blessure en bankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef rival het volgende:
dat is sneijder toch? en op plek 2 vd Vaart toch? waar zijn die gebleven dan?
Plek 1 Sneijderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef rival het volgende:
dat is sneijder toch? en op plek 2 vd Vaart toch? waar zijn die gebleven dan?
Kuijt is 2e aanvoerder en mr. Ed dus 3e.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blessure en bank
En het is Andorra maar hoor
dus kan vd vaart niet op de bank zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kuijt is 2e aanvoerder en mr. Ed dus 3e.
Beter dan Blake Griffin?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
TS is gewoon jaloers, kan het begrijpen. Zo'n lekkere baas als Strootman, gewoon de beste
Speelt die voetbal?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Beter dan Blake Griffin?
Jaren teveel zelfs, Oranje onwaardig tijdens Braziliëquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, had die band dan aan Stekelenburg of Heitinga () gegeven, die draaien tenminste al wat jaren mee. Niet dat het veel uitmaakt tegen die dwerg, maar gaat toch om het idee.
Je hebt een rare smaak in mannen als je die twee lekker vindt.quote:
Spelen beide lekker in hun sport?? Hoewel ik me afvraag of de Stroot kan dunkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Je hebt een rare smaak in mannen als je die twee lekker vindt.![]()
Eerder zo:quote:
Zie je het al voor je dat Strootman van Persie even gaat vertellen dat hij mee moet verdedigen of zo. Die zou toch zowat in zijn broek schijten van het lachen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef Kerftminister het volgende:
Belachelijk idd, heb je ervaren mannen als Stekelenburg, Van der Vaart, Van Persie en Huntelaar in je team en dan benoem je iemand die net 2 jaar bij PSV speelt, zijn topvorm daar nog geen een keer getoond heeft en daar niet eens aanvoerder is tot aanvoerder. En die moet dan jongens als Van der Vaart en Van Persie op hun fouten gaan wijzen. Nee die nemen dat Paaseilandhoofd serieus.
En oja, inb4 alle PSV'ers die hem gaan lopen prijzen, die hebben al hun realiteitszin aan de Ajacieden verkocht. Nja, wss ben ik toch al te laat.
Lad, ik ben van Persie, jij Strootman? Go fuck yourselfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat Strootman van Persie even gaat vertellen dat hij mee moet verdedigen of zo. Die zou toch zowat in zijn broek schijten van het lachen?
Huhuhu heerlijk ja, en dan zijn die lastige ventjes als Robben nog niet eens erbij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zie je het al voor je dat Strootman van Persie even gaat vertellen dat hij mee moet verdedigen of zo. Die zou toch zowat in zijn broek schijten van het lachen?
Als hij de capaciteiten had als een goede voetballer zou hij dat recht hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Of Strootman die even van der Vaart en Huntelaar komt vertellen dat ze vaker druk moeten zetten. Ja dat gaat goed komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Huhuhu heerlijk ja, en dan zijn die lastige ventjes als Robben nog niet eens erbij.
En stel dat je iemand voor de toekomst aanvoerder wil maken, doe dan Brutus. Wanneer hij iets zegt tegen iemand durven ze niks terug te zeggen tegen zo'n fysiek.
Dat ook inderdaad, maar dat maakt het juist des te onbegrijpelijker.. Ook schakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen ziet toch dat deze man alleen op papier aanvoerder zal zijn. In het veld neemt niemand van Oranje hem serieus en zal hij het al druk genoeg met zijn eigen spel hebben. Zelfs tegen de schilder en stratenmaker van Andorra.
En Dailey Blind is hij ook al vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Salamando het volgende:
maarja, v. Gaal roept ook Ted vd Pavert niet op.
The Daily Blindquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Dailey Blind is hij ook al vergeten![]()
Tedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Salamando het volgende:
maarja, v. Gaal roept ook Ted vd Pavert niet op.
Omdat van Gaal torren in zijn hoofd heeft.quote:
van bommel is mofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Lilou het volgende:
Jammer dat van Bommel niet meer mee doet. Hij was zoveel beter dan Strootman. Van bommel was de enigste die nog moeite deed afgelopen WK.
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.quote:
maar hij blijft mofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Lilou het volgende:
[..]
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.
ter wereldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Lilou het volgende:
[..]
Van Bommel behoort in het rijtje van beste voetballers ter wereld. Da kan Strootman niet aan tippen.
Die man heeft zo veel gepresteerd. Zelfs vind ik dat hij in het rijtje Messi en Ronaldo hoort.quote:
Nou je t zegt.. Dat ik dat nooit eerder gezien heb.. Fuck iniesta silva fabregas falcao en wie dan ook de speler die daarna komt is onze markquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Lilou het volgende:
[..]
Die man heeft zo veel gepresteerd. Zelfs vind ik dat hij in het rijtje Messi en Ronaldo hoort.
Het probleem is bijna niemand ziet. Als je ziet op hij heeft gepresteerd in het Nederlands Oranje . Met andere woorden gewoon fenomenaal. Hoe hij ballen aanspeelt. Dat zegt als genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou je t zegt.. Dat ik dat nooit eerder gezien heb.. Fuck iniesta silva fabregas falcao en wie dan ook de speler die daarna komt is onze mark
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Afwazig het volgende:
Pele, Maradonna, Cruijff, Messi, Ronaldo, van Bommel.![]()
![]()
![]()
trololloquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Lilou het volgende:
[..]
Het probleem is bijna niemand ziet. Als je ziet op hij heeft gepresteerd in het Nederlands Oranje . Met andere woorden gewoon fenomenaal. Hoe hij ballen aanspeelt. Dat zegt als genoeg.
Eindelijk iemand die mij begrijptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:41 schreef Afwazig het volgende:
Pele, Maradonna, Cruijff, Messi, Ronaldo, van Bommel.
Daar zit dus al het probleem. Zelfs Van Rhijn moet dat kunnen zeggen tegen Sneijder ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Idd en daarom is vpersie geen captain nadat gerel tijdens het EK.. Gewoon je bek houden en luisteren naar Strootman, zielig gedoequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zit dus al het probleem. Zelfs Van Rhijn moet dat kunnen zeggen tegen Sneijder ofzo
Wat ben je dan voor team met arrogante kwalletjes erin?
Idd en blijkbaar vinden alle coaches die met hem werken dat nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Strootman is een zwaar overschatte voetballer.
Je ziet vrijwel nooit dat een coach zijn eigen spelers afvaltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en blijkbaar vinden alle coaches die met hem werken dat niet
Van gaal die hem maar blijft oproepen net als bert van marwijk en ZELFS 3de aanvoerder gemaakt na sneijder en kuyt.. Ja man overschatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je ziet vrijwel nooit dat een coach zijn eigen spelers afvalt
Kuyt als 2e aanvoerder zegt al alles over hoe geloofwaardig die keuze is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van gaal die hem maar blijft oproepen net als bert van marwijk en ZELFS 3de aanvoerder gemaakt na sneijder en kuyt.. Ja man overschat![]()
Maar wat is overschat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kuyt als 2e aanvoerder zegt al alles over hoe geloofwaardig die keuze is.
Van bert van marwijk had ik niet anders verwacht en van gaal laat tot nu toe ook niet echt blijken dat hij weet welke spelers die moet oproepen als ie aankomt met schaken![]()
Nou moet zeggen dat hij, weet niet meer precies of het nou begin vorig jaar of eind dat jaar daarvoor, wel een tijdje echt goed gespeeld heeft. Echter laat hij nu al minimaal een jaar vrijwel niks meer zien.quote:
Oja want als ik een inhoudelijke reactie aan t schrijven ben dan "weet ik t niet meer"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
Precies, dan weet je het niet meer.. Zielig gehuil elke keer op Strootman.
Ja duidelijk toch anders gebeurd dat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van gaal die hem maar blijft oproepen net als bert van marwijk en ZELFS 3de aanvoerder gemaakt na sneijder en kuyt.. Ja man overschat![]()
CR7 is gewoon eindbaas en kan tenminste voetballen, stroot man niet en CR7 (quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:47 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso iemand afvangen op zijn gedragbij CR7 noemen we dat temperament en zijn hele team roemt hem er om, bij Strootman is het zielig gedrag
Ik kan nog niet zien dat er wat aan gedaan wordt, het wordt juist steeds erger en zoals ik al zei hij wordt overschat met zijn algehele voetbalkwaliteitenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Speelde 6 maanden onder zijn niveau, is ook te verwachten na een stap: Sparta, utrecht en PSV. Dan gelijk al spelen voor het Nederlands Elftal. Zijn dipje heeft hij gehad en speelt alleen maar sterker. Volledig terecht dat hij opgeroepen wordt elke keer. Zijn gedrag is soms over the top, maar als je goed oplet word er ook wat ana gedaan. Met name van Bommel, met als resultaat dat hetsteeds minder aan het worden is. Heel af en toe een beetje boos. Maar of dat erg is?? Niet echt, beetje strijd kan wel ofniet? Maar blijkbaar overschat, in wat weet ik nog niet.. Jij?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja duidelijk toch anders gebeurd dat niet.
Of je zegt welke kwaliteiten? Want jij bent blijkbaar de enige die dat ziet en niet al die coaches die met hem werken die lovend over hem zijn. Ik denk dat jij eerder dommer bentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
CR7 is gewoon eindbaas en kan tenminste voetballen, stroot man niet en CR7 () doet t ook op andere manier en heeft juist schijt aan zulke dingen want hij weet toch wel dat ie de beste is.
[..]
Ik kan nog niet zien dat er wat aan gedaan wordt, het wordt juist steeds erger en zoals ik al zei hij wordt overschat met zijn algehele voetbalkwaliteitenMaar aangezien je dat nog steeds niet door had ben je blijkbaar zo dom als patricia paay en hou ik bij deze de discussie voor gezien
[..]14.gif
Tegen Andorra, ja. Het is niet alsof het een spannende wedstrijd gaat worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
Inderdaad, de man heeft niet eens 20 interlands en nu al aanvoerder mogen zijn.
Die Louis verneukt het nu al bijna net zo hard als 10 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |