Ja is natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar toch, wanneer Robben het op zijn heupen krijgt is hij niet te stoppen. Maar wanneer een Roemeen een keer in Arjen zijn richting niest ligt hij er weer drie weken uit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Robben zou ik persoonlijk weglaten. Die heeft ook al twee jaar helemaal niets meer laten zien. Droevig om te zien wat er nog van hem over is. Niets meer eigenlijk. Stuk van z'n snelheid kwijt en daardoor eigenlijk gewoon alles kwijt.
Robben vond ik fantastisch tegen erm... Hongarije was het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Robben zou ik persoonlijk weglaten. Die heeft ook al twee jaar helemaal niets meer laten zien. Droevig om te zien wat er nog van hem over is. Niets meer eigenlijk. Stuk van z'n snelheid kwijt en daardoor eigenlijk gewoon alles kwijt.
Ow dus jij zou het nederlands elftal nu niet willen omruilen voor het spaanse elftal ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In het Nederlands elftal gedraagt hij zich tot dusverre goed. Wees maar blij dat we er een paar echte kerels bij hebben zitten en niet zo een meisjeselftal als de Spanjaarden of zo
Alleen krijgt Robben het bijna nooit meer op z'n heupen. Wel zonde, maarja...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar toch, wanneer Robben het op zijn heupen krijgt is hij niet te stoppen. Maar wanneer een Roemeen een keer in Arjen zijn richting niest ligt hij er weer drie weken uit.
Maar ik vraag me af of De Jong morgen speelt? Nee toch? Wat mij betreft een middenveld met Strootman, Clasie en Van der Vaart dan maar...
Nee man, een team met alleen maar Spanjaarden, daar voel ik me niet echt verbonden mee, met het Nederlands elftal wel. Ik ben al jaren trots op het Nederlands elftal, we zijn een klein prutlandje maar als je kijkt naar de spelers die we voortgebracht hebben/voortbrengen...daar moeten een hoop landen gewoon een diepe buiging voor maken. Jammer dat het zich niet echt vertaald in veel prijzen. En natuurlijk zijn de Spanjaarden geweldig, maar ik vind het wel een beetje een mietjesploeg. Maar voetballend fenomenaal natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ow dus jij zou het nederlands elftal nu niet willen omruilen voor het spaanse elftal ?![]()
![]()
!!!!!!!!!
Waarom zou je Affelay afschrijven? Die gast heeft te veel voetbalkwaliteiten om er niet weer bovenop te komen. Tevens nog helemaal niet zo oud. Iemand als Robben heb ik de hoop juist weer bij opgegeven, tegen de tijd dat die het weer op z'n heupen heeft de kleinzoon van Daley Blind alweer 35 caps achter z'n naam staan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Allemaal?
Van mij mag er gerust afscheid genomen worden van gasten als Van der Wiel, Van der Vaart, De Jong en Afellay (die er laatst allemaal niet bijzaten). Maar Sneijder, Robben, Huntelaar en Van Persie hebben zeker nog wel een meerwaarde voor dit Oranje. Vul dat aan met jonge jongens als Clasie, Strootman, Viergever, Martins Indi etc. en je krijgt gewoon een leuk elftal met een goede balans. Louis is goed bezig maar hij moet nog even een soort van doorselecteren.
Ja logies dat je ze nu niet wil hebben maar als het allemaal nederlanders waren geweest had ik ze graag ingeruild. Spanje speelt het beste voetbal wat ik sinds het Ajax van 95 heb gezien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee man, een team met alleen maar Spanjaarden, daar voel ik me niet echt verbonden mee, met het Nederlands elftal wel. Ik ben al jaren trots op het Nederlands elftal, we zijn een klein prutlandje maar als je kijkt naar de spelers die we voortgebracht hebben/voortbrengen...daar moeten een hoop landen gewoon een diepe buiging voor maken. Jammer dat het zich niet echt vertaald in veel prijzen. En natuurlijk zijn de Spanjaarden geweldig, maar ik vind het wel een beetje een mietjesploeg. Maar voetballend fenomenaal natuurlijk.
Tja, ik heb iets mee vertrouwen in Robben dan jullie, denk ook dat Van Gaal hem er wel bij laat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom zou je Affelay afschrijven? Die gast heeft te veel voetbalkwaliteiten om er niet weer bovenop te komen. Tevens nog helemaal niet zo oud. Iemand als Robben heb ik de hoop juist weer bij opgegeven, tegen de tijd dat die het weer op z'n heupen heeft de kleinzoon van Daley Blind alweer 35 caps achter z'n naam staan.
Verder is het aan Van Gaal de taak om nu eindelijk eens Huntelaar EN Van Persie in een elftal te laten spelen.
Hier kan ik het niet meer mee eens zijn dan ik t nu benquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, ik heb iets mee vertrouwen in Robben dan jullie, denk ook dat Van Gaal hem er wel bij laat.
Afellay ben ik persoonlijk gewoon niet zo een fan van, denk niet dat het Nederlands elftal hem nodig heeft. Daarnaast hoor je regelmatig geruchten dat hij totaal niet lekker in de groep ligt door zijn arrogante gedrag (is toen o.a. bij VI Oranje geroepen en dat kwam vanuit de spelersgroep). Tevens weet ik nou nog steeds niet wat Afellay zijn positie is. Is het nou een linksbuiten of een middenvelder? Voor iedere positie hebben we (in mijn ogen dan) een speler die gelijkwaardig is aan Afellay...misschien erbij halen wanneer er een hoop blessures zijn maar van mij mag hij lekker in dat Gelsenkirchen blijven
Dat sowieso, maar dat is een beetje veel gevraagd. En dat we geen topgeneratie klaar hebben roepen ze wel vaker. Met Strootman, Clasie, Van Rhijn, Martins Indi, De Vrij, Viergever, Luuk de Jong, Van Wolfswinkel, Krul, Narsingh etc. heb je wel redelijk wat potentie vind ik. Maar je weet nooit hoe die zich gaan ontwikkelen. Wie weet is Daley Blind op EK in 2016 wel de aanvoerder van Oranjequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja logies dat je ze nu niet wil hebben maar als het allemaal nederlanders waren geweest had ik ze graag ingeruild. Spanje speelt het beste voetbal wat ik sinds het Ajax van 95 heb gezien.
Al ben ik verder opzich inderdaad wel met je eens qua het nederlands elftal hoor, zeker als je het inderdaad gaat vergelijken met hoe groot Nederland is. Alleen zie ik het voor de komende jaren wel zuur in want er staat nou niet echt een topgeneratie klaar om op te staan.
Mja alleen van strootman clasie en viergever ben ik niet zon fan voor de rest zijn t trouwens eigenlijk nog wel aardige spelers met potentie inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is een beetje veel gevraagd. En dat we geen topgeneratie klaar hebben roepen ze wel vaker. Met Strootman, Clasie, Van Rhijn, Martins Indi, De Vrij, Viergever, Luuk de Jong, Van Wolfswinkel, Krul, Narsingh etc. heb je wel redelijk wat potentie vind ik. Maar je weet nooit hoe die zich gaan ontwikkelen. Wie weet is Daley Blind op EK in 2016 wel de aanvoerder van Oranje
Haha, inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mja alleen van strootman clasie en viergever ben ik niet zon fan voor de rest zijn t trouwens eigenlijk nog wel aardige spelers met potentie inderdaad.
Dat blind aanvoerder wordt van Nederland moeten we allemaal maar erg hopen dat dat het m niet wordt
Ach ik vind dat soort figuren opzich altijd wel mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben anders blij dat ik geen Spanjaard ben hoor, het spel is misschien bijna vlekkeloos maar het is verschrikkelijk saai om te kijken en heel het team zit vol met eikels (Ramos, Xabi Alonso, Busquets, Fabregas, etc)
Moeite met begrijpend lezen? 1 van de beste, niet de beste....quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Uiteraard. Vergeleken bij hem zijn Sneijder en vd Vaart van het niveau IJsselmeervogels
Dat dus. Neem dan Martens Indyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:53 schreef Afwazig het volgende:
We zijn nu 45 minuten onderweg en Strootman is weer eens de slechtste man van het veld. Lekker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |