abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:13 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117854217
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef From het volgende:
Ik had misschien wat meer informatie moeten geven, ik geef toe..

Marketing functies (coördinator / manager / marketeer) etc..
Accountmanagement functies is duidelijk wel een pak.
Dit zijn toch allemaal pak functies?
pi_117854525
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee bij Sandd.
Maar ik heb net beschreven hoe ik mij kleed, dus super netjes is dat niet.

En als ik mijn blazer aan heb, en mijn haar zit goed enzo. Dan voel ik mijn zelfverzekerder. Geen idee waarom :)
Sandd is echt enorm kut, ze dumpen kratten ongesorteerde post bij je thuis en dan mag je het zelf ook even op de goede volgorde leggen :s
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:01:12 #28
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117854712
Dinsdag gesprek bij PostNL voor baantje als zaterdagpostbezorger. Zou mooi zijn als je ook doordeweeks geregeld in kunt vallen in tijden van werkloosheid.
pi_117854825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Goed dat ik het even van te voren check dan ^O^
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:34:22 #30
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117855973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor, zelf ben ik ook marketeer en loop nooit in pak maar ben gewoon verzorgd en netjes. Pak is heel branche afhankelijk, bij een bank is dat eerder van toepassing.

Zo net gesprek gehad bij een recruiter voor een functie als marketeer en kreeg alleen maar complimenten :D. Ze vond me erg geschikt voor de baan en zei dat ik voor mijn leeftijd mezelf goed presenteerde dus ze ging me voorstellen. Woahh mijn dag kan niet meer kapot :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2012 @ 15:35:38 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117856026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:34 schreef silent_scream1 het volgende:

[..]

Nee hoor, zelf ben ik ook marketeer en loop nooit in pak maar ben gewoon verzorgd en netjes. Pak is heel branche afhankelijk, bij een bank is dat eerder van toepassing.
Dat begrijp ik, maar dit zijn functies waar je in pak op solliciteert. Punt.
pi_117856033
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee bij Sandd.
Maar ik heb net beschreven hoe ik mij kleed, dus super netjes is dat niet.

En als ik mijn blazer aan heb, en mijn haar zit goed enzo. Dan voel ik mijn zelfverzekerder. Geen idee waarom :)
Ja had mijn bericht al aangepast ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:43:14 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117856344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar dit zijn functies waar je in pak op solliciteert. Punt.
Valt wel mee, ligt ook aan welluk bedrijf je solliciteert.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117856406
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Dinsdag gesprek bij PostNL voor baantje als zaterdagpostbezorger. Zou mooi zijn als je ook doordeweeks geregeld in kunt vallen in tijden van werkloosheid.
Dat kan zeker. Word je trouwens echt zaterdagbesteller of een postbezorger?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_117856689
@silent_screem gefeliciteerd.. Hoe oud ben je en wat voor functie ?
@Swetsenegger je hebt wel een punt en ik ga nu in iedergeval in pak me gesprek in.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2012 @ 15:57:45 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117857011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Valt wel mee, ligt ook aan welluk bedrijf je solliciteert.
Nee, dat vind ik niet. Dit zijn functies waarin je koopmanschap moet tonen. Dat het BEDRIJF informeel is zegt niet dat de klanten informeel zijn. In dit soort functies zal je simpelweg regelmatig in pak moeten optreden, dus laat je bij je sollicitatie zien dat je dat begrijpt.

In pak dus.
pi_117857192
:( :( :(

Weer 2 afwijzingen. Nr. 1 : 330 reacties ontvangen (terwijl ze iemand zoeken die in die stad woont) en ze hebben betere kandidaten gevonden.

Nr.2 : Ook weer 300+ reacties en ze schrijven: 'Inmiddels heeft de briefselectie plaatsgevonden. Wij ontvingen een groot aantal reacties op deze vacature. We hebben daarom alleen de kandidaten uitgenodigd met de meest passende ervaring en/of die volledig voldeden aan de door ons gestelde eisen. '

Hoe kan dat?! Ik heb 7+ jaar ervaring in dezelfde functie en voldeed aan alle eisen :') :?

Maargoed , de zoveelste afwijzing met daarin vermeld dat ze 300+ reacties hadden , hoe ga ik ooit nog een baan vinden?!
pi_117857361
Ik moet echt beter luisteren voortaan. Is een baan voor 18 uur in de maand _O-

Was overigens een super leuk gesprek! Gelijk gesproken over eventueel postbezorger.
Dus hup de coordinator van de postbezorging werd erbij gehaald. Die was helemaal enthousiast over mij.

Toen ze hoorde dat ik 14 jaar bij de rabobank had gewerkt kwam ze direct met een andere functie, die veel meer wat voor mij zou zijn :D Zelf coordinator worden! Dus ik ga solliciteren! Gewoon een werkweek van 40 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 16:07:10 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:09:43 #39
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117857488
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat kan zeker. Word je trouwens echt zaterdagbesteller of een postbezorger?
Zaterdagbesteller. Da's een baantje wat aangehouden kan worden als er doordeweeks weer sprake is van (voltijd) werk, en PostNL hecht waarde aan een wat langer dienstverband lijkt het. In tijden van werkloosheid kan dan ook doordeweeks soms gewerkt worden waardoor totale werkloosheid niet meer aan de orde is (hoewel er géén financiëel voordeel is tijdens WW-uitkering).
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:17:58 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117857809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. Dit zijn functies waarin je koopmanschap moet tonen. Dat het BEDRIJF informeel is zegt niet dat de klanten informeel zijn. In dit soort functies zal je simpelweg regelmatig in pak moeten optreden, dus laat je bij je sollicitatie zien dat je dat begrijpt.

In pak dus.
Een internetmarketeer ziet zijn klanten niet, en hoeft dus niet in pak hè ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2012 @ 16:23:23 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117858013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een internetmarketeer ziet zijn klanten niet, en hoeft dus niet in pak hè ;).
Wie zegt dat? Een internetmarketeer bij mijn vorige werkgever moest toch regelmatig praten met ONZE klanten (de retailers) over bijvoorbeeld joined promotions. Punt is dat je het niet weet van te voren. En nogmaals het zijn gewoon functies waar je koopmanschap moet hebben. En daarvoor moet je je zelf kunnen presenteren. Prima als je niet in pak gaat maar IK ben van mening dat je bij dit soort functies in pak gaat solliciteren. Ongeacht de branche.

Als je gaat solliciteren als postbesteller lijkt het me inderdaad niet nodig om in pak te gaan.
pi_117858898
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zaterdagbesteller. Da's een baantje wat aangehouden kan worden als er doordeweeks weer sprake is van (voltijd) werk, en PostNL hecht waarde aan een wat langer dienstverband lijkt het. In tijden van werkloosheid kan dan ook doordeweeks soms gewerkt worden waardoor totale werkloosheid niet meer aan de orde is (hoewel er géén financiëel voordeel is tijdens WW-uitkering).
Ik weet wat een zaterdagbesteller is, ik ben er zelf een :P Maar ga je ook in die functiegroep vallen? Iedereen die hier aangenomen wordt wordt aangenomen als postbezorger namelijk. En dan maakt het niet uit dat je enkel op zaterdag werkt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:59:34 #43
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117859610
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik weet wat een zaterdagbesteller is, ik ben er zelf een :P Maar ga je ook in die functiegroep vallen? Iedereen die hier aangenomen wordt wordt aangenomen als postbezorger namelijk. En dan maakt het niet uit dat je enkel op zaterdag werkt.
Ha zo :+ Heb even nagekeken maar het gaat inderdaad om de categorie postbezorger ... !
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:00:35 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117859645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Een internetmarketeer bij mijn vorige werkgever moest toch regelmatig praten met ONZE klanten (de retailers) over bijvoorbeeld joined promotions. Punt is dat je het niet weet van te voren. En nogmaals het zijn gewoon functies waar je koopmanschap moet hebben. En daarvoor moet je je zelf kunnen presenteren. Prima als je niet in pak gaat maar IK ben van mening dat je bij dit soort functies in pak gaat solliciteren. Ongeacht de branche.
Het ligt echt aan het bedrijf, in sommige internetbedrijven walgen ze van die gelikte pakkendragers.
Een gedicht over Maanvis
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 oktober 2012 @ 17:01:52 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117859694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het ligt echt aan het bedrijf, in sommige internetbedrijven walgen ze van die gelikte pakkendragers.
Noem er eens 1? Want ook DAAR lopen accountmanagers en mensen met een publieke functie gewoon regelmatig in pak. En ik ben er bij behoorlijk wat binnen geweest.
pi_117859798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef lavacaloca het volgende:
:( :( :(

Weer 2 afwijzingen. Nr. 1 : 330 reacties ontvangen (terwijl ze iemand zoeken die in die stad woont) en ze hebben betere kandidaten gevonden.

Nr.2 : Ook weer 300+ reacties en ze schrijven: 'Inmiddels heeft de briefselectie plaatsgevonden. Wij ontvingen een groot aantal reacties op deze vacature. We hebben daarom alleen de kandidaten uitgenodigd met de meest passende ervaring en/of die volledig voldeden aan de door ons gestelde eisen. '

Hoe kan dat?! Ik heb 7+ jaar ervaring in dezelfde functie en voldeed aan alle eisen :') :?

Maargoed , de zoveelste afwijzing met daarin vermeld dat ze 300+ reacties hadden , hoe ga ik ooit nog een baan vinden?!
Wat voor baan is dat dat ze 300+ reacties krijgen? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117860574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor baan is dat dat ze 300+ reacties krijgen? :o
Is al de derde afwijzing waarbij ze aangeven dat zoveel reacties hebben gehad. Ik zit in het midden van het land en zoek een "sociale" functie , de functies waarbij die hoeveelheid reacties zijn binnengekomen verschillen ook nog eens behoorlijk van elkaar.
pi_117860610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:31 schreef lavacaloca het volgende:
Is al de derde afwijzing waarbij ze aangeven dat zoveel reacties hebben gehad. Ik zit in het midden van het land en zoek een "sociale" functie.
In de richting maatschappelijk werk en zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117860621
Maatschappelijk werk , woningbouwverenigingen , buurtwerk en meer.
pi_117860872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef lavacaloca het volgende:

Maatschappelijk werk , woningbouwverenigingen , buurtwerk en meer.
Volgens mij barst het daar inderdaad van de werklozen. Ik ken er persoonlijk ook 2 3 die geen werk kunnen vinden :{ Eén werkt nu in de afwaskeuken van mijn werk. Wel knap dat je dat dan kan, maar is natuurlijk niet waar je voor bent opgeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')