Qua táál...ik moet ook alles nader specificeren, hè?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je moet ook niet teveel uien eten
Ketter dan je der bent!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo ja!Sinds ik in het Noorden werk, praat ik platter Brabants dan voorheen. Gewoon, dáárom.
Dat was alleen geen Achterhoeksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo ja!Sinds ik in het Noorden werk, praat ik platter Brabants dan voorheen. Gewoon, dáárom.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was alleen geen Achterhoeks
Een Achterhoeker die Haags probeert te lullen klinkt nog steeds Achterhoeks hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
en ook geen brabantsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
ach dat maakt m toch niet uit, buiten een avondje stappen wil ie toch niet dood gevonden worden in amsterdam. Daar schijnen ze radio's te jattenquote:
Niet alleen radio's. Alles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ach dat maakt m toch niet uit, buiten een avondje stappen wil ie toch niet dood gevonden worden in amsterdam. Daar schijnen ze radio's te jatten
Dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ach dat maakt m toch niet uit, buiten een avondje stappen wil ie toch niet dood gevonden worden in amsterdam. Daar schijnen ze radio's te jatten
Ze hebben anders de rest van m'n auto laten staanquote:
zodat ik erin kan rijdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze hebben anders de rest van m'n auto laten staan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze hebben anders de rest van m'n auto laten staan
wel goeie editquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 17 jaar gewoond maar er is bijna niks van me gestolen, zelfs geen fiets.
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met een mini ghettoblaster op de achterbank
Ze winden er geen doekjes om.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vinden jullie van moslim
Ik heb een vriend die moslim is, of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat vinden jullie van moslim
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze winden er geen doekjes om.
Oh wacht, ja toch.
Tsja, in Amsterdam hébben ze tenminste radio's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou sowieso jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, in Amsterdam hébben ze tenminste radio's.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze winden er geen doekjes om.
Oh wacht, ja toch.
nee ik bedoelde terroristquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die moslim is, of bedoel je wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |