Ik heb nog niet alles over leipheimer gelezen. Helaas ook nog andere dingen te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja bijvoorbeeld Leipheimer zei dat hij het te risico- en stressvol vond om op eigen gelegenheid te gebruiken. Dat hij ook stopte in 2007 omdat er geen georganiseerd programma meer was, maar toen dat er wel weer was er ook weer mee begon.
Ik denk dat zo'n kantelmoment best kan plaatsvinden. Door Fuentes zag men dat je dopingdokter gepakt kan worden, en dat iedereen dan zou kunnen hangen. Georaniseerd dopinggebruik werd te risicovol, het werd aan individuele renners overgelaten om hun dopingzaakjes te regelen.
Verder baseer ik mijn mening op bijvoorbeeld inspanningsfysioloog die vroeger zei dat de prestaties onmenselijk waren, onmogelijk te behalen zonder hulpmiddelen, en nu zegt dat de huidige prestaties wél geloofwaardig zijn.
Mooi figuur inderdaad, die Van Heeswijk. stoere taal uitkramen, maar dan janken wanneer het hem te heet onder de voeten wordt.....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef marcodej het volgende:
Iemand al wat vernomen van Boonen, die zijn carriére begon bij US Postal?
En de tranen van Max van Heeswijk en zijn (al dan niet) bekentenis komen nu ook in een mooi daglicht te staan.
Laten Wiggins en co daar nu constant trainenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef baggerbaas het volgende:
Even wat interessante passages uit het Bertagnolli onderzoek
* riders who want to dope can't go to Teide anymore because the place is "bruciata" - monitored and known by the antidoping authorities
Evans, maar die reed bij Mapei en Telekom.....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik kom zo snel alleen bij Hushovd terecht. Is Samsan al ergens van beschuldigt geweest?
En trainde ook met Ferrari.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Evans, maar die reed bij Mapei en Telekom.....
Vanavond is hij in DWDD.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Mart zal vast huilend in een hoekje zitten nu blijkt dat Armstrong tegen hem gelogen heeft.
Alvast voor de potentiele bingo:quote:
Het was hun taak wel om te onderzoeken, maar ze hadden toch niet ver gekomen. Renners liegen in hun bek en zullen ook nooit de complete waarheid vertellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Maar grote kans dat hij op een of andere manier weer de kaart trekt van 'het was niet onze rol om dit te onderzoeken en het is nu te lang terug.'
Er is overigens al genoeg naar buiten gekomen door journalisten, alleen nooit het grote geheel. En het kom makkelijk weggewoven worden als laster.twitter:kozz201 twitterde op donderdag 11-10-2012 om 08:04:05Na lezen rapport toch weer de vraag 'heb ik al die jaren bij de teambussen staan slapen?' #Maffia #tourdefrance reageer retweet
Samuel Sanchez reed al vroeg voor Euskaltel, ook voor juni 2004. Tot juni 2004 (waarschijnlijk gedurende een jaar of 2) was er georganiseerde ploegdoping bij die ploeg, totdat de dopingarts ontslagen werd. Goed te zien in de resultaten ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Mischien kunnen we beter renners gaan noemen die niet ergens verdacht zijn.
Ik kom zo snel alleen bij Hushovd terecht. Is Samsan al ergens van beschuldigt geweest?
Alejetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef TheArt het volgende:
Een aantal van ons heeft behoorlijk wat van de verklaringen gelezen. Als we nu eens een lijst maken van renners die nu nog rijden die beschuldigt worden. Kan een lang lijstje worden. Ik zal even een opzetje maken:
- Contador
- Pellizotti
- Chicchi
- Kreuziger
- Gasparotto
- Bertolini
- Popovych
- Bole
- Spilak
- Chiarini
- L.L. Sanchez
- Pozzato
- Garzelli
- Andrea Masciarelli
- Possoni
- Gusev
Wie vult aan!
ballan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef TheArt het volgende:
Een aantal van ons heeft behoorlijk wat van de verklaringen gelezen. Als we nu eens een lijst maken van renners die nu nog rijden die beschuldigt worden. Kan een lang lijstje worden. Ik zal even een opzetje maken:
- Contador
- Pellizotti
- Chicchi
- Kreuziger
- Gasparotto
- Bertolini
- Popovych
- Bole
- Spilak
- Chiarini
- L.L. Sanchez
- Pozzato
- Garzelli
- Andrea Masciarelli
- Possoni
- Gusev
- Petacchi
Wie vult aan!
Wat heeft Riis als ploegleider misdaan?quote:
Pozzovivo heeft zich bij mijn weten altijd tegen doping uitgesproken. Heeft pas een jaar geleden zijn studie afgerond (PhD Economie) dus vandaar dat hij nog bij een kleine ploeg rijdt en pas volgend jaar naar de WorldTour gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef baggerbaas het volgende:
Even wat interessante passages uit het Bertagnolli onderzoek
Van het Cyclingnews forum
[..]
Vooral de opmerking van Bertagnolli over Pozzovivo, waar Ferrari hem vervolgens terugfluit, valt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |