Dat eerste zal het meeste schelen denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat wel. Maar het is meer dat ik als ik savonds thuiskom de verwarming bv zelden aanzet. Omdat ik het 'zonde' vind om voor 2/3 uur te stoken. Kruip ik net zo lief onder een dekentje
Daarbij doe ik altijd netjes de lichten uit als ik ergens niet meer ben enzo. Zal vast ook wel helpen.
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb laatste een pak gekocht in maat 36![]()
Ik draag echt NOOIT maat 36. Ik voelde me echt vreselijk anorexia
Dat lijkt mij ook wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat eerste zal het meeste schelen denk ik
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent een spriet met grote poten
Size 36 Universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universe
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
Haten & Meldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?
Zo'n kreng is het wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij legt iets te vaak woorden in de mond van een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
42 dan?quote:
quote:
Nuhuh, allemaal extra gewicht!quote:
Dat dan weer nietquote:
Nou ja, dat l...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?
Ah, dan heb je dus geen excuus voor die maat 42quote:
Nopequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus geen excuus voor die maat 42
Welnee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij legt iets te vaak woorden in de mond van een ander
* MissMSX miss een blaadje sla aanbiedt...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX miss een blaadje sla aanbiedt...
That's settled thenquote:
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...
Hey, wat leuk, een taaitaai!quote:
Tsssk natuurlijk wel!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* HGWD die zichzelf missbehavin aanbiedt... hmmmmmmmm
Nee, die van peperquote:
Dat neem ik dan maar met een korreltje zoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Waar ze mooi mee op je reet kon rammen als je niet wilde luisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef missbehavin het volgende:
Of wafels!Mijn moeder had vroeger zo'n ouderwets wafelijzer, dat je boven het fornuis moet houden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar met een korreltje zoutSoms hoef je niets te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik was hartstikke lief vroeger!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar ze mooi mee op je reet kon rammen als je niet wilde luisteren
You'll livequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar dan verlies ik je aandacht
Oh toen welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was hartstikke lief vroeger!
Ik heb nog nooit een man dood laten gaan, jij zult vast niet de eerste worden.quote:
Ja. Geen idee waar het mis is gegaanquote:
Dag 2?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Geen idee waar het mis is gegaan
Nee, ik was wel iets langer lief hoor.quote:
Softie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Tegan het volgende:
Weekend tot zaterdagochtend. En morgen date eindelijk weer knuffelen
.
Je bent vlieft!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Tegan het volgende:
Weekend tot zaterdagochtend. En morgen date eindelijk weer knuffelen
.
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
Een mens-size warmtekruik is gewoon megatof. [/koukleum]
Je bent vlieft en je zit in denialquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een mens-size warmtekruik is gewoon megatof. [/koukleum]
Ik heb serieus gezocht naar een megagrote warmtekruik voor in bedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!
We hebben er naar gekeken, maar uiteindelijk toch gesettled voor een goede boxspring. Electrisch verstelbaar zijn is bonusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!
Als je nog tips hebt voor een goed merk boxspring. Het waterbed is aan vervanging toe (helaas) en er gaat toch iets anders voor terug komen, vrees ik. Elektrisch verstelbaar is overigens geen wens bij ons.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef Litpho het volgende:
We hebben er naar gekeken, maar uiteindelijk toch gesettled voor een goede boxspring. Electrisch verstelbaar zijn is bonus.
Dat laatste waren wij ook al achter. Ik heb overigens nog geen enkel beddenmerk gezien waar de geluiden louter positief zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Litpho het volgende:
Wij zijn erg tevreden met een Swiss Sense. Daar zijn echter (oa Tros Radar) wel de nodige negatieve ervaringen over te vinden. Ik heb ook nog geen mensen een miskoop zien doen met Auping trouwens.
Maar goed, buiten het merk, wat wij het meeste gemerkt hebben is dat je bed echt iets is waar je niet op moet bezuinigen. Zeker als je de twintig intussen nét gepasseerd bent.
Dat scheelt best veel in de prijs trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Elektrisch verstelbaar is overigens geen wens bij ons.
Ik hou dat nooit lang vol. Na een paar bladzijden vallen mijn ogen dicht. Bedden leiden bij mij tot een Pavlovreactie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Litpho het volgende:
Dat scheelt best veel in de prijs trouwens. Maar goed, lezen in bed is een goede hobby
.
MissMSX maakt je wakker door met een hamertje op je knie te slaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef AirwiN het volgende:
Bedden leiden bij mij tot een Pavlovreactie.
Die weet wel beter dan mij wakker maken. Doorgaans ben ik niet op min best op zo'n moment.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Litpho het volgende:
MissMSX maakt je wakker door met een hamertje op je knie te slaan?
Veel liggen in de betere beddenwinkels en gebruik maken van een merk waar je een maand op proef mag liggen. Voor de rest, tja, met dat soort bedragen blijft het altijd een goed idee om heel zorgvuldig te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste waren wij ook al achter. Ik heb overigens nog geen enkel beddenmerk gezien waar de geluiden louter positief zijn.
Yup, die maand op proef is voor ons ook wel een voorwaarde. Al zitten we daar direct met de vraag of een ander bed van eenzelfde zaak wel goed gaat zijn. Nou ja, we gaan de knoop maar gewoon es doorhakken binnenkort. Als je het niet probeert, weet je sowieso niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef Litpho het volgende:
Veel liggen in de betere beddenwinkels en gebruik maken van een merk waar je een maand op proef mag liggen. Voor de rest, tja, met dat soort bedragen blijft het altijd een goed idee om heel zorgvuldig te zijn.
Wat is jullie reden dat een nieuw waterbed niet tot de opties lijkt te behoren? Jullie waren er altijd wel gecharmeerd van meen ik me te herinneren. Pillen tegen zeeziekte vallen tegenwoordig onder het eigen risico?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die maand op proef is voor ons ook wel een voorwaarde. Al zitten we daar direct met de vraag of een ander bed van eenzelfde zaak wel goed gaat zijn. Nou ja, we gaan de knoop maar gewoon es doorhakken binnenkort. Als je het niet probeert, weet je sowieso niks.
Miss slaapt er minder lekker op dan een gewoon bed. Niet dramatisch slecht, anders was het waterbed allang weggeweest. Maar nu 'ie aan vervanging toe is, komt er geen nieuwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Litpho het volgende:
Wat is jullie reden dat een nieuw waterbed niet tot de opties lijkt te behoren? Jullie waren er altijd wel gecharmeerd van meen ik me te herinneren. Pillen tegen zeeziekte vallen tegenwoordig onder het eigen risico?
Ah. Dat is zonde. Nou ja, hier is het advies dus gewoon "een goede boxspring"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss slaapt er minder lekker op dan een gewoon bed.
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
Aparte matrassen. Ik verdwijn dan altijd in de spleet omdat ik onbewust dichtbij de ander wil gaan liggen in mijn slaap
.
Die mogelijkheden hebben we gelukkig al gehoord ja. Zo kun je toch het comfort afstemmen op het individu. Miss heeft gewoon wat anders nodig met haar postuur, lengte en gewicht dan ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Litpho het volgende:
Ah. Dat is zonde. Nou ja, hier is het advies dus gewoon "een goede boxspring". Neem, mits je vaste slaapkanten hebt, ook de mogelijkheden mee om aparte topmatrassen te hebben (dus bijv. jij 90% stevigheid en Miss 80% oid).
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijven.
en ik ook nog een elektrische-deken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijven.
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft. Eén matras is dan niet de beste optie als je er met twee personen gebruik van maakt, zeker als er verschil zit in lengte, postuur en gewicht. En dan heb ik het nog niet over persoonlijke voorkeuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Tegan het volgende:
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.
Nou ja, het is meer het kunnen afstellen van de stevigheid van het matras op degene die aan die kant ligt wat lastiger wordt met één enkel matras. Alhoewel ook daar vast wel op ingespeeld is, zie ik dat toch meestal als twee losse matrassen in één lakenhoes. En dan kan je gaan drijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.
Ja, daar moeten we ook nog een keertje naar kijken. Dan kan deze wel naar mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en ik ook nog een elektrische-deken.
Drijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer het kunnen afstellen van de stevigheid van het matras op degene die aan die kant ligt wat lastiger wordt met één enkel matras. Alhoewel ook daar vast wel op ingespeeld is, zie ik dat toch meestal als twee losse matrassen in één lakenhoes. En dan kan je gaan drijven.
Ik zag net wel een T-stuk om er tussen te leggen.
Ach ja, jong en flexibel zijn. Ik heb ooit geslapen op een fietsenrek (lang verhaal). Daar zou ik nu wel een week last van hebben vermoedelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft.
Ik weet niet hoor. Ik kan echt overal wel slapen. Maar gewoon niet in een spleet. Twee matrassen, no way!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft. Eén matras is dan niet de beste optie als je er met twee personen gebruik van maakt, zeker als er verschil zit in lengte, postuur en gewicht. En dan heb ik het nog niet over persoonlijke voorkeuren.
In aparte bedden slapen dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga in mn slaap altijd helemaal op de rand liggenen vriend kruipt dan tegen me aan, waardoor ik, als ik wakker word, denk Hmm ik val bijna uit bed, maar dan durf ik niet terug naar t midden omdat hij tegen me aan slaapt (hij slaapt al zo slecht)
en ja ik ben er ook 1 keer uitgedonderd
M-M is al hard op weg naar de andere kamerquote:
Ik heb aparte matrassen omdat ik een heel matras niet goed kan opmakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
Aparte matrassen. Ik verdwijn dan altijd in de spleet omdat ik onbewust dichtbij de ander wil gaan liggen in mijn slaap
.
Aparte hoezen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aparte matrassen omdat ik een heel matras niet goed kan opmaken
Ik heb er nog een aardig dikke dekmatras overheen liggen, dan merk je er bijna niets van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik kan echt overal wel slapen. Maar gewoon niet in een spleet. Twee matrassen, no way!
Slapen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:33 schreef Godtje het volgende:
Hebben die twee ouwe lullen het tegenwoordig over bedden zondevergeving over neuken te hebben?
Ik zou zeggen: sla het er weer in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt he. De voortplantingsdrift is eruit geslagen bij ze.
Zou ik ook zeggen. Maar ja, ik zei het niet.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt he. De voortplantingsdrift is eruit geslagen bij ze.
op te moetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Op te moeten of klaar te moeten zijn?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
bah ik ben er echt nog steeds niet aan gewent om voor half 9 op te moeten
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
bah ik ben er echt nog steeds niet aan gewent om voor half 9 op te moeten
Moet ik mezelf ook weer eens aanleren, vroeger beginnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:15 schreef Q. het volgende:
[..].
Was vandaag weer om 7:15 op mn werk. Fijn.
Vroeg beginnen, vroeg klaar. Zou niet anders meer willen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik mezelf ook weer eens aanleren, vroeger beginnen.
Ja dat eerder stoppen zit er bij mij dus niet inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, vroeg klaar. Zou niet anders meer willen.
Nog meer werken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat eerder stoppen zit er bij mij dus niet in
Lekker ontbijten met vriendje en daarna zelf heel vroeg beginnenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
Dan zit ik minder lang opgescheept met die kutheks van een collega
MotiWAT?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed planKan het wel gebruiken. Ik ben alleen m'n motivatie kwijt.
Wonen jullie al samen inmiddels?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker ontbijten met vriendje en daarna zelf heel vroeg beginnen
Bakker werkte 's nachts, dus nee.quote:
Nee, ik woon (nog) niet in Tullquote:
Pikkedonker!quote:
05.15 is ook gewoon nachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bakker werkte 's nachts, dus nee.
[..]
Nee, ik woon (nog) niet in Tull
Tja, dan sta ik wel eens 's nachts op..quote:
Je wil niet weten hoe lui ik 's avonds ben als ik zo laat op moetquote:
Neem een kind (wheheehehe) dan kom je er wel vroeg uitquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Neem een kind (wheheehehe) dan kom je er wel vroeg uit
Een kind dat neem je niet! Dat krijg je!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is een geschenk! Een wonderbaarlijk geschenk!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kind dat neem je niet! Dat krijg je!
Waar je kut van gaat lubberen en je je nachtrust gedag kan zeggen! Wonderschoon! Prachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een geschenk! Een wonderbaarlijk geschenk!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, ooit op m'n ipod hele relaxte muziek van Carla Bruni en een paar andere artiesten. .. en weet niet meer wie die 'en anderen' zijnStomme kapotte ipod en slecht geheugen van mezelf
Tja, dat kon ik ook niet ruiken. Probeer alleen maar te helpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die noem ik niet relaxed en zeker niet in het straatje van bruni![]()
Dan snap ik niet wat er anders/makkelijker is aan het opmaken van twee matrassen tov een matras.quote:
*nog een reden noteert om geen mini's te produceren*quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Verwacht je een grote opkomst ja?quote:
Welke stap?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
IK heb mijn geld nog niet op een naam ingezet, wie de stap vandaag zalw agen
Ik hou van een dikke matras. Daar krijg ik met m'n lamme poten geen hoes omheen. Bij twee matrassen til ik hem gewoon deels op, die is lichter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat er anders/makkelijker is aan het opmaken van twee matrassen tov een matras.
[..]
*nog een reden noteert om geen mini's te produceren*
Ik ben echt een avondmens.
Nou wij homo's willen weer aandacht, dus dwz dat we WEER een nationale dag hebben (of internationaal, weet ik ff niet).quote:
Dan doe je vast ook niet aan matrassen omdraaienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van een dikke matras. Daar krijg ik met m'n lamme poten geen hoes omheen. Bij twee matrassen til ik hem gewoon deels op, die is lichter.
ivm coming out day vandaag gok ikquote:
Ik hoop Barbusse of Godt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm coming out day vandaag gok ik
Dus we doen weer 8 stappen terug in de tijd en we moeten daar een dag voor hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ivm coming out day vandaag gok ik
Nee, die hebben een duwtje in de rug nodig!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn homo's.. die durven dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Van al jullie homo's?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag komt onze film uit op dvd, dat vind ik veel belangrijker
quote:
De keus viel.. toen de rest zich had teruggetrokkenquote:De keus viel op Eindhoven nadat andere kandidaten Enschede, Alkmaar, Rotterdam en Maastricht zich hadden teruggetrokken.
Je wil niet weten wat voor commercieel gevecht dat isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De keus viel.. toen de rest zich had teruggetrokken
ik wou hem niet makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
WHEHEHEHE HOMO'S DIE ZICH TERUGTREKKUH... WHEHEHEHEHE
Enig!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat wist ik natuurlijk al
Allemaal roze klomp'n!
Nou deze is er ook al jaaaaaaaaaaaaaaren hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Enig!
En wat geforceerd.
Gaypride blijft toch het grootste evenement
Ja, dat slaat dus neeergens op he. Want waarom zouden we ons terugtrekken cq voor het zingen de kerk uitgaan? Ten eerste mogen we de kerk niet eens IN en ten tweede worden we toch niet zwanger!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
WHEHEHEHE HOMO'S DIE ZICH TERUGTREKKUH... WHEHEHEHEHE
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou deze is er ook al jaaaaaaaaaaaaaaren hoor
Dit jaar was het in Haarlem geloof ik.
Het is alleen niet in Amsterdam, DUS wat minder in de media.
Kreeg nog wel wat aandacht maar was inderdaad heel tam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou deze is er ook al jaaaaaaaaaaaaaaren hoor
Dit jaar was het in Haarlem geloof ik.
Het is alleen wat tammer en netter, geen leren stringen op boten en DUS wat minder in de media.
Ook dat jaquote:
Nee, want het klopt dat alle mediageile dingen daar zijnquote:
De andere steden hebben gewoon niks/weinigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want het klopt dat alle mediageile dingen daar zijn
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb honger. Gelukkig nog 10 minuten tot aan de pauze
Dat weet ik nog nietquote:
Elke dag een vette bek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik weet ook niet wat voor snack ze klaar maken vandaag
Dat maken ze wel. Maar ik eet eigenlijk alleen op het werk als ik geen brood thuis heb of ben vergeten.quote:
Ik heb geen eens tijd om te lunchen vandaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maken ze wel. Maar ik eet eigenlijk alleen op het werk als ik geen brood thuis heb of ben vergeten.
Nu had ik geen brood thuis dus eet ik in de kantine
Normaal mijn eigen broodjes achter mijn laptopje. Ik hekel de kantine
Same here. Maar de schaal is hier wel iets groter, mega-vreetschuur hier. 7000 medewerkers in 1 gebouw. Huuuuu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal mijn eigen broodjes achter mijn laptopje. Ik hekel de kantine
Ander werk zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar ze hebben niet elke dag frikandellen
Wel met twee losse matrassenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doe je vast ook niet aan matrassen omdraaien
Die heb ik denk ik al 20 jaar niet meer gegeten. Vieze dingen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar ze hebben niet elke dag frikandellen
Ik heb er een hekel aan dat mensen tijdens je pauze ICT vragen gaan stellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Maar de schaal is hier wel iets groter, mega-vreetschuur hier. 7000 medewerkers in 1 gebouw. Huuuuu..
Jij hebt toch ook een handvatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel met twee losse matrassenDie van de Ikea hebben een handvat
Ik heb er een hekel aan dat mensen tijdens de pauze tegen mij gaan praten. Dus daarom ga ik altijd naar buiten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan dat mensen tijdens je pauze ICT vragen gaan stellen
Nu je er toch bent he Tal... M'n laptop doet het niet goed. Hoe kan ik'em fixen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat drilt zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh? Niet voor hardhandig gebruik?>
die liggen hier wel elke dag maar die vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik denk ik al 20 jaar niet meer gegeten. Vieze dingen.
KrokettenDie hebben ze gelukkig ook maar 1 keer in de week
ja echt hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja echt he
ik zeg meestal ook gewoon nu ff niet.
Nou dat dus. Nu was het: Hoe kan ik mijn document beveiligen in Libbre Office.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu je er toch bent he Tal... M'n laptop doet het niet goed. Hoe kan ik'em fixen?
"aardstralen" was mijn antwoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik dan kei hard zou zeggen: aan jou mwuhahahaha
Ik ben toen wel eens misselijk geweest maar niet dat ik niets binnen kan houden zoals nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
had je dat bij je vorige zwangerschap ook zo? dat alles er weer uit komt?
Beestje voor niks geslachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
Ik heb een frikadel gegeten! Maar het zal er niet aan komen. Want hij ligt ook al weer in de wc
vind het bewonderenswaardig dat je überhaupt nog op je benen kunt staanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben toen wel eens misselijk geweest maar niet dat ik niets binnen kan houden zoals nu.
Mijn man vroeg gister ook: Waarom eet jij überhaupt nog?
Ik probeer wat crackers tussendoor of een koekje (zo'n graankoekje) binnen te houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vind het bewonderenswaardig dat je überhaupt nog op je benen kunt staan
Had het maar geen beestje moeten worden hoorquote:
Ik heb vanmorgen carrotcake opquote:
oooh heerlijk!quote:
Knikkende knietjes als je te lang niet eetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
En krijg al jaren hetzelfde antwoord van de dokter: laag ijzer, maar geen bloedarmoede. Alles binnen de normen, maar laag. Laag bloedsuiker, maar niet schokkend laag.. Lekker dan
Ja of gewoon out gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Knikkende knietjes als je te lang niet eet
Ik ben slank dus ik mag datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
oooh heerlijk!
ik had laatst zo'n lekkere gemaakt
helaas is het niet gezonder omdat er wortel in zit
Ik wil ook alleen lekkere. Die goedkope prut dingen hebben ze elke dag maar die wil ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
die liggen hier wel elke dag maar die vind ik niet lekker
Ha! Het is hier ook geen steek veranderdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
als ik zo braaf ga sporten zeggen jullie dan goed zo en zo?
De goede manier is ook veel fijner.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef MNR het volgende:
Hey Bengel, ja dat kun je zeker zeggenEn niet op een verkeerde manier
Hoest verder hier? Zie ik nu goed dat Singles opgedoekt is?
Ja? Je werkt liever dan lui achterover hangen en Oost-Indischdoof zijn voor familie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef JoeBravo het volgende:
waarom antwoord ik met ja, als me wordt gevraagd of ik zaterdag wil overwerken?
tijdens de familiedag van m'n werk ;')
hmm, ik zie het pluspunt opeens...
Ow samengevoegd, hehe. Dat klinkt ook wel vriendelijker ja. Nah, thanks for the heads upquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De goede manier is ook veel fijner.![]()
Hier is eigenlijk weinig veranderd, in dit topic dan, het is gewoon r&psc en singles samen.
[..]
Wauw overwerken leuk vinden. Dat zijn nog eens de eenzame mensen!quote:Ja? Je werkt liever dan lui achterover hangen en Oost-Indischdoof zijn voor familie?
Niks samen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De goede manier is ook veel fijner.![]()
Hier is eigenlijk weinig veranderd, in dit topic dan, het is gewoon r&psc en singles samen.
[..]
Alle singles moeten dood!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks samen!Het is hier gewoon R&P SC, zoals te lezen in de TT. Singles
Hier ook, je voelt je kut, maar een 5,5 is voldoende hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
En krijg al jaren hetzelfde antwoord van de dokter: laag ijzer, maar geen bloedarmoede. Alles binnen de normen, maar laag. Laag bloedsuiker, maar niet schokkend laag.. Lekker dan
En alle dooien moeten ook dood!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle singles moeten dood!![]()
En alle andere mensen ook!
Dood!
Ik ga mezelf een schouderklop geven: Body Attack hier!!! Da's pas sporten Rhuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ok ik ben gaan sporten!
Kom maar op met die schouderklopjes
Je bent een heldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ok ik ben gaan sporten!
Kom maar op met die schouderklopjes
*mep* Hou je brutale mond.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks samen!Het is hier gewoon R&P SC, zoals te lezen in de TT. Singles
quote:Op de as van uw dierbare kweken wij voor u een herinneringsboom.
Duidelijk niet 'good old' genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*mep* Hou je brutale mond.Respect voor een oudere.
gewoon van die machines en wat gewichthijs dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga mezelf een schouderklop geven: Body Attack hier!!! Da's pas sporten Rhu![]()
Wat heb jij vanavond gedaan?
Funny?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef MNR het volgende:
Ohhhhw, wacht ff..... Dus Bengel is Miss L. Nòw I get it. Dat is funny!
yayquote:
Nee gekkie, dat jullie samen getrouwd zijn. Dat wist ik helemaal niet en daar kom ik nu dus op een grappige manier achter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat Lit ooit zou trouwen? Of wat?
Had je de foto's niet gezien dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat jullie samen getrouwd zijn. Dat wist ik helemaal niet en daar kom ik nu dus op een grappige manier achter.
Mrs. L.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef MNR het volgende:
Ik wist toch helemaal niet dat jouw vrouw Bengel was? Hoe had ik dat moeten weten??
Uhm ja, het is natuurlijk altijd erg verborgen gehouden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef MNR het volgende:
Ik wist toch helemaal niet dat jouw vrouw Bengel was? Hoe had ik dat moeten weten??
Bengel, mijn diepe regret, ik ben nu eenmaal geen persoon die heel erg haar neus in andermans zaken steekt. Maar nu: ga ik sportenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ja, het is natuurlijk altijd erg verborgen gehouden.
Ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
Bij mij valt om de een of andere reden nu pas het kwartje dat jullie dan ook samen wonen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
Bij mij valt om de een of andere reden nu pas het kwartje dat jullie dan ook samen wonen
Foto's?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je de foto's niet gezien dan?.
Daar is niets mis meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel, mijn diepe regret, ik ben nu eenmaal geen persoon die heel erg haar neus in andermans zaken steekt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
Er was ook weinig om je neus in te steken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel, mijn diepe regret, ik ben nu eenmaal geen persoon die heel erg haar neus in andermans zaken steekt. Maar nu: ga ik sporten![]()
![]()
Die worden nog wel eens gemaakt tijdens zo'n bruiloft.quote:
Je weetwel, van die plaatjes waar dingen op kunnen staan, mensen, dieren, planten, gebouwen enz.quote:
ja en dat heb ik ook allemaal gelezen maar toch zaten ze in mijn hoofd in apparte huisjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is volgens zelfs paar keer in het topic naar voren gekomen destijds
de arme schatten tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat heb ik ook allemaal gelezen maar toch zaten ze in mijn hoofd in apparte huisjes
Oja, ik kan wel bij zijn beste vriend intrekken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat heb ik ook allemaal gelezen maar toch zaten ze in mijn hoofd in apparte huisjes
Dankje, hij is wat grijzer bij de oren geworden denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef Cue_ het volgende:
Leuk![]()
Je zag er prachtig uit Bengel!
Was alweer vergeten hoe Lit eruit zag
Je wou Lit graag voor jezelf?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef Godtje het volgende:
L?En bengel?![]()
Mijn hoop! Wat doen jullie!
Sorry, hij is nu weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef Godtje het volgende:
L?En bengel?![]()
Mijn hoop! Wat doen jullie!
Korter of pittig kort? En heb je het ook rood geverfd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje, hij is wat grijzer bij de oren geworden denk ik.
Ik heb ondertussen korter haar, zoals dat hoort na trouwen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
Brrr een volwassen vrouw met twee staartjes op tv
dat gaat ook wel te ver
Korter, net iets boven de schouders en ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Korter of pittig kort? En heb je het ook rood geverfd?
Ik hoopte stiekem dat het alleen de lichtval was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Korter, net iets boven de schouders en ja.Nouja, mahonie en een streep rood.
Maar dat heb je toch kunnen zien op fb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik ga ff gluren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
Air, mocht je nog benieuwd zijn naar mijn stand van afgelopen zondag, in mijn topic staan wat foto's.
Allichtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga ff gluren.
Tof! Al komt het in een expositieruimte waarschijnlijk nóg beter tot zijn recht.
Dat dacht ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |