abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117856650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mja bijvoorbeeld Leipheimer zei dat hij het te risico- en stressvol vond om op eigen gelegenheid te gebruiken. Dat hij ook stopte in 2007 omdat er geen georganiseerd programma meer was, maar toen dat er wel weer was er ook weer mee begon.

Ik denk dat zo'n kantelmoment best kan plaatsvinden. Door Fuentes zag men dat je dopingdokter gepakt kan worden, en dat iedereen dan zou kunnen hangen. Georaniseerd dopinggebruik werd te risicovol, het werd aan individuele renners overgelaten om hun dopingzaakjes te regelen.

Verder baseer ik mijn mening op bijvoorbeeld inspanningsfysioloog die vroeger zei dat de prestaties onmenselijk waren, onmogelijk te behalen zonder hulpmiddelen, en nu zegt dat de huidige prestaties wél geloofwaardig zijn.
Ik heb nog niet alles over leipheimer gelezen. Helaas ook nog andere dingen te doen.
Wanneer zegt hij weer te zijn gaan gebruiken onder een programma?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_117856665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef marcodej het volgende:
Iemand al wat vernomen van Boonen, die zijn carriére begon bij US Postal?

En de tranen van Max van Heeswijk en zijn (al dan niet) bekentenis komen nu ook in een mooi daglicht te staan. _O_
Mooi figuur inderdaad, die Van Heeswijk. stoere taal uitkramen, maar dan janken wanneer het hem te heet onder de voeten wordt.....
pi_117856897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef baggerbaas het volgende:
Even wat interessante passages uit het Bertagnolli onderzoek

* riders who want to dope can't go to Teide anymore because the place is "bruciata" - monitored and known by the antidoping authorities
Laten Wiggins en co daar nu constant trainen :P

Verder wordt Bole dus genoemd, maar dat kan ook niet anders als je naar Vacansoleil gaat :+
pi_117856992
Mischien kunnen we beter renners gaan noemen die niet ergens verdacht zijn.

Ik kom zo snel alleen bij Hushovd terecht. Is Samsan al ergens van beschuldigt geweest?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_117857060
Waarom kan die Ferrari zich maar in de buurt van wielerteams blijven ophouden?
pi_117857141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik kom zo snel alleen bij Hushovd terecht. Is Samsan al ergens van beschuldigt geweest?
Evans, maar die reed bij Mapei en Telekom.....

Sastre ooit nooit formeel ergens van verdacht, maar die reed bij ONCE en bij Bjarne Riis.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:01:58 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_117857196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Evans, maar die reed bij Mapei en Telekom.....

En trainde ook met Ferrari.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_117857364

:')
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 16:08:02 #184
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117857414
Mart zal vast huilend in een hoekje zitten nu blijkt dat Armstrong tegen hem gelogen heeft.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:10:08 #185
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_117857504
quote:
Ik dacht eerst fotoshop, maar het is nog een echt boek ook! _O-
pi_117857539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Het is nog een echt boek ook! _O-
Je kan er eigenlijk alleen maar om lachen :')
pi_117857604
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Mart zal vast huilend in een hoekje zitten nu blijkt dat Armstrong tegen hem gelogen heeft.
Vanavond is hij in DWDD.
pi_117857780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Vanavond is hij in DWDD.
Alvast voor de potentiele bingo:

'...jarenlange heksenjacht...'

'...ex-coureurs met wrok dat Lance alles won...'

'...persoonlijke vendetta tegen Lance door Tygart...'

'...nog nooit positief getest, terwijl hij de meeste getestte atleet in de geschiedenis is met meer dan 500+ tests...'

'...hij vertelde mij - mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen - in interviews altijd dat hij niets nam...'

'...iedereen deed het waarschijnlijk, dus hij won alsnog terecht!...'

'...geen bevoegdheid van de USADA in deze, onafhankelijke rechter nodig...'

Dat wordt natuurlijk een aanfluiting dat gesprek. :') Het zou Mart sieren als hij zegt: 'hij heeft hoog spel gespeeld, net als zovelen, maar hij valt nu terecht van zijn voetstuk!' Maar grote kans dat hij op een of andere manier weer de kaart trekt van 'het was niet onze rol om dit te onderzoeken en het is nu te lang terug.'
Jack does it in real time...
pi_117857985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Maar grote kans dat hij op een of andere manier weer de kaart trekt van 'het was niet onze rol om dit te onderzoeken en het is nu te lang terug.'
Het was hun taak wel om te onderzoeken, maar ze hadden toch niet ver gekomen. Renners liegen in hun bek en zullen ook nooit de complete waarheid vertellen.

Tenzij ze onder ede staan, wat nu gebeurd is.

Zoals Jeroen Koster zegt:

kozz201 twitterde op donderdag 11-10-2012 om 08:04:05 Na lezen rapport toch weer de vraag 'heb ik al die jaren bij de teambussen staan slapen?' #Maffia #tourdefrance reageer retweet
Er is overigens al genoeg naar buiten gekomen door journalisten, alleen nooit het grote geheel. En het kom makkelijk weggewoven worden als laster.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117858360
Mart heeft nooit de intentie gehad om ook maar iets te onderzoeken ten aanzien van zijn grote vriend Lance. Ik zie het al voor me: Mart zit met een sigaar in het hoofd, nippend aan een glaasje van de plaatselijke Cabernet Sauvignon aan het voeteneind van het hotelbed waar Lance met een infuus in zijn arm ligt. Dat zou nog eens een leuk Smeets boekje opleveren.

Ben benieuwd of de Mart zijn livestrong bandje om heeft vanavond.

Laat me niet vallen Mart, Godverdomme.
pi_117858549
Een aantal van ons heeft behoorlijk wat van de verklaringen gelezen. Als we nu eens een lijst maken van renners die nu nog rijden die beschuldigt worden. Kan een lang lijstje worden. Ik zal even een opzetje maken:

- Contador
- Pellizotti
- Chicchi
- Kreuziger
- Gasparotto
- Bertolini
- Popovych
- Bole
- Spilak
- Chiarini
- L.L. Sanchez
- Pozzato
- Garzelli
- Andrea Masciarelli
- Possoni
- Gusev
- Petacchi

Wie vult aan!

[ Bericht 3% gewijzigd door TheArt op 11-10-2012 16:43:14 ]
pi_117858757
Wat is er waar van die 500+ tests?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_117858825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:57 schreef One_of_the_few het volgende:
Mischien kunnen we beter renners gaan noemen die niet ergens verdacht zijn.

Samuel Sanchez reed al vroeg voor Euskaltel, ook voor juni 2004. Tot juni 2004 (waarschijnlijk gedurende een jaar of 2) was er georganiseerde ploegdoping bij die ploeg, totdat de dopingarts ontslagen werd. Goed te zien in de resultaten ook.
pi_117858832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef TheArt het volgende:
Een aantal van ons heeft behoorlijk wat van de verklaringen gelezen. Als we nu eens een lijst maken van renners die nu nog rijden die beschuldigt worden. Kan een lang lijstje worden. Ik zal even een opzetje maken:

- Contador
- Pellizotti
- Chicchi
- Kreuziger
- Gasparotto
- Bertolini
- Popovych
- Bole
- Spilak
- Chiarini
- L.L. Sanchez
- Pozzato
- Garzelli
- Andrea Masciarelli
- Possoni
- Gusev

Wie vult aan!
Alejet
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:43:31 #195
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_117858887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is er waar van die 500+ tests?
van armstrong? is waarschijnlijk tussen de 200 en 300
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_117858890
Ik snap wel dat mensen zeggen 'iedereen gebruikte' maar dat impliceert nog niet een gelijk strijdveld. Het is een gelijk strijdveld wanneer iedereen met dezelfde methoden getest wordt en resultaten niet onder het tapijt worden geschoven. Dat is m'n grootste probleem, dat de UCI met twee maten heeft gemeten en Armstrong de zaak manipuleerde.

Het is alsof twee Porsches door rood licht rijden en de ene wel wordt gepakt en bij de ander het bonnetje wordt verscheurd. Dan wint dus steeds de Porsche waarvan zijn bekeuring toch wordt verscheurd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_117858959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef TheArt het volgende:

- Contador
- Pellizotti
- Chicchi
- Kreuziger
- Gasparotto
- Bertolini
- Popovych
- Bole
- Spilak
- Chiarini
- L.L. Sanchez
- Pozzato
- Garzelli
- Andrea Masciarelli
- Possoni
- Gusev
- Petacchi

Wie vult aan!
ballan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117858980
Op zich wel een leuke bezigheid is het identificeren van de weggelaten namen van renners en anderen in de appendices :P
pi_117858984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Riis ook.
Wat heeft Riis als ploegleider misdaan?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_117859089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:38 schreef baggerbaas het volgende:
Even wat interessante passages uit het Bertagnolli onderzoek

Van het Cyclingnews forum

[..]

Vooral de opmerking van Bertagnolli over Pozzovivo, waar Ferrari hem vervolgens terugfluit, valt op.
Pozzovivo heeft zich bij mijn weten altijd tegen doping uitgesproken. Heeft pas een jaar geleden zijn studie afgerond (PhD Economie) dus vandaar dat hij nog bij een kleine ploeg rijdt en pas volgend jaar naar de WorldTour gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')