2 weken ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:18 schreef DJMO het volgende:
hoe lang is die actie van de superdieren nu bezig?Heb inmiddels ruim dertig dubbelen liggen
Wat voor een aansluiting, die of agp? Eventueel heb ik er wel een te leen om te testen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Inlognaam het volgende:
Mn computer is overleden![]()
Nouja, de grafische kaart denk ik, want het beeld is een groot trillend geheel. Vrees dat ik een andere moet kopen :/
Ik heb werkelijk geen idee. Heb dat ding 3,5 jaar geleden voor 5 tientjes ofzo gekocht hier via Fok! en het ding heeft het altijd gedaan. Enige dat ik weet is dat het een pentium 4 3.0gHz is zo'n beetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat voor een aansluiting, die of agp? Eventueel heb ik er wel een te leen om te testen.
Doe geen moeite, het ding is verder wel afgeschreven en mn pa heeft vast ook nog wel een grafisch kaartje liggen. Dat netbookje is eigenlijk belangrijker. Die ligt al meer dan een jaar weer ongebruiktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef Rucky het volgende:
Dan zal het wel een agp kaartje zijn. Die moet ik ook wel ergens hebben liggen maar dan moet ik even zoeken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tape in Ehhe-stijl
http://www.sostrenegrene.(...)_blog_id=418&lang=nl
Ik ga ervandoor. Het is donderdag dus ik ga weer een lekkerbekje halen
owquote:
k ben bij de vomar (voordeelsupermarkt jawel) duurder uit dan bij de AHquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ow
ah vin ik te duur
( en we hebben meer winkels in de buurt, daarom kom ik er dus ook niet voor de 'huismerken' )
Ik heb geen keuze meer er zijn alleen maar ah's om mij heen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ow
ah vin ik te duur
( en we hebben meer winkels in de buurt, daarom kom ik er dus ook niet voor de 'huismerken' )
Ik ging ook altijd naar de plus om boodschappen te halen, prima winkel. Maar nu zit ik in een "elitewijk" waar ze niet eens een snackbar kennen. Genoeg restaurants in de straat maar voor een voorgerecht ben je al 15 euro kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zweer bij de Plus tegenwoordig. Maar das voornamelijk omdat ie zo'n beetje mn buurman is. En dus op 2 tellen loopafstand zit. Ik kom er elke dag wel en ben daar altijd goedkoper uit dan bij de AH omdat ik gek ben op 50% stickertjes.
Alhoewel, soms ben ik ook wel duurder uit, omdat ik niet meer voor het pak halfvolle melk van 49ct maar voor een afgeprijsd pak vla of Arla in plaats daarvan en dat dus wegdrink als ware het melk.
En dan heb je dus een pak Herfstvla met stoofperensmaak voor 0,78 euro of een pak Arla melk met een smaakje voor 0.58 euro. Datum maakt toch geen kont uit; gaat dezelfde dag op.
Ik vind het het nog steeds jammer dat het brood niet meer afgeprijsd wordtdus dat halen we maar in de aanbieding dan.
waarmee ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
ik zou eigenlijk niet eens weten of Jan daar al mee overweg zou kunnen.
was een reactie op inlognaam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarmee ?
mes en vork
vast wel
( al zal het niet gelijk om te eten zijn)
Je bedoelt die PS2?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
ik zou eigenlijk niet eens weten of Jan daar al mee overweg zou kunnen.
Het is niet eens vrijdag nu... dus je kunt vast nog wel wat anders bedenkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef Merlijn het volgende:
grrrr. mijn zaterdaguitje is weer eens verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |