quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef sjipsjap het volgende:
ik was net met wat vrienden naar de appie en we hadden zin in energy maar geen geld bij, dus wij gewoon pakken en in zakken stoppen,komt er zo'n negerin aan ''WAT HEBBEN JULLIE DAAR'' wij zo ''jaa die hadden we al'' ,maar we moesten alsnog 90 cent betalen maar dat hadden we niet
, dus toen alles maar teruggelegd]
Zal wel aan Marokkaan zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
ALS je al besluit om het criminele pad op te gaan, jat dan tenminste iets van waarde, knuppel.
Tevens: Afkomst van dader!?!?
Hij was niet alleen dus waarschijnlijk een mocro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
ALS je al besluit om het criminele pad op te gaan, jat dan tenminste iets van waarde, knuppel.
Tevens: Afkomst van dader!?!?
Ja, maar ze stompten de medewerkster niet in elkaar en dropen huilend af, dus waarschijnlijk een Nederlanderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Hij was niet alleen dus waarschijnlijk een mocro.
zit wat inquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar ze stompten de medewerkster niet in elkaar en dropen huilend af, dus waarschijnlijk een Nederlander
1. Jatten is triestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef sjipsjap het volgende:
ik was net met wat vrienden naar de appie en we hadden zin in energy maar geen geld bij, dus wij gewoon pakken en in zakken stoppen,komt er zo'n negerin aan ''WAT HEBBEN JULLIE DAAR'' wij zo ''jaa die hadden we al'' ,maar we moesten alsnog 90 cent betalen maar dat hadden we niet
zijn jullie wel een betrap?
Wat lijkt me dat heerlijk om groepen scholieren op deze manier gewoon stuk voor stuk op den duur flink te laten dokken voor asociaal gedrag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef qwox het volgende:
Welke appie was het, als je dat had geprobeerd bij de appie waar ik werk hadden we rustig gewacht tot je voorbij de kassa was gegaan. Politie erbij en dat betekent een boete van 151 bovenop je straf en dat voor 90 cent.
Heb collega's die er hun hobby van hebben gemaakt, zelf ontgaat het me vaak dat er iets in de jas verdwijnt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat heerlijk om groepen scholieren op deze manier gewoon stuk voor stuk op den duur flink te laten dokken voor asociaal gedrag.
Apparaten zijn denk ik aangepast, die worden geweigerd als er te weinig flesjes inzitten. Ze controleren op zicht en gewicht. Bij twijfel neem ik ze ook handmatig niet in zonder camerabeelden te hebben bekeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Toen ik rond die leeftijd was, ging ik gewoon lege bierkratten uit de winkel zelf inleveren in de automaat, dat leverde pas lekker geld op, en technisch gezien niet direct stelen. Maarja, zo te horen hebben kinderen tegenwoordig geen inspiratie meer.
Lege kratten nemen ze wel in toch? En ik maakte gewoon van twee half lege kratten 1 vol en 1 leeg krat. Zo betaalde wij ons snoep en energy blikjes op een woensdagmiddag voetballen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef qwox het volgende:
[..]
Apparaten zijn denk ik aangepast, die worden geweigerd als er te weinig flesjes inzitten. Ze controleren op zicht en gewicht. Bij twijfel neem ik ze ook handmatig niet in zonder camerabeelden te hebben bekeken.
Ik heb het over kratten zonder flesjes, met lege flesjes vind je ze niet in de winkel lijkt me.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Lege kratten nemen ze wel in toch? En ik maakte gewoon van twee half lege kratten 1 vol en 1 leeg krat. Zo betaalde wij ons snoep en energy blikjes op een woensdagmiddag voetballen.
Ik haalde mijn kratten bij de Skol fabriek. Die terreinen ( naast het spoor van Breda CS ) waren makkelijk te bereiken. Heb het maar 1 keer gedaan en was ook mijn laatste misdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Toen ik rond die leeftijd was, ging ik gewoon lege bierkratten uit de winkel zelf inleveren in de automaat, dat leverde pas lekker geld op, en technisch gezien niet direct stelen. Maarja, zo te horen hebben kinderen tegenwoordig geen inspiratie meer.
Leuk idee maar werkt niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vroeger welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:34 schreef 2thmx het volgende:
Soms Regelmatig voel ik me te oud voor FOK!.
Ik ook en ik ben twintigquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
TS is zo triest dat hij dingen van 90cent steelt.
Mooi dat jullie gepakt zijn, jammer dat de politie er niet bij is gehaald. Van mij had het gemogen!
Je krijgt geen energie van energy drank...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:32 schreef Teal het volgende:
Had het blikje dan in de winkel leeg gedronken. Als ze dan de popo gingen bellen had je tenminste energie om te rennen.
De naam liet me het denken van welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:25 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je krijgt geen energie van energy drank...
Maar stel: je hebt thuis een lege krat omdat al je bierflesjes kapot zijn gevallen, daar zit nog statiegeld op, maar dat zou je dus niet terug kunnen krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef qwox het volgende:
[..]
Ik heb het over kratten zonder flesjes, met lege flesjes vind je ze niet in de winkel lijkt me.
gaf in een eerdere post aan dat ik bij twijfel de camera's bekijk. Kan bijvoorbeeld zien dat je met krat de winkel inloopt. Meestal word het wel vertrouwd en dan pak je ter waarde van het krat (1,50 euro) flessen die je door de automaat gooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar stel: je hebt thuis een lege krat omdat al je bierflesjes kapot zijn gevallen, daar zit nog statiegeld op, maar dat zou je dus niet terug kunnen krijgen
Heb je nog geluk dat ze niet de politie belden ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef sjipsjap het volgende:
zijn jullie wel een betrap?
nee hij is 14....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef Nestalgie het volgende:
Ts is dikke oude man die geen jeugd heeft gehad en zich bevredigd door te doen alsof hij 'een mooiboy' is op een site voor autisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |