quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Ah, hij twittert dat de NOS de tekst heeft overgetypt wegens scheve foto.
Nou nou, een foutje in de specs... Tenenkrommend vind ik het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Yngwie het volgende:
Advertentie van Zercom, Windows 8 OEM:
[ afbeelding ]
20TB... heb ik niet
Eindigen met doortrekken denk ik? Waterbesparing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef slangpie het volgende:
Zit momenteel in een hotel in duitsland, en moest even urineren, wil ik doortrekken, staat er: push to end. Eindigen waarmee? Ben al gestopt met pissen. Rare woordkeuze.
Ik las 'augcates'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik kon er absoluut niet uithalen dat ze enquetes bedoelden.
Omdat als je niet meer drukt hij gelijkt stopt denk ik, en er dan nog lekker wat ''afval'''. Ik denk dus dat ze met end bedoelen totdat je helemaal doorgetrokken hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef slangpie het volgende:
Zit momenteel in een hotel in duitsland, en moest even urineren, wil ik doortrekken, staat er: push to end. Eindigen waarmee? Ben al gestopt met pissen. Rare woordkeuze.
T is een drukknop, dus om te stoppen kun je niet indrukken. Als je niet meer drukt en hij zou gelijk stoppen, zou push to end ook niet kloppen. T kan gewoon nietquote:Op donderdag 1 november 2012 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat als je niet meer drukt hij gelijkt stopt denk ik, en er dan nog lekker wat ''afval'''. Ik denk dus dat ze met end bedoelen totdat je helemaal doorgetrokken hebt.(De WC.)
Misschien handig als je een foto van de verpakking post, want dit zegt zo weinig. Ik acht de kans bijvoorbeeld erg groot dat 'Honden Kluiven' met vormgeving en marketing te maken heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Had bij de C1000 hondenkoekjes en kattensnoepjes gehaald;
Op het pak hondenkoekjes stond; Honden Kluiven
Kattensnoepjes; Tegen anti-haarbal
honden kluiven kattensnoepjes tegen anti-haarbal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Had bij de C1000 hondenkoekjes en kattensnoepjes gehaald;
Op het pak hondenkoekjes stond; Honden Kluiven
Kattensnoepjes; Tegen anti-haarbal
En dan 'reinigt' wel goed schrijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 01:13 schreef Nepthys het volgende:
Muscle schoonmaakspul bevat nu ook verwijderd vuil en vet.
[ afbeelding ]
Ja, maar de G zit in het Kofsgip he!quote:
Dat is niet zo raar. Mensen schrijven vooral op woordbeeld. 'Verwijderd' is wel een bestaand woordbeeld, 'reinigd' niet.quote:
Zit wat in natuurlijk. Daarnaast kent Word het woord 'verwijderd' omdat dit een voltooid deelwoord is, dus filtert de spellingscontrole dit woord er niet uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:25 schreef Bleie het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Mensen schrijven vooral op woordbeeld. 'Verwijderd' is wel een bestaand woordbeeld, 'reinigd' niet.
Het kwam van boreply@MynING.nlquote:Rotterdam, 31 Oktober 2012
380729294
Betreft: vernieuwing MijnING
Geachte heer/mevrouw,
In het afgelopen jaar hebben de ING en andere Nederlandse banken veel te maken gehad met internetcriminaliteit. Vanwege de toename hebben wij enkele veiligheidsmaatregelen genomen.
Tijdelijk is het noodzakelijk dat alle klanten die gebruik maken van MijnING nu éénmalig op de onderstaande website inloggen en opnieuw hen gegevens verifiëeren.
Hiermee update/vernieuwd u de beveiliging van uw eigen MijnING.
Zoals u kunt zien hebben we de MijnING pagina vernieuwd. Zodra u zich verifiëerd op de onderstaande website koppelt u uw mobielenummer automatisch aan uw MijnING.
Wat houd dit in? Dit houd in dat als de ing iets verdachts ziet u een melding krijgt op uw mobielenummer.
Waneer ontvangt u een melding op uw mobielenummer vande ING dat wij iets verdachts door hebben?
Als er een verdachte transactie word gemaakt.
Als er derden toegang tot uw MijnING hebben.
Klik hier! Om uw MijnING te beveiligen!
(Let op! Om veiligheidsredenen is deze link maar voor enkele dagen geldig)
Let op!
Bewaar deze brief/e-mail bij uw belangrijke documenten, zo heeft u belangrijke informatie over uw bankieren bij de hand.
Help ons MijnING veiliger voor u te maken!
Met vriendelijke groet,
Rudolf Phillip
Internetbankieren
Doet me denken aan deze:quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker goedkoop!
Ja en? Verwijdert is ook een bestaand woordbeeld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:25 schreef Bleie het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar. Mensen schrijven vooral op woordbeeld. 'Verwijderd' is wel een bestaand woordbeeld, 'reinigd' niet.
Melden!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Dat doet me denken aan het mailtje van "de ING" dat ik vandaag kreeg
[..]
Het kwam van boreply@MynING.nl
Ik heb het bij de ING zelf gemeld. Die hebben er een speciaal e-mailadres voor: valse-email@ing.nlquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:50 schreef Kees22 het volgende:
Melden!
Er is een site over spookfacturen en je kunt natuurlijk melden bij de politie.
Ik ben even de sitenamen kwijt.
Natuurlijk. Maar de fout 'verwijderd' (waar een ott bedoeld is), is (voor mij) een stuk begrijpelijker dan 'reinigd'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja en? Verwijdert is ook een bestaand woordbeeld.
Serieus waar, moest zelf ook drie keer kijken voordat ik het door hadquote:
http://www.district16.nl/(...)brandt-volledig-uit/quote:Leiderdorp - Om 20:45 stond er op het parkeerterrein van Velocitas in de Bloemerd een personenauto in brand. De politie en de brandweer waren snel ter plaatsen maar tijdens het blussen van het voertuig waren er vreemden explosie`s te horen in de auto. De brandweer was het vuur snel meester maar vertrouwde deze autobrand niet. In overleg met de politie is er toen een bom verkenner ter plaatsen gekomen voor een nadere onderzoek. Toen deze ter plaatsen was en was ingelicht starten deze zijn onderzoek, maar doordat de kofferbak van het uit gebrande voertuig niet meer te openen was Kon deze zijn onderzoek niet afronden en schakelden de EOD van de Landmacht in. Deze was rond 00:40 ter plaatsen. Nadat de EOD was geïnformeerd door de bom verkenner is de EOD begonnen met een onderzoek aan de auto. Nadat de auto was onderzocht en deze veilig was konden de rechercheurs foto`s van het wrak maken en sporen onderzoek doen. Wat de oorzaak van de vreemde explosie`s was is niet duidelijk geworden uit het onderzoek. Over de oorzaak van de brand is bij ons niets bekend. De politie zal hier een onderzoek naar doen.
Triestquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:56 schreef Mirjam het volgende:
http://www.district16.nl/(...)brandt-volledig-uit/
Ja, echt. Neem dan iemand die even je teksten van tevoren doorleest en corrigeert. Dit is echt om te janken.quote:
En witlof hoort bitter te zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Álle witlof wordt in het donker geteeld. Anders krijg je geen witlof.
9e alineaquote:Volgend Weekend is Estelle Cruijff een kluizenaar geworden.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:06 schreef ElizabethR het volgende:
De Weekend heeft nu ook voorspellende gaven:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |