Succes met die Randstedelingen uit hun vierkante kilometer aan wereld te krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:59 schreef remlof het volgende:
Ik ben voor de volgende meet in Keulen. Kunnen we in de ICE al beginnen met indrinken.
Keulen is groter dan Amsterdam, dat zullen ze wel eng vinden jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Succes met die Randstedelingen uit hun vierkante kilometer aan wereld te krijgen.
Sowieso, Randstedelingen krijg je hun gebied niet uit, tenzij ze naar Zuid-Frankrijk gaan om op een plebejer camping zich te settelen met z'n allen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Keulen is groter dan Amsterdam, dat zullen ze wel eng vinden ja
Weinig werelds aan Amsterdam, afgezien van hun reputatie voor tieners die los willen gaan en Anne Frank.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:05 schreef eriksd het volgende:
Amsterdam is een wereldstad, Keulen niet.
Meer dan Cologne.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weinig werelds aan Amsterdam, afgezien van hun reputatie voor tieners die los willen gaan en Anne Frank.
Desalniettemin een mooie stad, maar een wereldstad? Neuh.
Niemand noemde Cologne dan ook een wereldstad?quote:
Remlof begon er over dat het groter was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand noemde Cologne dan ook een wereldstad?
En een grotere stad is automatisch een wereldstad?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof begon er over dat het groter was.
Volgens remlof is Novosibirsk een wereldstad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt hard bier drinken vanavond, net als gisteren. Morgen in Den Haag verschijnen gaat lastig worden.
Wie heeft nou weer over Enschede? Amsterdam is een hoofdstad met internationale bekendheid. Cologne, dat kent bijna niemand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En een grotere stad is automatisch een wereldstad?
Hell, Enschede is groter dan Arnhem, maar daarom nog geen wereldstad schat.
Randstedelingen kennen Cologne wellicht niet nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft nou weer over Enschede? Amsterdam is een hoofdstad met internationale bekendheid. Cologne, dat kent bijna niemand.
[ afbeelding ]
Ruimte zat voor een meet in ieder geval.
Alleen wat figuren uit de grensstreek man. Buiten Europa kent sowieso niemand dat rovershol. Amsterdam daarentegen, internationale bekendheid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Randstedelingen kennen Cologne wellicht niet nee.![]()
Maar dat was m'n punt dan ook.
Daarom vindt de meet ook niet in Amsterdam plaats, dat Achterhuis is maar krap bemeten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie heeft nou weer over Enschede? Amsterdam is een hoofdstad met internationale bekendheid. Cologne, dat kent bijna niemand.
[ afbeelding ]
Ruimte zat voor een meet in ieder geval.
Ja, Seks Drugs en Rock en Roll en Anne Frank.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen wat figuren uit de grensstreek man. Buiten Europa kent sowieso niemand dat rovershol. Amsterdam daarentegen, internationale bekendheid.
En Keulen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, Seks Drugs en Rock en Roll en Anne Frank.
Dat is ook zo, Keulen heeft 1.017.155 inwoners, Amsterdam slechts 790.044.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Amsterdam is m'n favoriete stad in de wereld man, maar ik hoef toch niet in hun hol te kruipen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Keulen?
Verder altijd wel typisch dat provincialen Amsterdam moeten bagatelliseren.
Maar helaas kent niemand hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook zo, Keulen heeft 1.017.155 inwoners, Amsterdam slechts 790.044.
De reputatie is echter van respectabel formaat. Ik zou zelfs zeggen dat er sprake is van een bijzonder opmerkelijke verhouding naamsbekendheid - inwonertal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amsterdam is m'n favoriete stad in de wereld man, maar ik hoef toch niet in hun hol te kruipen?
Beetje realiteitszin mag ook wel, het is gewoon een kleine stad, in de VS zou het niet eens een stad heten.
Ik beweer ook niet dat het een wereldstad is, maar wel een hele grote. Naar Nederlandse maatstaven.quote:
Ja, maar dat is maar aan een paar dingen te wijten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De reputatie is echter van respectabel formaat. Ik zou zelfs zeggen dat er sprake is van een bijzonder opmerkelijke verhouding naamsbekendheid - inwonertal.
Je vindt het slecht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar aan een paar dingen te wijten.
Dat zeg ik toch nergens?quote:
Je hebt het over wijten aan. Dat kent een negatieve connotatie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens?
Alleen je begint te geilen op Damsko als Koos op een walvis.
"Danken aan" dan, wat jij wilt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt het over wijten aan. Dat kent een negatieve connotatie.
Slap.quote:
Introverte triestelingen, over het algemeen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
15:00 uur..... Ik ben wel benieuwd naar wie er achter al die posts zitten.....
U komt ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
15:00 uur..... Ik ben wel benieuwd naar wie er achter al die posts zitten.....
quote:
Ik zei het toch? Tem Hagen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef Tem het volgende:
Bij Titus valt morgenochtend opeens een brief van de deurwaarder op de mat.
Boedapest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
Wereldsteden zijn steden als Berlijn, Parijs en Londen.
Zou graag willen maar hoor net dat we morgenavond uit eten gaan....quote:
Wij ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zou graag willen maar hoor net dat we morgenavond uit eten gaan....
Een volgende keer. Tot die tijd blijf ik jullie i.i.g. voor vol aanzien....quote:
Die krokante grammatica!quote:Giuseppe Comes, chef/eigenaar van Trattoria con enoteca is een Italiaanse restaurateur die zijn passie vind in de eerlijke Italiaanse keuken.
EN een verrassing EN een speech??quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:37 schreef eriksd het volgende:
Ik zal in het kader van de verrassing een speech houden.
He ja, dat zou ook echt DE reden zijn om eens naar een meet te gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard. Misschien versiert iemand je wel!
Lief zijn erikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
Ik niet overigens, ben geen archeoloog.
Voorschrift is er niet bij..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop maar dat niemand mij versiert.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
Vond hem zelf ook erg grappig moet ik zeggenquote:
9/10quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
Buizen. Dat is provinciaals voor zuipen.quote:
Ja, maar ik maak me nu al zorgen over de terugtocht, denk dat ik dan even opnieuw moet plannen om een van A naar B route te krijgenquote:
dit, en fijn dat jullie het weer mee hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef Auti het volgende:
Veel plezier, ik kijk al uit naar de verhalen.
Het is ook zo moeilijk om gewoon van B de A te maken, of gewoon terug te lopen langs de blauwe lijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak me nu al zorgen over de terugtocht, denk dat ik dan even opnieuw moet plannen om een van A naar B route te krijgen
Tukkers en humorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk om gewoon van B de A te maken, of gewoon terug te lopen langs de blauwe lijn.
De tering zeg.
Het was geen garp, ik lach je uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |