beginnenden...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar vind vooral dat enkelvoud/meervoud bij apothekersassistente die houden van en geinterssseerd zijn tenenkrommend
geinterssserd*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar vind vooral dat enkelvoud/meervoud bij apothekersassistente die houden van en geinterssseerd zijn tenenkrommend
Dit is Brabants, volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik hoopte op 'stanpot', als verwijzing naar de 'uitvinder'... Dat had nog leuk geweest
Hoe moet je dat in godsnaam uitspreken, Röemenie?quote:
Precies zoals je het schrijft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in godsnaam uitspreken, Röemenie?
Wat verschrikkelijk! Ik dacht eerst dat het uit het Engels vertaald was (datum van geboorte) maar de fouten worden steeds absurder en de zinnen krommer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Lyrewyn het volgende:
http://donercompany.nl/nl/franchise.pdf
Alsjeblieft.
Reu-eemeniequote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in godsnaam uitspreken, Röemenie?
Dat kon nog wel eens voor onterechte uitrukkingen zorgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:58 schreef Pittie het volgende:
Vandaag in een zorgcentrum in Barneveld waar ik toevallig was... Auw, auw..
[ link | afbeelding ]
!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:58 schreef Pittie het volgende:
Vandaag in een zorgcentrum in Barneveld waar ik toevallig was... Auw, auw..
[ link | afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |