Ik ben vrij zuinig als het gaat om mijn eigen spullen. Alles is dus in goede staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke games en welke prijs daar aanhangt, en of je er vaak op gestampt hebt omdat je niet kan winnen
Jij reageert je af op andermans spullen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben vrij zuinig als het gaat om mijn eigen spullen. Alles is dus in goede staat.
Dat valt wel mee, maar katteharen kan ik niet uitsluitenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef waht het volgende:
De prijs hangt ook af van hoeveel hasjiesj er gerookt is in dezelfde kamer.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij reageert je af op andermans spullen?
En op andermans grondgebied.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij reageert je af op andermans spullen?
Prijs = bieden en dan zien of er wij nader tot elkaar kunnen komen lijkt mij..quote:
Kan zo een aflevering in een of andere detectiveserie over gemaakt worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef De_Guidance het volgende:
Drievoudige zelfmoord in Utrechtse studentenflat.
...
De beide mannen waren tweelingbroers en gehandicapt. De betrokken vrouw verzorgde hen en had een relatie met beiden.
(nu.nl)
Bizar.
Utrecht, daar heb je het al.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef De_Guidance het volgende:
...
De beide mannen waren tweelingbroers en gehandicapt. De betrokken vrouw verzorgde hen en had een relatie met beiden.
(nu.nl)
Bizar.
Vaag ja. Driehoeksverhoudingen blijven levensgevaarlijk, zo blijkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef De_Guidance het volgende:
...
(nu.nl)
Bizar.
De schuld van de VVD.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:29 schreef De_Guidance het volgende:
...
(nu.nl)
Bizar.
Ook de schuld van de VVD.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:36 schreef Friek_ het volgende:
Guido is bijna klaar met zijn studie Small business & Retail. In de jaren voordat hij bij [...] werkte, runde hij een eigen bedrijf in werving en selectie. Verder werkte hij als autoverkoper, en gaf snowboard- en skiles in Australië, Zwitserland, Frankrijk en Oostenrijk. Hoe Guido zichzelf in één woord omschrijft? Daar hoeft hij niet lang over na te denken: “Levensgenieter.”
[ afbeelding ]
Call of Duty: Modern Warfarequote:
Zo zo, jij houdt van snelle auto's en wapentuig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Call of Duty: Modern Warfare
Red Dead Redemption
Forza Motorsport 2
Forza Motorsport 3
Mass Effect
Mass Effect 2
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2
Battlefield 3
GTA: Episodes from Liberty City (Lost and Damned + Ballad of Gay Tony)
GTA 4
Need for Speed Hot Pursuit (2011)
Test Drive Unlimited 2
L.A. Noire
Dirt 3
PGR 4
Saints Row
Driver: San Fransisco
Midnight Club: Los Angeles
Burnout Paradise
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:40 schreef waht het volgende:
[..]
Zo zo, jij houdt van snelle auto's en wapentuig.
Zo werkt dat dus niet. Jij zegt wat je ervoor hebben wil, ik zeg ja, of nee, en thats itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prijs = bieden en dan zien of er wij nader tot elkaar kunnen komen lijkt mij..
Spellen - ik zal even een lijstje maken lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |