Leuke mensen. Ze hebben wel ballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik bedoelde terrorist
quote:
Ze worden te negatief in het nieuws gebracht, het zijn ook mensen weet jequote:
En dat zonder bierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Vrouwen met flauw humor, altijd gezellig.
Het is allemaal de schuld van de media sowieso.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze worden te negatief in het nieuws gebracht, het zijn ook mensen weet je
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Vrouwen met flauw humor, altijd gezellig.
As always.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alles slick met deze chick?
Ik pomp van de energie, dit school en huiswerk is zooo goed voor me, ik ben weer op en topquote:
Chill, ga zo door.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik pomp van de energie, dit school en huiswerk is zooo goed voor me, ik ben weer op en top
Ja ik ben goed op weg, en leuke klas, ik word gewoon depressief van vakantiequote:
Je moet een balans vinden Sint. Beiden is goed, maar niet teveel van één ding. Ik heb ook n jaar thuis gezeten, daar werd ik ook best depri van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben goed op weg, en leuke klas, ik word gewoon depressief van vakantie
misschien ga ik mezelf wel doodwerken
Hallo zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
2 epkes voor je topic
Ik heb een half jaar 'thuis'gezeten omdat ik mijn vorige studie snel had afgemaakt, ik werkte wel, maar dat werk was totaal niet vervullend omdat het alleen eentonig werk was voor geld. ben er nu achter gekomen dat ik mezelf veel beter ga voelen als ik productief bezig ben en weet dat ik er iets van leer en bereikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet een balans vinden Sint. Beiden is goed, maar niet teveel van één ding. Ik heb ook n jaar thuis gezeten, daar werd ik ook best depri van.
Lekker met een steen in bed liggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo zeg.Die wil ik wel mee naar huis nemen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar 'thuis'gezeten omdat ik mijn vorige studie snel had afgemaakt, ik werkte wel, maar dat werk was totaal niet vervullend omdat het alleen eentonig werk was voor geld. ben er nu achter gekomen dat ik mezelf veel beter ga voelen als ik productief bezig ben en weet dat ik er iets van leer en bereik
Ik denk dat we niet veel liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker met een steen in bed liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |