abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:23:40 #226
131603 Afwazig
Serious business
pi_117994972
Daarnaast is Strootman relatief nieuw bij Oranje en heeft (momenteel) helemaal niet de kwaliteiten die bij een aanvoerder van Oranje horen. Denk je dat Stekelenburg / VDV / Van Persie en Huntelaar ook maar één neuk geven om iets wat Strootman zegt?
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:26:21 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117995059
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is Strootman relatief nieuw bij Oranje en heeft (momenteel) helemaal niet de kwaliteiten die bij een aanvoerder van Oranje horen. Denk je dat Stekelenburg / VDV / Van Persie en Huntelaar ook maar één neuk geven om iets wat Strootman zegt?
Dat dus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_117995078
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Denk je dat Strootman zelf niet weet dat hij net nieuw is en dus niet serieus genomen zal worden door de ervaren jongens ?

Sterker nog, in een interview vandaag geeft ie dat al aan...

Oh en Stekelenburg in je rijtje noemen... :')
Die presteert al 2 seizoenen helemaal niks.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:29:03 #229
131603 Afwazig
Serious business
pi_117995165
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk je dat Strootman zelf niet weet dat hij net nieuw is en dus niet serieus genomen zal worden door de ervaren jongens ?

Sterker nog, in een interview vandaag geeft ie dat al aan...

Oh en Stekelenburg in je rijtje noemen... :')
Die presteert al 2 seizoenen helemaal niks.
Waarom hem dan aanvoerder maken? Wat is dan de meerwaarde? Hij is zelf waarschijnlijk al druk genoeg met zijn eigen spel, laat staan dat je je dan bezig kan houden met andere jongens.
pi_117995229
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Waarom hem dan aanvoerder maken? Wat is dan de meerwaarde? Hij is zelf waarschijnlijk al druk genoeg met zijn eigen spel, laat staan dat je je dan bezig kan houden met andere jongens.
Dat moet je aan Louis vragen. :P

Maar het zal vast zijn omdat Strootman van zichzelf al aanwijzingen geeft in 't veld, het is wel een leider-type, en aangezien de overige aanvoerders niet beschikbaar zijn of niet spelen, vind ik het een logische keuze om de aanvoerder van de toekomst alvast wat te laten wennen.
pi_117995244
Strootman :r
nederlands elftal :r
oefen wedstrijden :r

Nederland kan er beter mee stoppen. met voetbal :(
pi_117995252
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Misschien voor de toekomst?
Als er iets is waarin het Nederlands elftal al jaren uitblinkt is het enge, kwade en lelijke middenvelders opstellen en Strootman kan volgens mij best, als ie er even aan went en erop oefent, een behoorlijk intimiderende en autoritaire aanvoerder maken.
Ga weg
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:35:25 #233
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_117995419
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Dat zie je wel aan zijn reacties als hij bijvoorbeeld een kaart krijgt. Als je jezelf niet onder controle hebt kun je nooit autoriteit uitstralen.

Hij gaat zichzelf ook nooit in de hand krijgen, denk ik, of ze moeten hem voor iedere wedstrijd volstoppen met kalmerende pillen, maar dan krijg je weer andere nadelen. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Frontpage maandag 15 oktober 2012 @ 13:43:46 #234
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_117995727
Ik kap gewoon met Oranje. Vanaf heden support ik de Belgen. Hun team is beter dan het onze op het moment
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_117995737
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Dat zie je wel aan zijn reacties als hij bijvoorbeeld een kaart krijgt. Als je jezelf niet onder controle hebt kun je nooit autoriteit uitstralen.

Hij gaat zichzelf ook nooit in de hand krijgen, denk ik, of ze moeten hem voor iedere wedstrijd volstoppen met kalmerende pillen, maar dan krijg je weer andere nadelen. :')
Ja, want een Van Bommel bv is al zijn hele carriere een modelprof. ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:46:26 #236
pi_117995819
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want een Van Bommel bv is al zijn hele carriere een modelprof. ;)
Er is wel een behoorlijk verschil tussen Van Bommel en Strootman.

Strootman gaat compleet uit z'n plaat iedere keer dat de scheidsrechter fluit, trekt z'n bakkes nog verder open dan normaal en staat wild te zwaaien met z'n armen. Bommel, hoewel hij een klootzak is, pakt het een stuk slimmer aan, die loopt gewoon naar de scheids toe, legt z'n arm op de schouder van de scheids en vertelt rustig een verhaaltje.
pi_117995913
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Er is wel een behoorlijk verschil tussen Van Bommel en Strootman.

Strootman gaat compleet uit z'n plaat iedere keer dat de scheidsrechter fluit, trekt z'n bakkes nog verder open dan normaal en staat wild te zwaaien met z'n armen. Bommel, hoewel hij een klootzak is, pakt het een stuk slimmer aan, die loopt gewoon naar de scheids toe, legt z'n arm op de schouder van de scheids en vertelt rustig een verhaaltje.
NU ja. :D

Van Bommel was op zijn 23e net zo'n heethoofd als Strootman hoor.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:56:03 #238
pi_117996167
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, maar toen had Mark een snor, dus dan mag dat.

Ik zie Strootman niet direct rustiger worden, maar wie weet kan hij dat wel. Dat zien we later nog wel.
pi_117996380
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar we zijn ons aan het kwalificeren voor het WK in 2014, dan mag ie hooguit de bank nog warm houden.

En nee dat heeft er helemaal niets mee te maken...
Strootman is gewoon een goede speler.
Als je nog iets wilt bereiken op het WK, zul je toch echt moeten hopen dat de 'oude garde' nog hun laatste kunstje laten zien straks. Aangevuld met jongens als Lens, Narsingh en Clasie die net tegen de basis aanhangen, waarvan je vurig hoopt dat ze hun ontwikkeling kunnen doortrekken in plaats van dat ze een gevalletje Elia/Babel worden.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:01:43 #240
131603 Afwazig
Serious business
pi_117996404
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En daarom is Strootman nu totaal ongeschikt al aanvoerder. Je moet iemand hebben die niet helemaal uit zijn plaat gaat als een hondsdolle Jack-Russel als die een fluit hoort.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:08:12 #241
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117996739
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En daarom is Strootman nu totaal ongeschikt al aanvoerder. Je moet iemand hebben die niet helemaal uit zijn plaat gaat als een hondsdolle Jack-Russel als die een fluit hoort.
In het Nederlands elftal gedraagt hij zich tot dusverre goed. Wees maar blij dat we er een paar echte kerels bij hebben zitten en niet zo een meisjeselftal als de Spanjaarden of zo
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:10:33 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_117996865
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

In het Nederlands elftal gedraagt hij zich tot dusverre goed. Wees maar blij dat we er een paar echte kerels bij hebben zitten en niet zo een meisjeselftal als de Spanjaarden of zo
Oh dus als je je als een mongool gedraagt ben je een echte kerel?

Jaap Stam was een echte kerel, Strootman (nog) niet.
pi_117996882
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Als je nog iets wilt bereiken op het WK, zul je toch echt moeten hopen dat de 'oude garde' nog hun laatste kunstje laten zien straks. Aangevuld met jongens als Lens, Narsingh en Clasie die net tegen de basis aanhangen, waarvan je vurig hoopt dat ze hun ontwikkeling kunnen doortrekken in plaats van dat ze een gevalletje Elia/Babel worden.
Die oude garde mag van mij met pensioen, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met het NL elftal als onder Van Gaal nu, heerlijk om weereens spelers te zien die er echt voor gaan ipv een zooitje volgevreten ''vedetten''.

Dat het dan kwalitatief minder is, en we geen kans maken op een titel vind ik persoonlijk van minder belang.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:12:33 #244
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117996973
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Oh dus als je je als een mongool gedraagt ben je een echte kerel?

Jaap Stam was een echte kerel, Strootman (nog) niet.
Jij vindt dat Strootman zich als een mongool gedraagt, ik vind het wel meevallen. Daarnaast is het echt een geweldenaar, die gaat het heel ver schoppen denk ik. Goede zet van Van Gaal om hem aanvoerder te maken in zo een flutwedstrijd. Lekkere boost voor Strootman. Ik weet trouwens niet of hij morgen weer aanvoerder zal zijn, maar tegen een Andorra kan dat toch gewoon...

Ik denk dat Van Gaal Strootman ziet als de leider van de jongelingen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:14:15 #245
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117997050
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die oude garde mag van mij met pensioen, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met het NL elftal als onder Van Gaal nu, heerlijk om weereens spelers te zien die er echt voor gaan ipv een zooitje volgevreten ''vedetten''.

Dat het dan kwalitatief minder is, en we geen kans maken op een titel vind ik persoonlijk van minder belang.
Allemaal?

Van mij mag er gerust afscheid genomen worden van gasten als Van der Wiel, Van der Vaart, De Jong en Afellay (die er laatst allemaal niet bijzaten). Maar Sneijder, Robben, Huntelaar en Van Persie hebben zeker nog wel een meerwaarde voor dit Oranje. Vul dat aan met jonge jongens als Clasie, Strootman, Viergever, Martins Indi etc. en je krijgt gewoon een leuk elftal met een goede balans. Louis is goed bezig maar hij moet nog even een soort van doorselecteren.
pi_117997136
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Allemaal?

Van mij mag er gerust afscheid genomen worden van gasten als Van der Wiel, Van der Vaart, De Jong en Afellay (die er laatst allemaal niet bijzaten). Maar Sneijder, Robben, Huntelaar en Van Persie hebben zeker nog wel een meerwaarde voor dit Oranje. Vul dat aan met jonge jongens als Clasie, Strootman, Viergever, Martins Indi etc. en je krijgt gewoon een leuk elftal met een goede balans. Louis is goed bezig maar hij moet nog even een soort van doorselecteren.
Nee ik ben het met jou eens. :)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:16:18 #247
pi_117997142
Ja, de meerwaarde van Huntelaar hebben we weer kunnen zien tegen Andorra. De tering, wat is die gast een matige voetballer hey. :')

Geldt ook voor De Jong. Die kan echt niets meer behalve mensen onder het gras duwen. Zelfs tegen Andorra kwam hij niet verder dan schoppen op de enkels, duwen in de rug en 100 balletjes breed. Ik werd er een beetje droevig van.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:17:53 #248
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_117997202
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de meerwaarde van Huntelaar hebben we weer kunnen zien tegen Andorra. De tering, wat is die gast een matige voetballer hey. :')

Geldt ook voor De Jong. Die kan echt niets meer behalve mensen onder het gras duwen. Zelfs tegen Andorra kwam hij niet verder dan schoppen op de enkels, duwen in de rug en 100 balletjes breed. Ik werd er een beetje droevig van.
Ik vind De Jong ook geen meerwaarde hebben. Huntelaar wel. Die wedstrijd tegen Andorra zegt mij bar weinig eigenlijk, dat zijn toch vrijwel altijd zaadpartijen. Wat mij betreft is Huntelaar ook gewoon eerste spits (beter Van Persie en Huntelaar allebei, maar waar moet je Robben dan laten?)

Ik ben ook ontzettend benieuwd wat morgen de opstelling is..
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:19:09 #249
pi_117997262
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik vind De Jong ook geen meerwaarde hebben. Huntelaar wel. Die wedstrijd tegen Andorra zegt mij bar weinig eigenlijk, dat zijn toch vrijwel altijd zaadpartijen. Wat mij betreft is Huntelaar ook gewoon eerste spits (beter Van Persie en Huntelaar allebei, maar waar moet je Robben dan laten?)

Ik ben ook ontzettend benieuwd wat morgen de opstelling is..
Robben zou ik persoonlijk weglaten. Die heeft ook al twee jaar helemaal niets meer laten zien. Droevig om te zien wat er nog van hem over is. Niets meer eigenlijk. Stuk van z'n snelheid kwijt en daardoor eigenlijk gewoon alles kwijt. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:19:38 #250
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117997284
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Stuntelaar kan heel weinig idd . Maakt ook zijn doelpuntjes tegen kutlanden etc en dan gaan ze op tv verkondigen dat ie er meer heeft gemaakt dan Cruijff :') Hij mag die man nog niet eens aankijken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')