abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:57:51 #226
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117857018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Man, als ik dit lees ben ik blij dat mijn onderhoud 'slechts' rond de 2000-2200 kcal zit. Nooit moeite met te weinig eten, eerder teveel :P
ja wees maar blij idd.
Ik kan echt enorm eten nu, maar dat heeft wel 1,5 jr geduurd voor het echt zo redelijk vanzelf gaat als nu..
door eten tot je denkt dat je moet overgeven, dat tegen houden en dan nog een caseine shake. :o :Y
it happend more then once.

Ik eet ze alle 4200kcal dan wel schoon (op een beetje sate saus na soms)
pi_117857044
Hmm. ik heb vandaag inderdaad ook nog geen brood op. Wilde beetje experimenteren enzo, kijken of ik dagelijks verschil merk.

Maar hoe zorgen jullie ervoor dat rijst niet zo droog is/wordt? Krijg het letterlijk niet weg gewoon als ik het alleen droog eet,
pi_117857090
Ben wel blij met havermout; krijg anders s'ochtends geen brood weg.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:01:16 #229
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117857169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. ik heb vandaag inderdaad ook nog geen brood op. Wilde beetje experimenteren enzo, kijken of ik dagelijks verschil merk.

Maar hoe zorgen jullie ervoor dat rijst niet zo droog is/wordt? Krijg het letterlijk niet weg gewoon als ik het alleen droog eet,
droog eten en wegslikken met volle melk dus.
pi_117857190
Nieuwe Dexaprine is gewoon lichte vorm van Amfetamine. Mijn kaken staan gewoon strak van driekwart pil. Ik kan wel snappen dat het je eetlust behoorlijk onderdrukt ja. :')
pi_117857311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef kevin_ het volgende:
Nieuwe Dexaprine is gewoon lichte vorm van Amfetamine. Mijn kaken staan gewoon strak van driekwart pil. Ik kan wel snappen dat het je eetlust behoorlijk onderdrukt ja. :')
Net m'n potje binnen gehad.

Wacht ermee tot ik weer aan het werk ga. Dan komt het aardig van pas.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117857314
Wat hebben ze er ter vervanging van DMAA in gestopt dan? Wat jij omschrijft klinkt niet als een hoge dosis cafeïne...
pi_117857362
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Net m'n potje binnen gehad.

Wacht ermee tot ik weer aan het werk ga. Dan komt het aardig van pas.
Ik zou wat magnesium en theanine bij de hand houden in ieder geval. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef 16meter het volgende:
Wat hebben ze er ter vervanging van DMAA in gestopt dan? Wat jij omschrijft klinkt niet als een hoge dosis cafeïne...
http://www.iforcenutrition.com/dexaprine.asp
pi_117857583
Methylsynephrine dus. :) Halfwaardetijd van negen uur maar liefst.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:13:11 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117857629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef MrGuma het volgende:

Maak risotto of pilav.
This isn't even my final form.
pi_117858563
Iemand nog tips voor eten om mee te nemen naar het werk. Dus iets dat niet koud hoeft en geen bereidingstijd. Liefst iets dat ik de dag ervoor al kan klaarzetten. Met al die tijd op mijn werk kom ik niet aan genoeg cal laat staan een beetje goede.

Doe ook zittend werk en heb het idee dat ik eerder een buik aanzet dan spier. Laatste jaar is krachtraining een beetje in het slob geraakt en wil er weer serieus mee aan de slag. De 6x per week zal ik niet meer halen, het is gewoon ontzettend frustrerend om je spiermassa af te zien nemen. Merk het met mijn kleding.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_117858593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef ssebass het volgende:
Iemand nog tips voor eten om mee te nemen naar het werk. Dus iets dat niet koud hoeft en geen bereidingstijd. Liefst iets dat ik de dag ervoor al kan klaarzetten. Met al die tijd op mijn werk kom ik niet aan genoeg cal laat staan een beetje goede.

Doe ook zittend werk en heb het idee dat ik eerder een buik aanzet dan spier. Laatste jaar is krachtraining een beetje in het slob geraakt en wil er weer serieus mee aan de slag. De 6x per week zal ik niet meer halen, het is gewoon ontzettend frustrerend om je spiermassa af te zien nemen. Merk het met mijn kleding.
Noten, noten en nog eens noten. Blijven de beste Kcal opvullers.
If not now, then when.
pi_117858721
Dexaprine is gewoon een soort drugs, denk dat ik het maar ga dealen in clubs en als ik gepakt wordt heb ik geen probleem
pi_117858811
dexaprine is net zoiets als prime toch? :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117858839
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Noten, noten en nog eens noten. Blijven de beste Kcal opvullers.
Dat is inderdaad een goede. Die kan ik ook meenemen. Zakje studentenhaver is al gauw 1000 kcal geloof ik.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:42:35 #241
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117858851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef ssebass het volgende:

Let goed op je houding trouwens met kantoorwerk. Voor je het weet ga je wat voorover gebogen zitten waarmee je een 'kantoorbuikje' creeert. Je kan er een behoorlijk slappe core aan over houden als je niet oppast.

Je zou bv maaltijdsalades kunnen maken die je mee kan nemen. Flink wat kip en een eitje erin. Diverse rauwe groenten en je bent al een heel eind op weg.
pi_117858969
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Let goed op je houding trouwens met kantoorwerk. Voor je het weet ga je wat voorover gebogen zitten waarmee je een 'kantoorbuikje' creeert. Je kan er een behoorlijk slappe core aan over houden als je niet oppast.

Je zou bv maaltijdsalades kunnen maken die je mee kan nemen. Flink wat kip en een eitje erin. Diverse rauwe groenten en je bent al een heel eind op weg.
Heb laatst ook weer de blikjes bonen ontdekt. Vergat trouwens iedere keer mijn onderrug te trainen. Moet er erg op letten, maar zit inderdaad erg voorover gebogen of onderuit gezakt. Wat is het kantoorbuikje? Van het zittend werken of van de slechte houding?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:47:36 #243
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117859096
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef ssebass het volgende:

[..]

Heb laatst ook weer de blikjes bonen ontdekt. Vergat trouwens iedere keer mijn onderrug te trainen. Moet er erg op letten, maar zit inderdaad erg voorover gebogen of onderuit gezakt. Wat is het kantoorbuikje? Van het zittend werken of van de slechte houding?
De slechte houding. Je drukt je hele maag in en naar voren.
pi_117859234
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

De slechte houding. Je drukt je hele maag in en naar voren.
Hmm nooit gehoord, maar zal er eens op letten. Verklaard misschien waarom ik toch een buik krijg met 4-5 keer sporten per week, waaronder ook cardio. Eet redelijk droog. Gister mijn rug getraind dus rechtop zitten doet vandaag een beetje pijn... Spierpijn over mijn hele rug.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 17:09:52 #245
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117859966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hmm nooit gehoord, maar zal er eens op letten. Verklaard misschien waarom ik toch een buik krijg met 4-5 keer sporten per week, waaronder ook cardio. Eet redelijk droog. Gister mijn rug getraind dus rechtop zitten doet vandaag een beetje pijn... Spierpijn over mijn hele rug.
Misschien eet je toch teveel dan.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:19:12 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_117862136
Houding is ontzettend belangrijk, als ik een beetje onderuit gezakt sta lijkt het net een afrikanenbuikje. Moet goed opletten dat ik mn bekken niet teveel naar voren kantel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:24:07 #247
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117862322
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Snakey het volgende:
Dat is wat ik doe. Ook lekker: rivierkreeftjes/garnalen/zalm.

Vandaag: rode ui, bleekselderij, spinazie, sla, tomaat, komkommer, witlof, gerookte kip, garnalen, rivierkreeft, paprika. Dit kost je 15 minuten in de keuken in de ochtend (en dan maak ik tegelijkertijd ook scrambled eggs voor ontbijt).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:32:43 #248
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117862654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat is wat ik doe. Ook lekker: rivierkreeftjes/garnalen/zalm.

Vandaag: rode ui, bleekselderij, spinazie, sla, tomaat, komkommer, witlof, gerookte kip, garnalen, rivierkreeft, paprika. Dit kost je 15 minuten in de keuken in de ochtend (en dan maak ik tegelijkertijd ook scrambled eggs voor ontbijt).
Lekker hoor. Goed idee trouwens, garnalen. Wat oosterse specerijen erbij en je hebt weer een totaal andere smaak.
pi_117863164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:00 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

Een derde van het gewicht, maar bijna de helft van het eiwit. In de dooier zit dus relatief meer eiwit. Beetje gelijk. :P
Dat wist ik idd niet :o Maar hij had 4x eiwit, daarom dacht ik dat je de post totaal verkeerd had gelezen, beetje verkeerd en beetje gelijk dus :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:07:17 #250
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117864020
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')