dat is waar....quote:
Have funquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....
iig ga ik nu naar kantoor, een beetje aan m'n tampeloeres rukken![]()
tabee
Jouw TT's zijn duidelijk leuker dan de mijnequote:
Welneen, ik doe een TVP omdat deze tt juist zo puik is broerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn duidelijk leuker dan de mijne
Maar goedemorgen![]()
Die clip ook, met die Impalaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
He asked for a 13 but they drew a 31
buut nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Evertjan het volgende:
ziek thuis zitten is geen pretje wie komt me verzorgen
Inderdaadquote:
Ja de MJ versie heb ik ook ja, zingt ie zo lekker agressief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
The Beatles
Michael Jackson versie is trouwens ook wel goed van deze plaat
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik stem niet
Ik wil Zebrahead, maar die ellendige Ed Sheeran kan ik niet meer aanhoren
Geestigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplay
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplay
Ontzettend slecht, maar dat geeft niet. Straks weer vrolijk aan het werkquote:
valt mee, den haagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend slecht, maar dat geeft niet. Straks weer vrolijk aan het werk![]()
Jij lekker aan het werk in een of ander ver gehucht?
Een gehuchtje dat dichtbij ligt. Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
valt mee, den haag
Dit topic en dan met name de OP. Zou hij nog van mij houden..
Pubers
10tje bij ToysXL. "My first autotune"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zo zing ik ook![]()
Misschien toch eens zo'n autotunedinges aanschaffen
Oh, serieus? Kan je die zo kopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
10tje bij ToysXL. "My first autotune"
Gequote, omdat het moetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, serieus? Kan je die zo kopen?
vast een vinkquote:
Hallo leegte!quote:
agossie. arme knul! word maar snel beter!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
hele dag ziek op bed liggen met de griep is geen pretje
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
agossie. arme knul! word maar snel beter!
Die shit gebeurd. Ze hebben niks aan je als jij je collega's gaat besmetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?
wat wolfrolf zegt! iedereen wordt wel eens ziek en het komt zelden gelegen. lekker uitzieken en maandag (of dinsdag of woens...nou ja je snapt me) met frisse tegenzin weer aan de slag!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?
i know maar je voelt je zo nutteloos als je ziek bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat wolfrolf zegt! iedereen wordt wel eens ziek en het komt zelden gelegen. lekker uitzieken en maandag (of dinsdag of woens...nou ja je snapt me) met frisse tegenzin weer aan de slag!
dat voel je je volgende week weer extra nuttigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
i know maar je voelt je zo nutteloos als je ziek bentlig de hele dag een beetje te slapen en series te kijken
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, want ontspannen is nuttig
Oh ja, daar gaat het hier al mis... Ontspanning sla ik over dit jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, want ontspannen is nuttig
Heyaaaaaaaaah Duckmeistoahhhhhhhh whuzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ninja editquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
SEND SENT TO DRAIN!
SECRET DESTROYERS!
I'll take the credits 4 the quotequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Kids![]()
![]()
![]()
![]()
En:!
!
![]()
@ TT
Goede muziek BAM!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ben je boos duckje
Je bent een eent niet een rad
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I'll take the credits 4 the quote
K*t, jij leeft nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik zie 3 posts in een halve minuut, hij lijkt me dus niets veranderdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is hij heel erg lief
Dit is de eerste keer in ruim een jaar dat ik weer eens 3 posts binnen de minuut post in dit topicquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 3 posts in een halve minuut, hij lijkt me dus niets veranderd
Busquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik morgenochtend helemaal geen studenten in m'n klas zitten, de ene na de andere mail dat ze met treingeneuzel zitten
Typisch dat dat net is nu ik het ziequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in ruim een jaar dat ik weer eens 3 posts binnen de minuut post in dit topic
Ik had er nog helemaal niet bij stil gestaan ook, anders had ik wel kunnen proberen deze les te verplaatsen. Toen ik nog bij m'n ouders woonde, kon ik zelf ook altijd maar net krap aan om half9 op school te zijn, dus ik vergeef ze het wel. Ik ben benieuwd hoeveel er zitten morgenochtendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bus.
Bij ons was ook al discussie of de we les niet konden verplaatsen. Begint om 8.30 en doordat de mensen met de trein door de bus minimaal 30min extra moeten reizen is dat voor veel best lastig te halen.
Ik ben benieuwd hoe een chaos het op CS is morgen.
Zal wel aan jou liggen, je zoekt het gewoon op!quote:
Als je dat nou ik een ander topic gaat doen beloof ik het niet op te zoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel aan jou liggen, je zoekt het gewoon op!
Rijden er geen treinen morgenochtend?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik morgenochtend helemaal geen studenten in m'n klas zitten, de ene na de andere mail dat ze met treingeneuzel zitten
De hele vrijdag + zaterdag + zondag ligt Zwolle eruit, ivm aanleg sporen, wissels, bovenleiding en testen van beveiligingsysteem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Rijden er geen treinen morgenochtend?
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dat nou ik een ander topic gaat doen beloof ik het niet op te zoeken
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Rijden er geen treinen morgenochtend?
Richting Grunn? Gevalletje naar Meppel met de bus dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hele vrijdag + zaterdag + zondag ligt Zwolle eruit, ivm aanleg sporen, wissels, bovenleiding en testen van beveiligingsysteem.
Helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'
Volgens mij zat ik hier eerderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!
Jup en dat heb ik dan al wel een week in m'n hoofd, dus waarom ik niet aan m'n les van morgenochtend dachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Richting Grunn? Gevalletje naar Meppel met de bus dus.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!
Bekvechten/bitchfights/truttengeneuzel graag via PM, dames!quote:
Bekvechten? Moi?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Bekvechten/bitchfights/truttengeneuzel graag via PM, dames!
... doch minder constant (de laatste jaren). Einde.quote:
Slaap lekker, mop!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer rond 7u op..![]()
Beschaafd? That's mequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet zeggen; je bekt wel heel beschaafd...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
Truste!quote:
Ik distantieer me ook van de TT.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
*ziet nu pas de TT*
Bij dezen trek ik mijn handen af van deze SC... Ik heb verdulleme niet eens zo'n ding, wat een valse aanname
Misschien moeten we weer eens iets met tetten doen, meestal is de sfeer dan ook direct wat positieverquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik distantieer me ook van de TT.
Doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer eens iets met tetten doen, meestal is de sfeer dan ook direct wat positiever
Zal het morgenvroeg/middag (ff afhankelijk van of ik slaap of niet komende nacht) in het topic gooien, kijken hoe de stemming erbij gaat hangenquote:
Het zou eigenlijk in de TT moeten staanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal het morgenvroeg/middag (ff afhankelijk van of ik slaap of niet komende nacht) in het topic gooien, kijken hoe de stemming erbij gaat hangen
Hmm, dat gaat dan nog lastig worden. Heb morgen een late dienstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk in de TT moeten staanIk kan daar alleen niet bij helpen, ik verwacht niet aanwezig te zijn morgen overdag.
*Kijkt Wolfrolf lief aan*quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat dan nog lastig worden. Heb morgen een late dienst![]()
Misschien kunnen we Rolf de opdracht geven een TeTTenTT te verzinnen?
Rolfje??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
*Kijkt Wolfrolf lief aan*![]()
![]()
Als je nou ook even lief mee kijkt, minthy
Yes you can!!1111quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die drukIk kan er niet mee om gaan
Jawel hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Die drukIk kan er niet mee om gaan
Vakantie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een woordgrapje, mutsje
Trouwens, na morgen zit ik een week in Frankrijk. Jwz
Lekker hoor. Geniet ervan! Na volgende week ben ik ook 3 weken lang 2 dagen per week vrijquote:
Oh... Tja, blond, he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een woordgrapje, mutsje
Trouwens, na morgen zit ik een week in Frankrijk. Jwz
ja ergens anders heb ik de poen niet voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Tja, blond, he?![]()
Tof, weer naar het huisje van je schoonouders?
Joh, geeft toch niets? Ik heb niet eens schoonouders om mee te kunnen pochenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ergens anders heb ik de poen niet voor
Alleen leuk als hij wordt gedraaid op dat moment en die kans schat ik heel klein inquote:
Ga je wel slapen komende nacht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Laatmaar ik faal onder deze enorme verantwoordelijkheid
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Beter 2 tetten in je hand dan 100 in de shirts
Ze worden al beter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Als de tetten van huis zijn, ligt de slurf in de hand
Dacht dat Roos net een hele zware sigaret had gerookt, het klonk al zo donkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor echt nu pas dat Kraantje Pappie er zit
Zie nou, je bent wel lief!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Je snapt wel, ik doe het niet hoor, dat ik nu een grap over Roos haar buste zou kunnen maken.
ik ben net de originele aan het binnenhengelen. maar de kans dat ik 10euro ga uitgeven aan de remake is niet zo grootquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Rock zit je nou nog niet bij Dredd??
keihard mee eens. Bullet with Butterfly Wings is erg okquote:
ook 's ochtends ben ik hilarischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net de originele aan het binnenhengelen. maar de kans dat ik 10euro ga uitgeven aan de remake is niet zo groot
[..]
keihard mee eens. Bullet with Butterfly Wings is erg ok
[..]
ook 's ochtends ben ik hilarisch
en tetten!Waar is m`n teiltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
en tetten!Ik had kunnen weten dat ik niet moest klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:
God man, het is een compleet andere verhaallijn. Karl Urban is een eindbaas en de film is echt bikkelhard en heel vet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net de originele aan het binnenhengelen. maar de kans dat ik 10euro ga uitgeven aan de remake is niet zo groot
[..]
en tetten!MoobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en toch denk ik nog steeds niet dat ik gaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
God man, het is een compleet andere verhaallijn. Karl Urban is een eindbaas en de film is echt bikkelhard en heel vet.
Is het waard om om het grote scherm te zien ipv op je (in verhouding) nietige TV. Ik zweer het op mijn balharen
Zonder grappen, echt zonde. Ik ben er heel serieus overquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch denk ik nog steeds niet dat ik ga
ik zal één dezer dagen de trailer eens kijken. ga sowieso niet te snel naar films. hou niet van drukke, volle zalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder grappen, echt zonde. Ik ben er heel serieus over
Ja 3D. Maar ik draag dan mijn 2D brilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal één dezer dagen de trailer eens kijken. ga sowieso niet te snel naar films. hou niet van drukke, volle zalen
en tis 3d toch? ik houd niet zo van 3d.
ik heb al een gewone bril. en daar zit een andere 3d-, 2d- of watdanookvoorbril niet prettig bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja 3D. Maar ik draag dan mijn 2D bril
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al een gewone bril. en daar zit een andere 3d-, 2d- of watdanookvoorbril niet prettig bij
Hebben ze nog geen overzet3Dbrillen voor brillen? Die heb je namelijk al wel in zonnebrilvariant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb al een gewone bril. en daar zit een andere 3d-, 2d- of watdanookvoorbril niet prettig bij
Ebay is je vriend http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item4d042c8ff5quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen overzet3Dbrillen voor gewone brillen? Die heb je namelijk al wel in zonnebrilvariant.
Dat zijn van die clip-ons, dat bedoel ik dus nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ebay is je vriend http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item4d042c8ff5
ik heb geen flauw idee. iig niet in de leeuwarderbioscopen. en dan nog....ik vind 3d niets toevoegen. ik heb zo'n 20 3d-films gezien en alleen bij Avatar vond ik het een meerwaarde hebben. How to train your dragon en dispicable me waren ook prima en Resident Evil (geen idee welke, maar die uit 2010) was ook wel ok. dieptepunt was Clash of the Titans.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen overzet3Dbrillen voor gewone brillen? Die heb je namelijk al wel in zonnebrilvariant.
Dit dus:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn van die clip-ons, dat bedoel ik dus nietMomentje, even zoeken.
Ik heb ooit een 3D-film in het Dolfinarium gezien en een superslechte horror )met van die kartonnen brilletjes met rood en groen) gezien en daar houdt het op. Het boeit me niet, 3D. Ik ben zelfs al voor een aantal films naar Kampen gegaan ipv op het fietsje naar de binnenstad van Zwolle.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee. iig niet in de leeuwarderbioscopen. en dan nog....ik vind 3d niets toevoegen. ik heb zo'n 20 3d-films gezien en alleen bij Avatar vond ik het een meerwaarde hebben. How to train your dragon en dispicable me waren ook prima en Resident Evil (geen idee welke, maar die uit 2010) was ook wel ok. dieptepunt was Clash of the Titans.
godallemejezus wat een gevaarte. dan opteer ik nog eerder voor die dingen van wolf. mmm, collega besteld wel eens wat via e-bay. hem maar eens lief aankijkenquote:
ja, dat roodgroen3d is niet te vergelijken met de huidige techniek. maar als ik de keuze zou hebben tussen 2d of 3d voor een bepaalde film zou ik sowieso voor het eerste opterenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 3D-film in het Dolfinarium gezien en een superslechte horror )met van die kartonnen brilletjes met rood en groen) gezien en daar houdt het op. Het boeit me niet, 3D. Ik ben zelfs al voor een aantal films naar Kampen gegaan ipv op het fietsje naar de binnenstad van Zwolle.
Ik heb afgelopen zomer zo'n soort zonnebril (maar dan mooier) over m'n gewone bril gepast en het zag er helemaal niet raar of gevaarte-achtig of wat dan ook uit. Ik loop al twee jaar te leuren dat ik een zonnebril op sterkte moet, want nu loop ik zomers nog altijd met zo'n plastic zonnebrilletje van een paar euro van de marktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godallemejezus wat een gevaarte. dan opteer ik nog eerder voor die dingen van wolf. mmm, collega besteld wel eens wat via e-bay. hem maar eens lief aankijkenvoor 1dollar wil ik nog wel een poging wagen. had wellicht het kijkplezier van Amazing Spiderman en Avengers nog wat verhoogd
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item231de9702cquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer zo'n soort zonnebril (maar dan mooier) over m'n gewone bril gepast en het zag er helemaal niet raar of gevaarte-achtig of wat dan ook uit. Ik loop al twee jaar te leuren dat ik een zonnebril op sterkte moet, want nu loop ik zomers nog altijd met zo'n plastic zonnebrilletje van een paar euro van de marktZonder zonnebril is geen doen voor mij, hoofdpijn gegarandeerd.
ik heb sinds 1990 (jaar dat ik bril kreeg) maar 2x een zonnebril gehad. 1x een ding dat over mijn bril paste (gene klepjes, maar echt op maat gemaakt) en een paar jaar geleden een zonnebril op sterkte omdat ik die gratis kreeg bij de gewone bril die ik toen kocht. Beide varianten heb ik zelden gebruikt. Ik blijk prima zonder zonnebril te kunnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer zo'n soort zonnebril (maar dan mooier) over m'n gewone bril gepast en het zag er helemaal niet raar of gevaarte-achtig of wat dan ook uit. Ik loop al twee jaar te leuren dat ik een zonnebril op sterkte moet, want nu loop ik zomers nog altijd met zo'n plastic zonnebrilletje van een paar euro van de marktZonder zonnebril is geen doen voor mij, hoofdpijn gegarandeerd.
die zie ik nog liever irl. maar dat zal wel nooit meer gebeurenquote:
Nog nooit iets in 3D gezien, maar ik kan me zo voorstellen dat ze minder plat zijnquote:
Och, ik zie ze elke dag. Je raakt erop uitgekekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zie ik nog liever irl. maar dat zal wel nooit meer gebeuren
Idee is best geinig, maar zoiets zou ik nooit aanschaffenquote:
nee, dat ga ik nu doen. had nog ff m'n handen vol aan die muismat. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Rock zit nu te googlen naar de webshop
idem! 7u gaat t wekkertje. morgen wat ingewikkelde cases uitpluizen waarom het allemaal ingewikkeld werd en hoe het beter had gekund.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem! 7u gaat t wekkertje. morgen wat ingewikkelde cases uitpluizen waarom het allemaal ingewikkeld werd en hoe het beter had gekund.
trusten
Fittiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:21 schreef Greenpeas het volgende:
Lekker onrustig gesprek tussen Twan Huys en John van den Heuvel
QFTtwitter:ErickSchuurman twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 09:08:43"Hallo! Hier ben ik weer! Tom de Ridder! Van MKB Brandstof!". Flikker op, dorpsgek. reageer retweet
Hier terug te luisteren:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:21 schreef Greenpeas het volgende:
Lekker onrustig gesprek tussen Twan Huys en John van den Heuvel
Liefquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ons lievelingsband aangevraagd
Selah Sue dag, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Het is vandaag nationale "we gaan klinkers leren"-dag...
we beginnen met e-e-e-e-a-a-a-a gevolgd door ooooooooooooooooooooooo
Echt, heiligschennis, dat eh eh ah ah gebeuk mixen met Fix You.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:22 schreef alors het volgende:
oh mijn god, dit is een mix, ik vond het al anders klinken. teh horror.
Eh, Omdat ik op mn werk zit? Mag 't?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
Stel ongelooflijke zeikerds... Waarom luisteren jullie nog?![]()
Omdat het kan? Ik schakel wel weer in als de megahit geweest is, want die moet er zo ook nog aankomen, dat voel ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
Weinig keus op m'n werk en bovendien zijn er genoeg leuke nummers geweest alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
Juist omdat, gok ik zo. En verder ben ik hier de rest van de dag maar weer weg, het is simpelweg vermoeiend om te lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
quote:
Oh, prima hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat het kan? Ik schakel wel weer in als de megahit geweest is, want die moet er zo ook nog aankomen, dat voel ik.
Idem hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist omdat, gok ik zo. En verder ben ik hier de rest van de dag maar weer weg, het is simpelweg vermoeiend om te lezen.
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
Ik schakel ook mijn eigen muziek-bib maar in, hoef ik hier ook niet te posten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist omdat, gok ik zo. En verder ben ik hier de rest van de dag maar weer weg, het is simpelweg vermoeiend om te lezen.
klopt inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh, prima hoor!
Maar het enige dat hier overdag nog gepost wordt is gezanik als Coldplay wordt gedraaid of als de megahit langskomt. Waarom elke keer daarover beginnen?
Erg jammer. Sneu ook. Jaag je mensen mee weg.
Twan bouwt het wel schitterend op. Slimme trucjes, maar het werkt welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier terug te luisteren:
http://bit.ly/Rkx1Rl
Zo ook maar even doen.
Ik heb in dit topic, enkel positieve posts gepost tot die daar zonet. Zo ken ik er ook wel een paar die elke keer bij Plage zeiken... Lekker belangrijk man, snap echt niet dat je je daar druk om kunt maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh, prima hoor!
Maar het enige dat hier overdag nog gepost wordt is gezanik als Coldplay wordt gedraaid of als de megahit langskomt. Waarom elke keer daarover beginnen?
Erg jammer. Sneu ook. Jaag je mensen mee weg.
Zekerquote:
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er moeten gewoon meer tieten in het topic gepost worden.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Absoluut!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat ookquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door SilentChaos op 12-10-2012 12:07:37 (Spoilertags voor mijn broertje O+) ]A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jij had een mooie LaTrappe zag ikquote:
Yup, erg lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij had een mooie LaTrappe zag ik
Sowieso, La Trappequote:
Quadrupelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso, La Trappe
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb momenteel de Hertog Jan Bockbier als speciaal biertje in de koelkastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Quadrupel. Ligt ook nog in de koelkast.
Toch wel More than wordsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, weer eens wat anders van Extreme dan dat grijsgedraaide More than words
hihi jouw nickname is een hilarisch woordgrapjen het lijkt net greenpeace maar het is groene doperwten lolz!!!11einzquote:
Yo Evert!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Evertjan het volgende:
voel me eigen weer wat beter dan gisteren goedenmorgen allemaal
Thanks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:07 schreef borisz het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de Nobelprijs
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb hem gekregen voor al mijn kwaliteits TTs
Sluit jij deze ff dan en bewijs nogmaals je gavequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb hem gekregen voor al mijn kwaliteits TTs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |