^^quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Of je wacht even met een kind op de wereld zetten totdat je elkaar wat beter kent
Och, het kan schofteriger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef Leandra het volgende:
Of je wacht even met uit elkaar gaan tot iemand ontzwangerd is....
Aldus de Telegraafquote:Dean Saunders: 'Twitter is gekraakt'
AMSTERDAM- Dean Saunders zegt dat hij het bericht over de breuk met Jamie niet zelf op
Twitter heeft geplaatst.
"Iemand had mijn en Jamie haar mail en Twitter gekraakt!! Die tweet van vanochtend heb ik niet geplaatst!!!", schrijft Dean op Twitter.
Op de Twitterpagina van de zanger stond donderdagochtend te lezen: "Met veel pijn en verdriet zijn Jamie en ik uit elkaar. Helaas werkt het niet meer tussen ons."
Dean was vervolgens niet bereikbaar voor commentaar. Het bericht werd rond het middaguur verwijderd, net als een tweet van Jamie waarin stond dat zij op zoek is naar woonruimte.
Ruim zes uur na het bericht over de breuk plaatste Dean online dat hij was gehackt. Bekenden van het stel gaven aan dat het wel wat had gerommeld in de relatie.
Nee, dan dus niet. Voor zolang het duurt, want volgens 'bekenden' rommelt het wel....quote:
twitter:deansaundersjr twitterde op donderdag 10-01-2013 om 17:22:25Voor alle duidelijkheid !! @jamiestyling en ik zijn bij elkaar!!! reageer retweet
Ik geloof er echt niks van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal, toevallig allebei hun accounts gehackt (zelfde wachtwoord? Staat het wachtwoord van Dean's twitter in Jamie's e-mail?), en pas uren na het bericht de tweet verwijderen.
Dat.quote:
zn vriendinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ripley het volgende:
Wie wil er nou de twitter van Dean Saunders hacken?
istie dan nog in de picture?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef Markeerstift het volgende:
Ik geloof er niks van, waarom is die gast uberhaupt nog in the picture?
alletwee ILOVELONDON als wachtwoord natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal, toevallig allebei hun accounts gehackt (zelfde wachtwoord? Staat het wachtwoord van Dean's twitter in Jamie's e-mail?), en pas uren na het bericht de tweet verwijderen.
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
...kan geen toeval zijn. hij heeft gewoon die tweet geplaatst om aandacht te krijgen.
Hij was net bij boulevard, vond hem net iets te gemaakt zeggen dat het nog steeds heel goed gaat tussen elkaar en dat het allemaal heel erg was dat ze gehacked waren. I didn't buy it...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Toch zou het me niet verbazen als ze binnen een paar weken toch echt uit elkaar zijn.
quote:Britney Spears weer vrijgezel
AMSTERDAM - Britney Spears en haar verloofde Jason Trawick hebben een einde gemaakt aan hun relatie.
Foto: Wenn
Dat meldt het koppel in een verklaring tegenover People.
De zangeres laat in de verklaring weten dat het besluit gezamenlijk genomen is. "Ik zal altijd dol op Jason zijn en we zullen zeker vrienden blijven", aldus Spears.
Ook Trawick zegt in de verklaring vrede te hebben met het besluit: "Nu we dit hoofdstuk afsluiten kunnen we aan een nieuwe beginnen. Ik zal altijd om haar en haar zoons blijven geven."
Zeggenschap
Trawick was naast de zangeres haar verloofde tevens haar manager, maar stopte daarmee toen ze een relatie kregen. Samen met haar vader heeft hij wel nog steeds het zeggenschap over het vermogen van de zangeres.
Spears werd in 2008 onder curatele van haar vader gesteld na een psychische instorting. In de zomer kreeg Trawick toestemming van de popdiva en de rechter om beslissingen te nemen over verschillende aspecten in het persoonlijke leven van Spears. Volgens TMZ zou Trawick hier mee gestopt zijn.
Het koppel verloofde zich in 2011, nadat ze in mei 2010 begonnen met daten.
Spears heeft twee zoons uit een eerder huwelijk met Kevin Federline, met wie zij trouwde in 2004. Na een huwelijk van twee jaar eindigde de relatie.
X Factor
Vrijdag maakte de zangeres officieel bekend te stoppen met het jureren bij X Factor, na één seizoen in het panel zou Spears zich meer willen gaan focussen op haar muziekcarrière.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |