lief van je vriend trouwens :Y

Ik begon de laatste dagen ook wat onrustig te worden om de klusjes die écht nog voor de komst van de beeb geregeld moeten worden. Gelukkig is onze klusvriend gisteren gekomen en zit er flink wat schot in de zaak. Hormonen weer gerustgesteld ;)
Ik kreeg ineens visioenen van zo'n hipster in een groene skinny, met een bieberkapsel en zo'n zwarte bril. :@ _O-

FTA, hopelijk is ze er al maar: :% :% :%

Logi, ik heb even gemist wat je vanmiddag gaat doen maar ik las dat je het spannend vindt. Succes!
pi_117893044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:45 schreef becky27 het volgende:
Oh ik had nog geen idee dat ik al de spoedlijn belde, besef van tijd was ik ff kwijt, hoorde 'toets 1 voor de assistente'. Dat deed ik. Normaliter zijn ze s middags ook niet te bereiken, alleen als je een telefonische afspraak hebt.
Ze reageerde heel pinnig en als ik vervelende steken had moest ik de vk maar bellen.
Owww, ik voel een spannend gesprek aankomen: PMS versus zwangere hormoonbom! :D Bijt haar hoofd eraf!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_117893202
Vandaag officieel langer zwanger dan de vorige keer! Beetje raar om voor te jompelen,
maar ik doe het toch maar, want toch een mijlpaal voor mezelf *O*

Keshet :*

FTA, nog even *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117893447
Klums ik jompel met je mee :* *O*
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:15:01 #297
265732 Keshet
pi_117893881
Ik jompel met je mee Klums! *O* :*
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:15:18 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117893887
Klums, zeker een mijlpaal *O* :*
pi_117893895
Klumsy , ik doe gewoon even mee hoor *O*

Keshet, ik ga dr gewoon voor dat je nog heerlijk 5 weken kan walvissen op de bank. :*
*poef* nu is het weg
pi_117894676
Ik vind het ook een mooie en bijzondere mijlpaal hoor Klumsy *O*

Ben benieuwd hoe het bij FTA is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')