quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Toch even de spanning checken hè. Net als de bandjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Anders knijp je nog even harder in die tieten
Wie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
die had van mij toch een stoot gekregen
inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze vrouw heeft naast kleding ook echt een goede houding nodig. Potdikkie, meer zelfvertrouwen!
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef StormS.A het volgende:
ik verplicht meekijken de vriendin
zwarte jurk is mooi
Ja, dat gaat steeds wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trinny of susannah toen ze in de tetten van die donkere dame greep
Ach, zijn alle mannen.quote:
Dat nog nooit iemand dat gedaan heeft begrijp ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trinny of susannah toen ze in de tetten van die donkere dame greep
Het blijkt gewoon een kwestie van doen en interessant verder praten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat gaat steeds wel erg makkelijk.
Misschien ben je daar als 'klant' al op voorbereid omdat ze toch vrij 'aanrakerig' met je zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon een kwestie van doen en interessant verder praten.
Dat lukt je nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon een kwestie van doen en interessant verder praten.
Pardon, ik zal niet meer generaliserenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ons nu niet allemaal over 1 kam scheren he
Fijn, want dat is niet leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Pardon, ik zal niet meer generaliseren
misschien worden die make overs niet uitgezonden... censuur!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Dat nog nooit iemand dat gedaan heeft begrijp ik niet.
dat, vooral die zilveren jurkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
T&S zien er ook niet uit, de een in een flodderjurk en de ander in een raar glimding.
quote:
Daar staat straks een moderne vrouw de hond uit te laten. Niet meer die slons in een joggingbroek.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Haar van die donkere vrouw is leuk. Kleur van jurk staat haar goed.
Idd mooie makeoverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef vencodark het volgende:
Haar van die donkere vrouw is leuk. Kleur van jurk staat haar goed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik let amper op de schoenen/pumps. Aandachtspuntje voor volgende week!
doen! Anders geef ik je wel een lesje met mijn schoenencollectie als voorbeeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik let amper op de schoenen/pumps. Aandachtspuntje voor volgende week!
Haha, ok.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
doen! Anders geef ik je wel een lesje met mijn schoenencollectie als voorbeeld
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura Jansen muziek op de achtergrond.
dacht het wel ja.quote:
Ja echt verschrikkelijk is dat. Spijkerjasjes moet je erg mee uitkijken nowadays.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
dacht het wel ja.
Maar oow wat lelijk is dat bij elkaar zeg, en helemaal als het beiden van een andere soort / kleur spijkerstof is
De meeste spijkerjasjes zie je bij net-iets-te-zware huisvrouwen, daar gaat het al misquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk is dat. Spijkerjasjes moet je erg mee uitkijken nowadays.
Je moet er 1 met wat stijl hebben. Moet je heel goed zoeken denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste spijkerjasjes zie je bij net-iets-te-zware huisvrouwen, daar gaat het al mis
ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste spijkerjasjes zie je bij net-iets-te-zware huisvrouwen, daar gaat het al mis
Ik heb een basic Levis jasje, 'for girls', getailleerd. Ook daar gaat het mis. Van die vierkante jasjes op vierkante (korte) lijfjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet er 1 met wat stijl hebben. Moet je heel goed zoeken denk ik.
Denk ik.
is het ook ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Het is trouwens wel echt typisch Nederlands, die spijkerjasjes, hoor ik altijd van mensen uit het buitenland
Stiekem wil ik je nog opgeven, en dat we dan hier allemaal in het publiek zitten, als surprise, tussen je familie in.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik je nog opgeven, en dat we dan hier allemaal in het publiek zitten, als surprise, tussen je familie in.
Nou DAAAAAAAAAAAAAR zeg je wat, een grotere hell bestaat er nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
is het ook ja.
Net als een spijkerrokje met een legging eronder
Datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet wat andere mensen van mijn kleren vinden. Als IK het maar leuk vind en lekker vind zitten.
en dan ook nog eens Birkenstocks eronder en het feest is compleetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou DAAAAAAAAAAAAAR zeg je wat, een grotere hell bestaat er niet![]()
Rok + legging, echt hoor, huisvrouwen-alert.
Ja, of hakken eronder, zo van 'echt wel dat ik hip ende sexy ben'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan ook nog eens Birkenstocks eronder en het feest is compleet
Maar ik weet zeker dat je wel smaak hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet wat andere mensen van mijn kleren vinden. Als IK het maar leuk vind en lekker vind zitten.
iedereen heeft smaakquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ik weet zeker dat je wel smaak hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef D. dit reclameblok om in te stromen.
zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap die legging ook niet, is dat omdat je te bang bent dat je benen te lelijk zijn? Whatsup with that?
Dank uquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef D. dit reclameblok om in te stromen.
Eeeeeeeeeeejquote:
Ik ben nog op zoek naar een nieuwequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn relaxbroek gooien ze denk ik direct in een vuurton.
Ik ook, maar dat valt tegen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe
quote:
Lekker hoor, nu heb ik trek als een malle.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef D. het volgende:
He verdorie.
Ik kom net thuis na het hardlopen en had besloten mijn after-run banaan in de vorm van een milkshake tot me te nemen. Nu was die shake zo lekker dat ie naar meer smaakt, maar ik heb geen zin om weer de keuken in te duiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb de mijne in de Nike store gevondenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe
Ja precies!quote:
Met z'n zwoele blik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef MissJ het volgende:
Oh ja die kapper met dat lange haar weer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weet je dat je dan een hoop posts van mij gemist hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja wheheequote:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je dat je dan een hoop posts van mij gemist hebt
Stel je voor, j ehebt een hot date, kleed je je uit, zie hij datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
tering wat is dit voor een gare onderbroek dan?
Toeters?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Maar feitjes over toeters en auto's sla ik over
dus dat, dat gaat niet werken hoor hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je voor, j ehebt een hot date, kleed je je uit, zie hij dat
Ja dat jaquote:
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
D en Vaduz, dat is toch niet sexy zo'n vreselijk grote hoge onderbroek?
Ik heb mijn wenkbrauwen dan hoog zitten. For sure.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
"het gaat toch uit"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
Vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"het gaat toch uit"
"het licht is al uit"
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"het gaat toch uit"
"het licht is al uit"
Ja ze zeggen dat mannen zo makkelijk zijn, ik ga even een voorbeeldquote:
Wij zijn niet makkelijk, maar we doen niet moeilijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat mannen zo makkelijk zijn, ik ga even een voorbeeld
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
zeg, missen jullie ook iets felgeels? Valt me nu pas op
De bond tegen de gele fluorketting.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
zeg, missen jullie ook iets felgeels? Valt me nu pas op
Als je het bent straal je het uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is de oogopslag van dit meisje dat op onzeker staat. En ze doet wat hoekig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Aaaaaaaaaaaah deze vrouw moet een goeie make-over
Dan zou ze bij mij...onee, sorry, da's off-topicquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij komt ze bij mij tot m'n navel. Veel kleine dames vanavond.
De adrenaline stroomt nog goed merk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ze bij mij...onee, sorry, da's off-topic
Ja op hetzelfde puntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ze bij mij...onee, sorry, da's off-topic
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De adrenaline stroomt nog goed merk ik.
Pisces begonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De adrenaline stroomt nog goed merk ik.
Ja dit kan beter om half 9 beginnen, ik ben niet meer zo fit om deze tijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oei ik begin in te kakken, nog ff doorzetten
Had ik ook beter gevonden, dan was ik daarna gaan lopen enhad mijn eten meer tijd gehad om te zakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit kan beter om half 9 beginnen, ik ben niet meer zo fit om deze tijd.
Ik vind half 10 echt waardeloos wat dat betreft, ook omdat ik gewoon prime time wil starten met zoiets, nu zit ik soms om half 9 te niksen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit kan beter om half 9 beginnen, ik ben niet meer zo fit om deze tijd.
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel, dat is toch geen lingerie meer? Dat is een heel pak.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel, dat is toch geen lingerie meer? Dat is een heel pak.
Ik denk dat het wielrennen in een goed daglicht moet komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef MissJ het volgende:
wat is dat met die bizar grote onderbroeken?
Ik denk dat die vrouw iets wil dat heel mooi onder kleding valt, dan is dit wel ideaal ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik krijg het al warm als ik er naar kijk. Vooral met die pijpjes OOK nog.
Wehe inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat het wielrennen in een goed daglicht moet komen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat terwijl het kampeerseizoen net voorbij isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef MissJ het volgende:
wat is dat met die bizar grote onderbroeken?
Het lijkt me dat die pijpjes gaan omkrullen. En wat een gedoe als je naar de wc moet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw iets wil dat heel mooi onder kleding valt, dan is dit wel ideaal ja.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
En dat terwijl het kampeerseizoen net voorbij is
zoiets ofzo jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb van de winter ook een schaatspakondergoedgeheel om als deze trend doorzet.
Zou er geen ondersluiting zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die pijpjes gaan omkrullen. En wat een gedoe als je naar de wc moet.
Ik heb van de winter ook een schaatspakondergoedgeheel om als deze trend doorzet.
Met zo'n kapje op en dan laat ik er zo'n gouden lok onder vandaan komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Als het -10 wordt is het wel zalig
Depend-slip dan maar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, voordat je dat los hebt, heb je in je broek geplast.
Godver, dit las ik even andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met zo'n kapje op en dan laat ik er zo'n gouden lok onder vandaan komen.
Zij wil jou vast ook wel hijsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de dikkere van deze 2 (Susanna?) ook steeds meer wil knuffelen, ik weet niet of dat een goed teken is, maar ze doet het zo gezellig.
Ik zit nog strak ende fier in m'n vel, zoveel hoeft ze niet te hijsenquote:
prikken danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog strak ende fier, zoveel hoeft ze niet te hijsen
Waar precies?quote:
Even met de vinger het lijntje overtrekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog strak ende fier, zoveel hoeft ze niet te hijsen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even met de vinger het lijntje overtrekken.
Ik wilde vragen naar jouw andere voorkeuren, maar dat gaat weer geheel de verkeerde kant op hierquote:
Dat kunnen we beter doen als we handdoekjes uitwisselen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde vragen naar jouw andere voorkeuren, maar dat gaat weer geheel de verkeerde kant op hier
Samen saunaatje pakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter doen als we handdoekjes uitwisselen ja.
ja inderdaad hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Deze jurk had die Surinaamse vrouw verleden week toch ook aan?
Geen idee, volgens mij was ik er toen nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Die had de jurk teruggebracht. Geld terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Jawohl!quote:
Ze hadden die kruk ook weg moeten halenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel mooi voor die vrouw, maar ik vind het niet zo geslaagd.
quote:
leuk juistquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk echt als een man, ik merk het aan alles.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind zulke ponykrullen bij jonge dames echt leuk.
Mocht dat niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk echt als een man, ik merk het aan alles.
wat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Tutjes vallen altijd in de smaak bij mij. Verklaart veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |