Dat is misschien wel waar maar dat maakt het nog niet leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Jaaaaaa FTA, bijna!![]()
Keshet, op zich loopt het dus wel naar verwachting? En da's goed, toch? Hey als er geen baby'tjes waren op P5, dan was die schaal er ook voor niks hé, er moeten er altijd zijn van 0 tot 100.
Broed 'm nog maar rustig wat verder uit![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben ineens heel erg zenuwachtig voor vanmiddag
Oh vanmiddag de 20 weken echo toch?! Succes!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben ineens heel erg zenuwachtig voor vanmiddag
dat is op zich nog een,redelijk gewicht. natuurlijk had je het liever anders gezien. maar zo licht als e. is hij gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef Keshet het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk. Als 't slechter gaat wordt ik opgenomen en wordt 'ie gehaald. Zolang 't goed blijft gaan heb ik 1x per week controle.
Dit is ook wel wat voorspeld was in het preconceptioneel advies. Met mijn voorgeschiedenis zien ze vaak dat 't na de 32 weken en 1,5 minder wordt qua groei.
Maar zolang hij 't nog naar z'n zin heeft mag hij lekker blijven zitten!
Ik ben maandag 34 weken en hij weegt nu ongeveer 1900 gram. Wat dat betreft gaat het dus best ok!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Kun je wel gelijk controleren of het toch geen jongetje is
gezellig..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef becky27 het volgende:
ik had een boze assistente aan de telefoon, want geen enorme klachten, dus waarom zou ik op de spoedlijn bellen (zat van 09.20 tot 12.30 in overleg). Eerst met vk bespreken, en als ik dan nog klachten zou hebben eventueel vanmiddag bellen. Nou laat maar, ik pies het er, als het er in zit, wel uit.
tssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |