quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verschil is dat wij, Vitessenaren, lekker in 'ons' topic blijven

Ja en Nee. Ze moeten eens het lef tonen en de echte rotte appels aanpakken. op deze manier gaat het ten koste van meer goedwillige supporters dan het kleine groepje die het verpest. Echter snap ik ergens ook wel dat dit de enige oplossing is, maar het blijft dubbel.quote:

Wat een ontzettende mongool ben jij zegquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Mark het volgende:
Betekent dit nu dat je geen Vitessenaar meer bent?
[..]

Rot eens op naar je eigen topic grindtegelquote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij zeg

Ik zeg doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:32 schreef -J-D- het volgende:
Misschien vanavond maar eens gaan. Is toch clubcard-vrij

Zo trouw ben ik niet meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:32 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zeg doen. We kunnen altijd trouwe supporters gebruiken op onze jacht naar de eerst thuisoverwinning!

Voor die complimenten kopen we geen reet.Die krijgen we iedere week helaas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef larry91 het volgende:
Wat een heeeeerlijke wedstrijd!! Het was niet altijd even goed maar wat gebeurde er een hoop! En eindelijk weer thuis de drie punten gehaald
Ook mijn complimenten voor Heracles. Ze gingen vol voor de overwinning en hadden het net zo goed de drie punten verdiend als NEC. Prima ploeg!

Dan heb je denk ik slecht geluisterd. Vond het een goede sfeer tot aan minuut 65 (zelfs 080 criticasters zijn het hierover eens) en op het moment dat het echt nodig was, 5 minuten voor de 2-2 barstte de Goffert weer eens een keertje losquote:Op zondag 11 november 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
Mooie pot. Zat weer eens bij de hoofdtribune, maar het was wel stil tot de 70e minuut.

Waar zat jij in het stadion?quote:Op zondag 11 november 2012 00:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik slecht geluisterd. Vond het een goede sfeer tot aan minuut 65 (zelfs 080 criticasters zijn het hierover eens) en op het moment dat het echt nodig was, 5 minuten voor de 2-2 barstte de Goffert weer eens een keertje los

Ik zit op M. Ik vond het eigenlijk alleen de 10 minuten na de 1-2 echt stil. Eigenlijk wel het moment waarop ze het meest nodig zijn natuurlijk (om toch even ene kritische noot te plaatsenquote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zat jij in het stadion?
Ik vind het normaal wel oké in 080 maar nu op OM echt stil.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Fotograaf die dat altijd deed is ermee gestopt.quote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef Kruitdampje het volgende:
Weet iemand toevallig waarom er geen 'rondjes om' meer op de trouwehonden staan?

quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
Fotograaf die dat altijd deed is ermee gestopt.

Toch een mooie invalbeurt in de 95e minuutquote:Op maandag 12 november 2012 13:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Mooi om te zien dat Jordi Tutuarima zo dicht bij het eerste staat. Heb hem een paar keer zien spelen en ben zeer gecharmeerd van hem. Ben zeer benieuwd of hij dit kan waarmaken op het hoogste niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |