dat is waar....quote:
Have funquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....
iig ga ik nu naar kantoor, een beetje aan m'n tampeloeres rukken![]()
tabee
Jouw TT's zijn duidelijk leuker dan de mijnequote:
Welneen, ik doe een TVP omdat deze tt juist zo puik is broerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw TT's zijn duidelijk leuker dan de mijne
Maar goedemorgen![]()
Die clip ook, met die Impalaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
He asked for a 13 but they drew a 31
buut nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Evertjan het volgende:
ziek thuis zitten is geen pretje wie komt me verzorgen
Inderdaadquote:
Ja de MJ versie heb ik ook ja, zingt ie zo lekker agressief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
The Beatles
Michael Jackson versie is trouwens ook wel goed van deze plaat
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik stem niet
Ik wil Zebrahead, maar die ellendige Ed Sheeran kan ik niet meer aanhoren
Geestigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplay
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil lunchbox 3, 6 liedjes van Coldplay
Ontzettend slecht, maar dat geeft niet. Straks weer vrolijk aan het werkquote:
valt mee, den haagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend slecht, maar dat geeft niet. Straks weer vrolijk aan het werk![]()
Jij lekker aan het werk in een of ander ver gehucht?
Een gehuchtje dat dichtbij ligt. Ook wel eens fijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
valt mee, den haag
Dit topic en dan met name de OP. Zou hij nog van mij houden..
Pubers
10tje bij ToysXL. "My first autotune"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:56 schreef minthy het volgende:
Zo zing ik ook![]()
Misschien toch eens zo'n autotunedinges aanschaffen
Oh, serieus? Kan je die zo kopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
10tje bij ToysXL. "My first autotune"
Gequote, omdat het moetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, serieus? Kan je die zo kopen?
vast een vinkquote:
Hallo leegte!quote:
agossie. arme knul! word maar snel beter!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
hele dag ziek op bed liggen met de griep is geen pretje
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
agossie. arme knul! word maar snel beter!
Die shit gebeurd. Ze hebben niks aan je als jij je collega's gaat besmetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?
wat wolfrolf zegt! iedereen wordt wel eens ziek en het komt zelden gelegen. lekker uitzieken en maandag (of dinsdag of woens...nou ja je snapt me) met frisse tegenzin weer aan de slag!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ergste is nog dat ik met een schuldgevoel thuis zit omdat het gewoon keidruk is op het werk. raar he?
i know maar je voelt je zo nutteloos als je ziek bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat wolfrolf zegt! iedereen wordt wel eens ziek en het komt zelden gelegen. lekker uitzieken en maandag (of dinsdag of woens...nou ja je snapt me) met frisse tegenzin weer aan de slag!
dat voel je je volgende week weer extra nuttigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
i know maar je voelt je zo nutteloos als je ziek bentlig de hele dag een beetje te slapen en series te kijken
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, want ontspannen is nuttig
Oh ja, daar gaat het hier al mis... Ontspanning sla ik over dit jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, want ontspannen is nuttig
Heyaaaaaaaaah Duckmeistoahhhhhhhh whuzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ninja editquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
SEND SENT TO DRAIN!
SECRET DESTROYERS!
I'll take the credits 4 the quotequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Kids![]()
![]()
![]()
![]()
En:!
!
![]()
@ TT
Goede muziek BAM!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ben je boos duckje
Je bent een eent niet een rad
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I'll take the credits 4 the quote
K*t, jij leeft nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik zie 3 posts in een halve minuut, hij lijkt me dus niets veranderdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is hij heel erg lief
Dit is de eerste keer in ruim een jaar dat ik weer eens 3 posts binnen de minuut post in dit topicquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 3 posts in een halve minuut, hij lijkt me dus niets veranderd
Busquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik morgenochtend helemaal geen studenten in m'n klas zitten, de ene na de andere mail dat ze met treingeneuzel zitten
Typisch dat dat net is nu ik het ziequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in ruim een jaar dat ik weer eens 3 posts binnen de minuut post in dit topic
Ik had er nog helemaal niet bij stil gestaan ook, anders had ik wel kunnen proberen deze les te verplaatsen. Toen ik nog bij m'n ouders woonde, kon ik zelf ook altijd maar net krap aan om half9 op school te zijn, dus ik vergeef ze het wel. Ik ben benieuwd hoeveel er zitten morgenochtendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bus.
Bij ons was ook al discussie of de we les niet konden verplaatsen. Begint om 8.30 en doordat de mensen met de trein door de bus minimaal 30min extra moeten reizen is dat voor veel best lastig te halen.
Ik ben benieuwd hoe een chaos het op CS is morgen.
Zal wel aan jou liggen, je zoekt het gewoon op!quote:
Als je dat nou ik een ander topic gaat doen beloof ik het niet op te zoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal wel aan jou liggen, je zoekt het gewoon op!
Rijden er geen treinen morgenochtend?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij heb ik morgenochtend helemaal geen studenten in m'n klas zitten, de ene na de andere mail dat ze met treingeneuzel zitten
De hele vrijdag + zaterdag + zondag ligt Zwolle eruit, ivm aanleg sporen, wissels, bovenleiding en testen van beveiligingsysteem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Rijden er geen treinen morgenochtend?
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dat nou ik een ander topic gaat doen beloof ik het niet op te zoeken
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Rijden er geen treinen morgenochtend?
Richting Grunn? Gevalletje naar Meppel met de bus dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hele vrijdag + zaterdag + zondag ligt Zwolle eruit, ivm aanleg sporen, wissels, bovenleiding en testen van beveiligingsysteem.
Helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, van morgen tot zondag niet. Stom, want ik moet morgen zelf ook nog met de 'trein'
Volgens mij zat ik hier eerderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!
Jup en dat heb ik dan al wel een week in m'n hoofd, dus waarom ik niet aan m'n les van morgenochtend dachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Richting Grunn? Gevalletje naar Meppel met de bus dus.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of jij gaat terug naar de Koffie Slow Chat!
Bekvechten/bitchfights/truttengeneuzel graag via PM, dames!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |