Ze is 15 jaar en vraagt om raad....alle begin is moeilijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef B-FliP het volgende:
"Hij houd niet van me zei hij. Hij zei dat hij van mij houd als een vriend, maar niet als een vriendje, of verkering."
Maar wat Fok-users denken gaat natuurlijk boven wat hij zelf aangeeft..
ohquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef trovey het volgende:
Je zit in de friendszone...de vrouwelijke versie.Ga verder met je leven, deze gaat het niet worden.
Been there, done that en geloof me, het gaat nooit iets worden wat jij wilt.![]()
Reken er maar niet op, wachten is het allerslechtste wat je trouwens kan doen. Beschouw hem gewoon als vriend en als dat niet mogelijk is dan is het beter om tijdelijk of wellicht volledig geen contact te hebben zodat je verder kunt met je leven. Vaak is het in gevallen waar één van de partijen meer wil het beste om eens tijdje afstand van elkaar te nemen om alles in je hoofd op een rijtje te kunnen zetten en je open te stellen voor andere mogelijke relaties. Geen leuk antwoord maar helaas wel de bittere waarheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Transformice het volgende:
[..]
ohis het mogelijk dat hij ooit weer van mij gaat houden? of blijf ik voor altijd in de friendszone zitten.. Ik voel me er zo verdrietig door.
Beste wat je kan doen is idd gewoon leven en desnoods met anderen praten en flirten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef Transformice het volgende:
okeik zal wel proberen het los te laten, misschien is het ook beter dat ik geen vrienden met hem blijf. aangezien ik me er zo rot door voel.. Iedere keer als ik met hem praat en bij hem ben blijf ik aan hem denken. En nu ik weet dat hij toch niet van mij houd, doet het erg pijn om nog vrienden met hem te zijn..
Succes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Transformice het volgende:
okedankjewel iedereen.. Ik zal het proberen..
Bedankt, ik hoop het..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Succes.Je komt er wel, het is alle anderen ook gelukt.
Je zult er morgen inderdaad ook niet overheen komen en ik kan je vertellen dat hij zelfs voor altijd een warm plekje in je hart zal blijven houden, echter de realiteit is nou eenmaal zo en dat is het leven. Liefde is niet altijd een roze wolk en vrolijk fluitende vogeltjes a la Disney. Sterkte, ik hoop dat je het geheel een plekje kan geven en dat hij straks een fijne herinnering zal zijn aan iets uit je jeugd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:37 schreef Transformice het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop het..ik hou echt super veel van hem, ik hoop echt dat ik eroverheen kan komen, maar dat gaat denk ik wel een tijdje duren.
quote:
Heel erg bedankt, ik hoop het echt,.. ik ga hem heel erg missen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zult er morgen inderdaad ook niet overheen komen en ik kan je vertellen dat hij zelfs voor altijd een warm plekje in je hart zal blijven houden, echter de realiteit is nou eenmaal zo en dat is het leven. Liefde is niet altijd een roze wolk en vrolijk fluitende vogeltjes a la Disney. Sterkte, ik hoop dat je het geheel een plekje kan geven en dat hij straks een fijne herinnering zal zijn aan iets uit je jeugd.
Dan weet je toch godverdomme het verschil wel tussen 'zij' en 'zei'.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef Transformice het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, ik hoop het echt,.. ik ga hem heel erg missen.Ik wou dat liefde niet zo erg moest gaan, stel dat ik later misschien over een aantal jaar als ik er weer overheen ben, weer een nieuw vriendje hebt, of iemand waarvan ik houd. En dan dumpt hij mij weer na een tijdje, aangezien de relatie weer niet goed verloopt, ik vind liefde zo ingewikkeld. Vroeger dacht ik altijd dat liefde altijd goed verloopt en dat het altijd goed zou eindigen, dat is dus niet zo.. En dat vind ik erg jammer. hoeveel slechte relatie's die niet goed gaan zou ik nog krijgen? Ik durf nu echt nooit meer van iemand te houden, straks dumpt diegene me weer. Ik ben er echt kappot van..
ja met zo'n instelling, blijf je zwakzinnigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef Transformice het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, ik hoop het echt,.. ik ga hem heel erg missen.Ik wou dat liefde niet zo erg moest gaan, stel dat ik later misschien over een aantal jaar als ik er weer overheen ben, weer een nieuw vriendje hebt, of iemand waarvan ik houd. En dan dumpt hij mij weer na een tijdje, aangezien de relatie weer niet goed verloopt, ik vind liefde zo ingewikkeld. Vroeger dacht ik altijd dat liefde altijd goed verloopt en dat het altijd goed zou eindigen, dat is dus niet zo.. En dat vind ik erg jammer. hoeveel slechte relatie's die niet goed gaan zou ik nog krijgen? Ik durf nu echt nooit meer van iemand te houden, straks dumpt diegene me weer. Ik ben er echt kappot van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |