Dat eerste zal het meeste schelen denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat wel. Maar het is meer dat ik als ik savonds thuiskom de verwarming bv zelden aanzet. Omdat ik het 'zonde' vind om voor 2/3 uur te stoken. Kruip ik net zo lief onder een dekentje
Daarbij doe ik altijd netjes de lichten uit als ik ergens niet meer ben enzo. Zal vast ook wel helpen.
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb laatste een pak gekocht in maat 36![]()
Ik draag echt NOOIT maat 36. Ik voelde me echt vreselijk anorexia
Dat lijkt mij ook wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat eerste zal het meeste schelen denk ik
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent een spriet met grote poten
Size 36 Universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universe
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
Haten & Meldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?
Zo'n kreng is het wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij legt iets te vaak woorden in de mond van een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
42 dan?quote:
quote:
Nuhuh, allemaal extra gewicht!quote:
Dat dan weer nietquote:
Nou ja, dat l...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?
Ah, dan heb je dus geen excuus voor die maat 42quote:
Nopequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dan heb je dus geen excuus voor die maat 42
Welnee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij legt iets te vaak woorden in de mond van een ander
* MissMSX miss een blaadje sla aanbiedt...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX miss een blaadje sla aanbiedt...
That's settled thenquote:
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zichzelf een taaitaai aanbiedt...
Hey, wat leuk, een taaitaai!quote:
Tsssk natuurlijk wel!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* HGWD die zichzelf missbehavin aanbiedt... hmmmmmmmm
Nee, die van peperquote:
Dat neem ik dan maar met een korreltje zoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Waar ze mooi mee op je reet kon rammen als je niet wilde luisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef missbehavin het volgende:
Of wafels!Mijn moeder had vroeger zo'n ouderwets wafelijzer, dat je boven het fornuis moet houden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar met een korreltje zoutSoms hoef je niets te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik was hartstikke lief vroeger!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar ze mooi mee op je reet kon rammen als je niet wilde luisteren
You'll livequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar dan verlies ik je aandacht
Oh toen welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was hartstikke lief vroeger!
Ik heb nog nooit een man dood laten gaan, jij zult vast niet de eerste worden.quote:
Ja. Geen idee waar het mis is gegaanquote:
Dag 2?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Geen idee waar het mis is gegaan
Nee, ik was wel iets langer lief hoor.quote:
Softie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Tegan het volgende:
Weekend tot zaterdagochtend. En morgen date eindelijk weer knuffelen
.
Je bent vlieft!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Tegan het volgende:
Weekend tot zaterdagochtend. En morgen date eindelijk weer knuffelen
.
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
Een mens-size warmtekruik is gewoon megatof. [/koukleum]
Je bent vlieft en je zit in denialquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een mens-size warmtekruik is gewoon megatof. [/koukleum]
Ik heb serieus gezocht naar een megagrote warmtekruik voor in bedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!
We hebben er naar gekeken, maar uiteindelijk toch gesettled voor een goede boxspring. Electrisch verstelbaar zijn is bonusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waterbed, wel de lusten, niet de lasten!
Als je nog tips hebt voor een goed merk boxspring. Het waterbed is aan vervanging toe (helaas) en er gaat toch iets anders voor terug komen, vrees ik. Elektrisch verstelbaar is overigens geen wens bij ons.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef Litpho het volgende:
We hebben er naar gekeken, maar uiteindelijk toch gesettled voor een goede boxspring. Electrisch verstelbaar zijn is bonus.
Dat laatste waren wij ook al achter. Ik heb overigens nog geen enkel beddenmerk gezien waar de geluiden louter positief zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Litpho het volgende:
Wij zijn erg tevreden met een Swiss Sense. Daar zijn echter (oa Tros Radar) wel de nodige negatieve ervaringen over te vinden. Ik heb ook nog geen mensen een miskoop zien doen met Auping trouwens.
Maar goed, buiten het merk, wat wij het meeste gemerkt hebben is dat je bed echt iets is waar je niet op moet bezuinigen. Zeker als je de twintig intussen nét gepasseerd bent.
Dat scheelt best veel in de prijs trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Elektrisch verstelbaar is overigens geen wens bij ons.
Ik hou dat nooit lang vol. Na een paar bladzijden vallen mijn ogen dicht. Bedden leiden bij mij tot een Pavlovreactie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Litpho het volgende:
Dat scheelt best veel in de prijs trouwens. Maar goed, lezen in bed is een goede hobby
.
MissMSX maakt je wakker door met een hamertje op je knie te slaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef AirwiN het volgende:
Bedden leiden bij mij tot een Pavlovreactie.
Die weet wel beter dan mij wakker maken. Doorgaans ben ik niet op min best op zo'n moment.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Litpho het volgende:
MissMSX maakt je wakker door met een hamertje op je knie te slaan?
Veel liggen in de betere beddenwinkels en gebruik maken van een merk waar je een maand op proef mag liggen. Voor de rest, tja, met dat soort bedragen blijft het altijd een goed idee om heel zorgvuldig te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste waren wij ook al achter. Ik heb overigens nog geen enkel beddenmerk gezien waar de geluiden louter positief zijn.
Yup, die maand op proef is voor ons ook wel een voorwaarde. Al zitten we daar direct met de vraag of een ander bed van eenzelfde zaak wel goed gaat zijn. Nou ja, we gaan de knoop maar gewoon es doorhakken binnenkort. Als je het niet probeert, weet je sowieso niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef Litpho het volgende:
Veel liggen in de betere beddenwinkels en gebruik maken van een merk waar je een maand op proef mag liggen. Voor de rest, tja, met dat soort bedragen blijft het altijd een goed idee om heel zorgvuldig te zijn.
Wat is jullie reden dat een nieuw waterbed niet tot de opties lijkt te behoren? Jullie waren er altijd wel gecharmeerd van meen ik me te herinneren. Pillen tegen zeeziekte vallen tegenwoordig onder het eigen risico?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die maand op proef is voor ons ook wel een voorwaarde. Al zitten we daar direct met de vraag of een ander bed van eenzelfde zaak wel goed gaat zijn. Nou ja, we gaan de knoop maar gewoon es doorhakken binnenkort. Als je het niet probeert, weet je sowieso niks.
Miss slaapt er minder lekker op dan een gewoon bed. Niet dramatisch slecht, anders was het waterbed allang weggeweest. Maar nu 'ie aan vervanging toe is, komt er geen nieuwe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Litpho het volgende:
Wat is jullie reden dat een nieuw waterbed niet tot de opties lijkt te behoren? Jullie waren er altijd wel gecharmeerd van meen ik me te herinneren. Pillen tegen zeeziekte vallen tegenwoordig onder het eigen risico?
Ah. Dat is zonde. Nou ja, hier is het advies dus gewoon "een goede boxspring"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss slaapt er minder lekker op dan een gewoon bed.
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
Aparte matrassen. Ik verdwijn dan altijd in de spleet omdat ik onbewust dichtbij de ander wil gaan liggen in mijn slaap
.
Die mogelijkheden hebben we gelukkig al gehoord ja. Zo kun je toch het comfort afstemmen op het individu. Miss heeft gewoon wat anders nodig met haar postuur, lengte en gewicht dan ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef Litpho het volgende:
Ah. Dat is zonde. Nou ja, hier is het advies dus gewoon "een goede boxspring". Neem, mits je vaste slaapkanten hebt, ook de mogelijkheden mee om aparte topmatrassen te hebben (dus bijv. jij 90% stevigheid en Miss 80% oid).
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijven.
en ik ook nog een elektrische-deken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben een broekmatras. Dus dan kan je niet echt uit elkaar drijven.
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft. Eén matras is dan niet de beste optie als je er met twee personen gebruik van maakt, zeker als er verschil zit in lengte, postuur en gewicht. En dan heb ik het nog niet over persoonlijke voorkeuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Tegan het volgende:
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.
Nou ja, het is meer het kunnen afstellen van de stevigheid van het matras op degene die aan die kant ligt wat lastiger wordt met één enkel matras. Alhoewel ook daar vast wel op ingespeeld is, zie ik dat toch meestal als twee losse matrassen in één lakenhoes. En dan kan je gaan drijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice. Maar ik wil gewoon één matras, verstelbaar is niet nodig. En dat is wel lastig met grote maten.
Ja, daar moeten we ook nog een keertje naar kijken. Dan kan deze wel naar mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en ik ook nog een elektrische-deken.
Drijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer het kunnen afstellen van de stevigheid van het matras op degene die aan die kant ligt wat lastiger wordt met één enkel matras. Alhoewel ook daar vast wel op ingespeeld is, zie ik dat toch meestal als twee losse matrassen in één lakenhoes. En dan kan je gaan drijven.
Ik zag net wel een T-stuk om er tussen te leggen.
Ach ja, jong en flexibel zijn. Ik heb ooit geslapen op een fietsenrek (lang verhaal). Daar zou ik nu wel een week last van hebben vermoedelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft.
Ik weet niet hoor. Ik kan echt overal wel slapen. Maar gewoon niet in een spleet. Twee matrassen, no way!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals L. al zegt, er komt een moment in je leven dat je lichaam iets meer nodig heeft. Eén matras is dan niet de beste optie als je er met twee personen gebruik van maakt, zeker als er verschil zit in lengte, postuur en gewicht. En dan heb ik het nog niet over persoonlijke voorkeuren.
In aparte bedden slapen dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga in mn slaap altijd helemaal op de rand liggenen vriend kruipt dan tegen me aan, waardoor ik, als ik wakker word, denk Hmm ik val bijna uit bed, maar dan durf ik niet terug naar t midden omdat hij tegen me aan slaapt (hij slaapt al zo slecht)
en ja ik ben er ook 1 keer uitgedonderd
M-M is al hard op weg naar de andere kamerquote:
Ik heb aparte matrassen omdat ik een heel matras niet goed kan opmakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Tegan het volgende:
Aparte matrassen. Ik verdwijn dan altijd in de spleet omdat ik onbewust dichtbij de ander wil gaan liggen in mijn slaap
.
Aparte hoezen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aparte matrassen omdat ik een heel matras niet goed kan opmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |