abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117848764
Ik had een vriendje, nouja. het ging allemaal best wel vaag allemaal. Ik leerde iemand kennen, hij zat in het midden/eind van een andere relatie. Hij had ruzie met zijn vriendin aangezien zei vreemd ging terwijl hij heel lang iets met het meisje had en hij voelde zich zo rot dat ze vreemd ging. Dus de relatie ging uit tussen hun. Ik was goede vrienden met die jongen en ik praatte iedere dag met hem en ik hielp hem en probeerde hem weer een beetje op te vrolijken en blij te maken. Het hielp, maar na een aantal maandjes begonnen wij ook iets voor elkaar te voelen. We vonden elkaar leuk en waren verliefd op elkaar. ik vroeg aan hem, of hij iets met mij wilde.. Dus of hij mij vriendje wilde worden. Hij zei dat hij dat even niet wilde aangezien hij zich nog steeds rot voelde over wat zijn ex hem heeft aangedaan en hij durfde niet aan een nieuwe relatie te beginnen, bang dat het weer opnieuw zou gebeuren.. Oké, we waren toen hele goede beste vrienden.. En we zeiden iedere keer tegen elkaar hoeveel we van elkaar hielden. We hadden toch iets, een band.. Een soort band wat verliefde koppels hadden. Een paar weken terug vroeg ik het weer aan hem, hij zei dat hij het wel voor een weekje wilde proberen maar niet echt vast voor altijd, aangezien hij slechte herinneringen had met zijn ex. We vertelde elkaar hoe graag we later samen wilden wonen, hoeveel we van elkaar hielden, en dat we elkaar nooit meer kwijt wilde. Een halve week later zeiden we dat we dit wel voor een maandje wilden proberen in plaats van alleen een week. Dus oké, we praatte iedere dag enzo, maar oppeens gisteravond heeft hij tegen me gezegt dat hij toch niets met me wilde en dat het niks word tussen ons. Hij houd niet van me zei hij. Hij zei dat hij van mij houd als een vriend, maar niet als een vriendje, of verkering. Ik was er kappot van..
Denken jullie dat hij nog steeds van mij houd, of zal hij het menen.. Houd hij echt niet van mij? ;(
pi_117848844
Alinea's gvd.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_117848881
Hou oud zijn jullie?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_117848889
Je zit in de friendszone...de vrouwelijke versie. :') Ga verder met je leven, deze gaat het niet worden.
Been there, done that en geloof me, het gaat nooit iets worden wat jij wilt. :* ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117848895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:20 schreef pl4kkie het volgende:
Hou oud zijn jullie?
15 jaar.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:22:03 #6
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_117848923
"Hij houd niet van me zei hij. Hij zei dat hij van mij houd als een vriend, maar niet als een vriendje, of verkering."

Maar wat Fok-users denken gaat natuurlijk boven wat hij zelf aangeeft..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_117848963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef B-FliP het volgende:
"Hij houd niet van me zei hij. Hij zei dat hij van mij houd als een vriend, maar niet als een vriendje, of verkering."

Maar wat Fok-users denken gaat natuurlijk boven wat hij zelf aangeeft..
Ze is 15 jaar en vraagt om raad....alle begin is moeilijk. ;)
Optimist tot in de kist
pi_117849046
Vraag het hem gewoon
pi_117849090
Holy shit, epic puberrant.

Dit is het geniaalste subforum ooit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117849100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef trovey het volgende:
Je zit in de friendszone...de vrouwelijke versie. :') Ga verder met je leven, deze gaat het niet worden.
Been there, done that en geloof me, het gaat nooit iets worden wat jij wilt. :* ;)
oh ;( is het mogelijk dat hij ooit weer van mij gaat houden? of blijf ik voor altijd in de friendszone zitten.. Ik voel me er zo verdrietig door.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:27:32 #11
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117849129
Meid ga lekker door met je leven, hij is het vast allemaal niet waard en hij zal wel teruggaan bij zijn ex
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117849149
Denk dat je beter het los kan laten.

Je schept(e) teveel verwachtingen.
Dat is de doodsteek voor iedere relatie.
pi_117849219
oke ;( ik zal wel proberen het los te laten, misschien is het ook beter dat ik geen vrienden met hem blijf. aangezien ik me er zo rot door voel.. Iedere keer als ik met hem praat en bij hem ben blijf ik aan hem denken. En nu ik weet dat hij toch niet van mij houd, doet het erg pijn om nog vrienden met hem te zijn..
pi_117849230
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Transformice het volgende:

[..]

oh ;( is het mogelijk dat hij ooit weer van mij gaat houden? of blijf ik voor altijd in de friendszone zitten.. Ik voel me er zo verdrietig door.
Reken er maar niet op, wachten is het allerslechtste wat je trouwens kan doen. Beschouw hem gewoon als vriend en als dat niet mogelijk is dan is het beter om tijdelijk of wellicht volledig geen contact te hebben zodat je verder kunt met je leven. Vaak is het in gevallen waar één van de partijen meer wil het beste om eens tijdje afstand van elkaar te nemen om alles in je hoofd op een rijtje te kunnen zetten en je open te stellen voor andere mogelijke relaties. Geen leuk antwoord maar helaas wel de bittere waarheid. :*
Optimist tot in de kist
pi_117849276
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef Transformice het volgende:
oke ;( ik zal wel proberen het los te laten, misschien is het ook beter dat ik geen vrienden met hem blijf. aangezien ik me er zo rot door voel.. Iedere keer als ik met hem praat en bij hem ben blijf ik aan hem denken. En nu ik weet dat hij toch niet van mij houd, doet het erg pijn om nog vrienden met hem te zijn..
Beste wat je kan doen is idd gewoon leven en desnoods met anderen praten en flirten.

Kan soms helpen in te zien dat er meer is dan alleen die ene jongen, waarvan je op deze manier alleen maar onzeker van zal worden uiteindelijk.
pi_117849303
oke ;( dankjewel iedereen.. Ik zal het proberen..
pi_117849349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Transformice het volgende:
oke ;( dankjewel iedereen.. Ik zal het proberen..
Succes. :* Je komt er wel, het is alle anderen ook gelukt. ;)
Optimist tot in de kist
pi_117849460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Succes. :* Je komt er wel, het is alle anderen ook gelukt. ;)
Bedankt, ik hoop het.. ;( ik hou echt super veel van hem, ik hoop echt dat ik eroverheen kan komen, maar dat gaat denk ik wel een tijdje duren.
pi_117849549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:37 schreef Transformice het volgende:

[..]

Bedankt, ik hoop het.. ;( ik hou echt super veel van hem, ik hoop echt dat ik eroverheen kan komen, maar dat gaat denk ik wel een tijdje duren.
Je zult er morgen inderdaad ook niet overheen komen en ik kan je vertellen dat hij zelfs voor altijd een warm plekje in je hart zal blijven houden, echter de realiteit is nou eenmaal zo en dat is het leven. Liefde is niet altijd een roze wolk en vrolijk fluitende vogeltjes a la Disney. Sterkte, ik hoop dat je het geheel een plekje kan geven en dat hij straks een fijne herinnering zal zijn aan iets uit je jeugd. ;)
Optimist tot in de kist
pi_117849723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef Transformice het volgende:

[..]

15 jaar.
:')
Als je 15 bent moet je helemaal niet aan een vaste relatie en samenwonen denken en niet zeggen dat je van elkaar houd want dat doe je niet het is kalverliefde gvd.
pi_117849774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Je zult er morgen inderdaad ook niet overheen komen en ik kan je vertellen dat hij zelfs voor altijd een warm plekje in je hart zal blijven houden, echter de realiteit is nou eenmaal zo en dat is het leven. Liefde is niet altijd een roze wolk en vrolijk fluitende vogeltjes a la Disney. Sterkte, ik hoop dat je het geheel een plekje kan geven en dat hij straks een fijne herinnering zal zijn aan iets uit je jeugd. ;)
Heel erg bedankt, ik hoop het echt,.. ik ga hem heel erg missen. ;( Ik wou dat liefde niet zo erg moest gaan, stel dat ik later misschien over een aantal jaar als ik er weer overheen ben, weer een nieuw vriendje hebt, of iemand waarvan ik houd. En dan dumpt hij mij weer na een tijdje, aangezien de relatie weer niet goed verloopt, ik vind liefde zo ingewikkeld. Vroeger dacht ik altijd dat liefde altijd goed verloopt en dat het altijd goed zou eindigen, dat is dus niet zo.. En dat vind ik erg jammer. hoeveel slechte relatie's die niet goed gaan zou ik nog krijgen? Ik durf nu echt nooit meer van iemand te houden, straks dumpt diegene me weer. Ik ben er echt kappot van..
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:47:17 #22
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_117849792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:21 schreef Transformice het volgende:

[..]

15 jaar.
Dan weet je toch godverdomme het verschil wel tussen 'zij' en 'zei'.

Ons land gaat naar de kloten als dit de volgende generatie wordt. :{
Narcist
pi_117849867
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef Transformice het volgende:

[..]

Heel erg bedankt, ik hoop het echt,.. ik ga hem heel erg missen. ;( Ik wou dat liefde niet zo erg moest gaan, stel dat ik later misschien over een aantal jaar als ik er weer overheen ben, weer een nieuw vriendje hebt, of iemand waarvan ik houd. En dan dumpt hij mij weer na een tijdje, aangezien de relatie weer niet goed verloopt, ik vind liefde zo ingewikkeld. Vroeger dacht ik altijd dat liefde altijd goed verloopt en dat het altijd goed zou eindigen, dat is dus niet zo.. En dat vind ik erg jammer. hoeveel slechte relatie's die niet goed gaan zou ik nog krijgen? Ik durf nu echt nooit meer van iemand te houden, straks dumpt diegene me weer. Ik ben er echt kappot van..
:')
pi_117849921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:46 schreef Transformice het volgende:

[..]

ja met zo'n instelling, blijf je zwakzinnig :')
pi_117849992
Zo'n OP ga ik toch niet lezen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')