Er zitten er hier naar verhouding net zo veel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Tem het volgende:
Wat een geweldig land toch, met al die mongolen.
Ben ook niet zo van dat overdreven vriendelijke maar verder geen probleem met ze hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik die Amerikanen zie, denk ik wat een mafketels
Nee, NLers zijn veel nuchterder. Amerikanen zijn gek...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zitten er hier naar verhouding net zo veel.
Ik doelde voornamelijk op die larpersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ook niet zo van dat overdreven vriendelijke maar verder geen probleem met ze hoor.
Tuurlijk, dat zeggen we maar al te graag over ons zelf en vervolgens gaan we met de wortel op de kop naar voetbal kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, NLers zijn veel nuchterder. Amerikanen zijn gek...
Anders type mongooltjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zitten er hier naar verhouding net zo veel.
'We'? Ik ben import en vind NLers heerlijk nuchter, in elk geval die in het Oosten van het land...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zeggen we maar al te graag over ons zelf en vervolgens gaan we met de wortel op de kop naar voetbal kijken.
Ik vind "ons" maar een arrogant, eigenwijs volk met een te hoog 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' gehalte. Over het algemeen dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
'We'? Ik ben import en vind NLers heerlijk nuchter, in elk geval die in het Oosten van het land...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |