abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2012 @ 09:05:42 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119494103
Grappig dat je haar in haar rol in TBBT helemaal niet als type voor AP ziet, maar als Blossom juist weer wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 22-11-2012 09:28:02 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 09:13:02 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_119494231
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was, op een of andere manier leek zij me helemaal geen type voor trouwen en kinderen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119494698
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:05 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat je haar in haar rol in TBBT helemaal niet als type voor AP ziet, maar als Blossom juist weer wel.
Ik bleef laatst voor het eerst bij die serie hangen, tijdens het zappen, omdat ik haar spotte :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 22 november 2012 @ 09:36:39 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119494724
Grappig, ze is wel een echte nerd :D
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Mayim_Bialik#section_1
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119494824
quote:
Ik vind haar ook wel een echte nerd :D Ze heeft wel iets leuks, vind ik.
pi_119495561
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was, op een of andere manier leek zij me helemaal geen type voor trouwen en kinderen.
Ze is zo mega moederig :D
  Moderator donderdag 22 november 2012 @ 10:17:33 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_119495577
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:16 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ze is zo mega moederig :D
Grappig dat vind ik dus helemaal niet :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 22 november 2012 @ 13:10:26 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119500268
quote:
Ja idd, wat er daar van te lezen is leest iig heel makkelijk weg :Y
* Leandra heeft eindelijk iets voor op haar Sinterkerstwenslijstje :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119529203
quote:
Kimora Lee Simmons en Djimon Hounsou uit elkaar

AMSTERDAM - Kimora Lee Simmons en haar vriend, acteur Djimon Hounsou hebben na zes jaar een punt achter hun relatie gezet.

Dat schrijft People. “Djimon en Kimora hebben officieel besloten een punt achter hun relatie te zetten”, meldt de zegsman van de Blood Diamond-acteur.

Simmons en Hounsou, die nooit in het huwelijksbootje stapten, heeft samen een 3-jarig zoontje genaamd Kenzo Lee.

“Djimon en ik zijn al enige tijd uit elkaar”, schreef Simmons woensdag al op Twitter. “Desondanks zijn we nog steeds vrienden en zullen we samen onze zoon opvoeden.”

Het ex-model heeft al twee kinderen uit haar huwelijk met hiphopgrootheid Russell Simmons, Ming Lee(8) en Aoki Lee(6). Zij gingen in 2006, na bijna tien jaar huwelijk, uit elkaar.
De leeftijd van de dochters klopt alleen niet, Ming Lee is 12, Aoki Lee is 10
pi_119529573
En nog een scheiding, kok Ainsley van Ready, Steady, Cook gaat na 23 jaar scheiden

http://www.dailymail.co.u(...)-years-marriage.html
pi_119536068
quote:
Kimora Lee Simmons en Djimon Hounsou uit elkaar van onze redactie
AMSTERDAM - Kimora Lee Simmons en haar vriend, acteur Djimon Hounsou hebben na zes jaar een punt achter hun relatie gezet.

Dat schrijft People. Djimon en Kimora hebben officieel besloten een punt achter hun relatie te zetten, meldt de zegsman van de Blood Diamond-acteur.

Simmons en Hounsou, die nooit in het huwelijksbootje stapten, heeft samen een 3-jarig zoontje genaamd Kenzo Lee.

Djimon en ik zijn al enige tijd uit elkaar, schreef Simmons woensdag al op Twitter. Desondanks zijn we nog steeds vrienden en zullen we samen onze zoon opvoeden.

Het ex-model heeft al twee kinderen uit haar huwelijk met hiphopgrootheid Russell Simmons, Ming Lee(8) en Aoki Lee(6). Zij gingen in 2006, na bijna tien jaar huwelijk, uit elkaar.
pi_119536433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dubbel. ;)
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:22:56 #114
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_119540113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Foto's staan geloof ik al in vier topics onderhand: lelijkste outfitjes, onflatteus, scheidingen en een klaagbaak-topic.
_O- _O-
pi_119704604
Volgens mij is Evert teveel bezig met zijn scenario's, want hij loopt verder een beetje achter:

quote:
Carice weer vrijgezel? door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - En ook op de premičre van haar laatste succesfilm Alles is Familie was Carice van Houten weer alleen… Waar is de knappe piloot gebleven die haar vorig jaar over het verdriet van Duitse vriend Sebastian Koch heen hielp?
Het zit de filmster in de liefde niet mee! Het zijn sombere, sommige zelfs wat zware, liedjes die Carice van Houten zingt op haar eerste album See You On The Ice.

Ze zouden zomaar de ’soundtrack’ van haar eigen leven op dit moment kunnen zijn; het zit onze meest succesvolle filmster van nu immers niet op elk gebied mee… Anderhalf jaar geleden leek zij haar verdriet om haar Duitse geliefde, Zwartboek-tegenspeler Sebastian Koch, te hebben verwerkt.

En vorig voorjaar bleek er een nieuwe liefde in haar leven te zijn. Een piloot van Martinair, die zij had leren kennen op het premičrefeestje van een gemeenschappelijke vriendin. Niet iemand die zelf werkzaam was in de toneelwereld, maar die er wel in geďnteresseerd was. „Ideaal”, aldus Carice.
quote:
Carice van Houten is weer vrijgezel
18 September 2012
Carice van Houten (36) is weer vrijgezel. Dit onthulde de Nederlandse filmster dinsdagochtend op 3FM. Carice was te gast in de show van Giel Beelen om haar debuutalbum te promoten, maar de bijdehante radio-dj liet haar niet gaan voordat hij precies op de hoogte was van de relatiestatus van de populaire actrice. Hoewel zij eerst weigerde commentaar te geven op de privévraag, gaf zij uiteindelijk toe geen relatie meer te hebben. “There I said it,” aldus de Game of Thrones-ster.

In het voorjaar van 2011 werd bekend dat Carice een nieuwe liefde had gevonden in John de Kanter, een 35-jarige Martinair piloot, die zij ontmoet had bij de nazit van een toneelvoorstelling. Deze romance blijkt nu dus op de klippen te zijn gelopen. Het extreem drukke werkschema van de actrice zal hier ook zeker aandeel in hebben gehad. “Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd voor een relatie… Twee dagen achter elkaar vrij is een soort vakantie voor mij.”
pi_119704734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef kvd het volgende:
En nog een scheiding, kok Ainsley van Ready, Steady, Cook gaat na 23 jaar scheiden

[ afbeelding ]

http://www.dailymail.co.u(...)-years-marriage.html
awwww, ainsley vind ik zo'n enige man!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 6 december 2012 @ 09:46:08 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119986785
quote:
Danny DeVito and Rhea Perlman are actively trying to save their marriage ... so says Danny.

DeVito revealed the status of his 30-year marriage at an event in L.A. this week -- after "Extra" correspondent Jerry Penacoli asked how he was adjusting to life as a single man.

"It's not something you adjust to," DeVito said ... adding, "Rhea and I are really close. Actually, still together, just separate, but together.”

When asked if there was a chance of a reconciliation, Danny revealed, "We're working on it."

DeVito and Perlman separated back in October ... but appeared at an airport together a few weeks ago ... the first sign that their marriage still has a chance.

Fingers crossed.

Read more: http://www.tmz.com/2012/12/05/danny-devito/#ixzz2EG9nV2uC
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120294307
quote:
'Pauze voor Orlando Bloom en Miranda Kerr'

NEW YORK - Het huwelijk tussen Orlando Bloom en Miranda Kerr staat naar verluidt op springen.

Volgens het Amerikaanse tijdschrift In Touch zouden de twee besloten hebben 'voorlopig een pauze in te lassen'. "Ze zijn momenteel uit elkaar en hebben tijd nodig om te bedenken hoe nu verder te gaan", aldus een bron.

De geruchten van een breuk begonnen nadat het 27-jarige model enkele malen in het nachtleven werd gespot zonder haar trouwring. Terwijl Bloom de laatste tijd in Zuid-Afrika verbleef voor de opnames voor zijn laatste film Zulu, vierde Kerr enkele malen feest met Leonardo DiCaprio in New York.

Volgens de New York Daily News was Kerr vorige maand aanwezig op het 38-jarige verjaardagsfeestje van DiCaprio, waar de twee tot in de vroege uurtjes zouden hebben gefeest.

Een ooggetuige vertelde de krant dat ze 'constant aan het flirten waren'. Een paar dagen later werden ze wederom samen gespot.

De 35-jarige Bloom en Kerr huwden in 2010 en hebben samen een eenjarig zoontje.
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-miranda-kerr.html
know'm sayin?
word? word.
pi_120295734
De geruchten blijven

quote:
'Huwelijk Bruce en Kris Jenner voorbij'

AMSTERDAM - Kris en Bruce Jenner zouden alleen nog maar samen zijn voor de realityserie Keeping Up With The Kardashians.

Kris, de moeder van de drie beroemde Kardashianzusjes, en Bruce zouden aparte levens leiden. Maar op het moment dat de camara's draaien voor de serie, doen ze alsof alles tussen hen koek en ei is.

"De romantiek tussen Kris en Bruce is al jaren weg", onthult een ingewijde aan RadarOnline. "Hun huwelijk is puur zakelijk. Ze vrezen dat ze hun bekendheid verliezen als ze daadwerkelijk gaan scheiden."

Er gaan al maanden geruchten de ronde dat Kris en Bruce in een huwelijkscrisis zitten. Kris, die samen met Bruce dochters Kendall en Kylie heeft, blijft volhouden dat er niets mis is met haar huweijk. "Alles gaat fantatstisch. We vormen een gelukkig gezin."
pi_120296588
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_120296899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:25 schreef Miam het volgende:

[..]

:{
Weet je dat het me niet eens zou verbazen? Ik heb die 2 naar mijn idee al in eeuwen niet meer samen gezien...
en als ik ga googlen kom ik voorlopig in augustus uit
pi_120297005
Nu ken ik ze allebei amper qua showberichten, maar ik vind het echt 2 mensen die zich ook helemaal niet in een huwelijk kunnen binden. Nog veel te jong en wild :)
pi_120297111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Weet je dat het me niet eens zou verbazen? Ik heb die 2 naar mijn idee al in eeuwen niet meer samen gezien...
en als ik ga googlen kom ik voorlopig in augustus uit
Tja .. Er zal inderdaad wel wat spelen .. al vind ik't wel erg jammer! vind ze leuk samen :)
pi_120297375
Miranda kirrt anders nog vrolijk in elk interview dat ze met kerst allebei vrij gepland hebben en dat ze slow roast chicken gaat maken en de hele dag gaat koken voor Orlando en Flynn. En die ring draagt ze volgens mij bijna altijd.
Ze is overigens sowieso half oktober nog naar Zuid-Afrika gevlogen met Flynn om Orlando te zien die daar opnames heeft.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 20 december 2012 @ 12:23:34 #125
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120547124
Aaaaaaaaaaa

quote:
Relatie Marianne Weber definitief voorbij
Muziek • Geplaatst door Redactie op 20-12-2012 @ 10:38

Marianne Weber is definitief weer vrijgezel. De 57-jarige volkszangeres heeft nu echt gebroken met Rita van 't Hof. De twee gingen vorig jaar ook al uit elkaar, maar probeerden het later toch weer samen.

"Rita en ik zijn er uiteindelijk achter gekomen dat, als je geen liefde meer voor elkaar voelt, het zinloos is om voor de buitenwereld een toneelstukje op te blijven voeren", legt Weber donderdag uit in het AD.

"Het is een gevoelsmatig iets. Maar er is geen bedrog in het spel geweest", vervolgt de zangeres. Zij en Rita blijven wel samen hun strandtent in Gran Canaria runnen.
(van de frontpage)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')