Dat dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is Strootman relatief nieuw bij Oranje en heeft (momenteel) helemaal niet de kwaliteiten die bij een aanvoerder van Oranje horen. Denk je dat Stekelenburg / VDV / Van Persie en Huntelaar ook maar één neuk geven om iets wat Strootman zegt?
Denk je dat Strootman zelf niet weet dat hij net nieuw is en dus niet serieus genomen zal worden door de ervaren jongens ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is Strootman relatief nieuw bij Oranje en heeft (momenteel) helemaal niet de kwaliteiten die bij een aanvoerder van Oranje horen. Denk je dat Stekelenburg / VDV / Van Persie en Huntelaar ook maar één neuk geven om iets wat Strootman zegt?
Waarom hem dan aanvoerder maken? Wat is dan de meerwaarde? Hij is zelf waarschijnlijk al druk genoeg met zijn eigen spel, laat staan dat je je dan bezig kan houden met andere jongens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk je dat Strootman zelf niet weet dat hij net nieuw is en dus niet serieus genomen zal worden door de ervaren jongens ?
Sterker nog, in een interview vandaag geeft ie dat al aan...
Oh en Stekelenburg in je rijtje noemen...
Die presteert al 2 seizoenen helemaal niks.
Dat moet je aan Louis vragen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarom hem dan aanvoerder maken? Wat is dan de meerwaarde? Hij is zelf waarschijnlijk al druk genoeg met zijn eigen spel, laat staan dat je je dan bezig kan houden met andere jongens.
Misschien voor de toekomst?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waarom hem dan aanvoerder maken? Wat is dan de meerwaarde? Hij is zelf waarschijnlijk al druk genoeg met zijn eigen spel, laat staan dat je je dan bezig kan houden met andere jongens.
Ja, want een Van Bommel bv is al zijn hele carriere een modelprof.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Dat zie je wel aan zijn reacties als hij bijvoorbeeld een kaart krijgt. Als je jezelf niet onder controle hebt kun je nooit autoriteit uitstralen.
Hij gaat zichzelf ook nooit in de hand krijgen, denk ik, of ze moeten hem voor iedere wedstrijd volstoppen met kalmerende pillen, maar dan krijg je weer andere nadelen.
Er is wel een behoorlijk verschil tussen Van Bommel en Strootman.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want een Van Bommel bv is al zijn hele carriere een modelprof.
NU ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is wel een behoorlijk verschil tussen Van Bommel en Strootman.
Strootman gaat compleet uit z'n plaat iedere keer dat de scheidsrechter fluit, trekt z'n bakkes nog verder open dan normaal en staat wild te zwaaien met z'n armen. Bommel, hoewel hij een klootzak is, pakt het een stuk slimmer aan, die loopt gewoon naar de scheids toe, legt z'n arm op de schouder van de scheids en vertelt rustig een verhaaltje.
Ja, maar toen had Mark een snor, dus dan mag dat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
NU ja.
Van Bommel was op zijn 23e net zo'n heethoofd als Strootman hoor.
Als je nog iets wilt bereiken op het WK, zul je toch echt moeten hopen dat de 'oude garde' nog hun laatste kunstje laten zien straks. Aangevuld met jongens als Lens, Narsingh en Clasie die net tegen de basis aanhangen, waarvan je vurig hoopt dat ze hun ontwikkeling kunnen doortrekken in plaats van dat ze een gevalletje Elia/Babel worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar we zijn ons aan het kwalificeren voor het WK in 2014, dan mag ie hooguit de bank nog warm houden.
En nee dat heeft er helemaal niets mee te maken...
Strootman is gewoon een goede speler.
En daarom is Strootman nu totaal ongeschikt al aanvoerder. Je moet iemand hebben die niet helemaal uit zijn plaat gaat als een hondsdolle Jack-Russel als die een fluit hoort.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
NU ja.
Van Bommel was op zijn 23e net zo'n heethoofd als Strootman hoor.
In het Nederlands elftal gedraagt hij zich tot dusverre goed. Wees maar blij dat we er een paar echte kerels bij hebben zitten en niet zo een meisjeselftal als de Spanjaarden of zoquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En daarom is Strootman nu totaal ongeschikt al aanvoerder. Je moet iemand hebben die niet helemaal uit zijn plaat gaat als een hondsdolle Jack-Russel als die een fluit hoort.
Oh dus als je je als een mongool gedraagt ben je een echte kerel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In het Nederlands elftal gedraagt hij zich tot dusverre goed. Wees maar blij dat we er een paar echte kerels bij hebben zitten en niet zo een meisjeselftal als de Spanjaarden of zo
Die oude garde mag van mij met pensioen, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met het NL elftal als onder Van Gaal nu, heerlijk om weereens spelers te zien die er echt voor gaan ipv een zooitje volgevreten ''vedetten''.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je nog iets wilt bereiken op het WK, zul je toch echt moeten hopen dat de 'oude garde' nog hun laatste kunstje laten zien straks. Aangevuld met jongens als Lens, Narsingh en Clasie die net tegen de basis aanhangen, waarvan je vurig hoopt dat ze hun ontwikkeling kunnen doortrekken in plaats van dat ze een gevalletje Elia/Babel worden.
Jij vindt dat Strootman zich als een mongool gedraagt, ik vind het wel meevallen. Daarnaast is het echt een geweldenaar, die gaat het heel ver schoppen denk ik. Goede zet van Van Gaal om hem aanvoerder te maken in zo een flutwedstrijd. Lekkere boost voor Strootman. Ik weet trouwens niet of hij morgen weer aanvoerder zal zijn, maar tegen een Andorra kan dat toch gewoon...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh dus als je je als een mongool gedraagt ben je een echte kerel?
Jaap Stam was een echte kerel, Strootman (nog) niet.
Allemaal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die oude garde mag van mij met pensioen, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met het NL elftal als onder Van Gaal nu, heerlijk om weereens spelers te zien die er echt voor gaan ipv een zooitje volgevreten ''vedetten''.
Dat het dan kwalitatief minder is, en we geen kans maken op een titel vind ik persoonlijk van minder belang.
Nee ik ben het met jou eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Allemaal?
Van mij mag er gerust afscheid genomen worden van gasten als Van der Wiel, Van der Vaart, De Jong en Afellay (die er laatst allemaal niet bijzaten). Maar Sneijder, Robben, Huntelaar en Van Persie hebben zeker nog wel een meerwaarde voor dit Oranje. Vul dat aan met jonge jongens als Clasie, Strootman, Viergever, Martins Indi etc. en je krijgt gewoon een leuk elftal met een goede balans. Louis is goed bezig maar hij moet nog even een soort van doorselecteren.
Ik vind De Jong ook geen meerwaarde hebben. Huntelaar wel. Die wedstrijd tegen Andorra zegt mij bar weinig eigenlijk, dat zijn toch vrijwel altijd zaadpartijen. Wat mij betreft is Huntelaar ook gewoon eerste spits (beter Van Persie en Huntelaar allebei, maar waar moet je Robben dan laten?)quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de meerwaarde van Huntelaar hebben we weer kunnen zien tegen Andorra. De tering, wat is die gast een matige voetballer hey.
Geldt ook voor De Jong. Die kan echt niets meer behalve mensen onder het gras duwen. Zelfs tegen Andorra kwam hij niet verder dan schoppen op de enkels, duwen in de rug en 100 balletjes breed. Ik werd er een beetje droevig van.
Robben zou ik persoonlijk weglaten. Die heeft ook al twee jaar helemaal niets meer laten zien. Droevig om te zien wat er nog van hem over is. Niets meer eigenlijk. Stuk van z'n snelheid kwijt en daardoor eigenlijk gewoon alles kwijt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind De Jong ook geen meerwaarde hebben. Huntelaar wel. Die wedstrijd tegen Andorra zegt mij bar weinig eigenlijk, dat zijn toch vrijwel altijd zaadpartijen. Wat mij betreft is Huntelaar ook gewoon eerste spits (beter Van Persie en Huntelaar allebei, maar waar moet je Robben dan laten?)
Ik ben ook ontzettend benieuwd wat morgen de opstelling is..
Stuntelaar kan heel weinig idd . Maakt ook zijn doelpuntjes tegen kutlanden etc en dan gaan ze op tv verkondigen dat ie er meer heeft gemaakt dan Cruijffquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, de meerwaarde van Huntelaar hebben we weer kunnen zien tegen Andorra. De tering, wat is die gast een matige voetballer hey.
Geldt ook voor De Jong. Die kan echt niets meer behalve mensen onder het gras duwen. Zelfs tegen Andorra kwam hij niet verder dan schoppen op de enkels, duwen in de rug en 100 balletjes breed. Ik werd er een beetje droevig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |