Jij begint anders tegen mij ook soms met achterhoeks accent te lullen, ik spreek toch echt geen achterhoeks met dito accent hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Na 10 minuten in een andere omgeving neem ik het accent van die omgeving over. Als er een Belg door de deur stapt lul ik prompt Vlaams.
[..]
Nee dan, wat was het ook weer, Rotterdams?
Rotterdams met een zachte G. Niets mis mee, lekker harde klanken met een zachte ondertoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Na 10 minuten in een andere omgeving neem ik het accent van die omgeving over. Als er een Belg door de deur stapt lul ik prompt Vlaams.
[..]
Allebei een verschrikking.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is dan ook nog soepersiekretquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij gaat mij afwerken?![]()
![]()
En welke meet bedoel je. Ik dacht dat heloef er 1 op zou zetten
Her snurfstner snufster, knuffe knulle junge dang da.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
En overigens vind ik aba wel grappig en kan ik het redelijk volgen, voel me alleen zo knullig als de clou veeeeel te laat doordringt
Geeft niks hoor, jij komt toch nooit op meets dus er valt weinig af te werken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik was ook verrastEn dank je
![]()
Klopt, maar ik meende net achter de schermen een meet-idee op te vangen, dus mogelijk komt daar verandering in. Hoewel ik dat afwerk-deel dan wel voor jou bewaarNo offense, twi
Heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat nog niks in de planningIdee ontstond net pas.
Sorry broeder, je staat op de 2e plaats als mohmi komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, jij komt toch nooit op meets dus er valt weinig af te werken.
Een goedwerkende formulequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, jij komt toch nooit op meets dus er valt weinig af te werken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry broeder, je staat op de 2e plaats als mohmi komt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:17 schreef MohMi het volgende:
[..]Neem ik shifto ook mee, sta ik weer tweede, daar voel me veel meer thuis
...Aapo dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zal altijd fier bovenaan staan
Sja, ik ga m'n ware herkomst niet verloochenenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij begint anders tegen mij ook soms met achterhoeks accent te lullen, ik spreek toch echt geen achterhoeks met dito accent hoor
Let's face it, het is lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdams met een zachte G. Niets mis mee, lekker harde klanken met een zachte ondertoon.
Achterhoeks.Stelletje boeren.
wacht maar tot je in de randstad woontquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, ik ga m'n ware herkomst niet verloochenen
[..]
Let's face it, het is lood om oud ijzer
Ik voel me altijd nog wat opgelaten als er weer eens wat lokaals tussendoor pieptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, ik ga m'n ware herkomst niet verloochenen
je moet ook niet teveel uien etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voel me altijd nog wat opgelaten als er weer eens wat lokaals tussendoor piept
Kenne allemoal de kolere krègahquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wacht maar tot je in de randstad woont
Zo ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kenne allemoal de kolere krègah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |