Hallo zeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
2 epkes voor je topic
Ik heb een half jaar 'thuis'gezeten omdat ik mijn vorige studie snel had afgemaakt, ik werkte wel, maar dat werk was totaal niet vervullend omdat het alleen eentonig werk was voor geld. ben er nu achter gekomen dat ik mezelf veel beter ga voelen als ik productief bezig ben en weet dat ik er iets van leer en bereikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet een balans vinden Sint. Beiden is goed, maar niet teveel van één ding. Ik heb ook n jaar thuis gezeten, daar werd ik ook best depri van.
Lekker met een steen in bed liggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo zeg.Die wil ik wel mee naar huis nemen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar 'thuis'gezeten omdat ik mijn vorige studie snel had afgemaakt, ik werkte wel, maar dat werk was totaal niet vervullend omdat het alleen eentonig werk was voor geld. ben er nu achter gekomen dat ik mezelf veel beter ga voelen als ik productief bezig ben en weet dat ik er iets van leer en bereik
Ik denk dat we niet veel liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker met een steen in bed liggen
Zijn lul zal wel lekker zacht zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij zo afstandelijk tijdens de sex?
Ja, maar nooit een steen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van jou wordt zijn lul keistijf vriend
Ja, wat ik zei ... Ik liep net wat te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde fysieke aanrakingen tijdens de sex
Hier, heb je 2 kwartjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei ... Ik liep net wat te ouwehoeren.
Whut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier, heb je 2 kwartjes. Het duurde eventjes maar dan heb je ook wat.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.quote:
Je zei dat je wat liep te ouwehoeren en ik dacht dat je bedoelde dat je tijdens de sex ouwehoerde. Ergo het kwartje viel bij mij niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks meer van.
O, zo. Nee, tijdens de sex doe ik dat niet. Zou een afknapper wezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zei dat je wat liep te ouwehoeren en ik dacht dat je bedoelde dat je tijdens de sex ouwehoerde. Ergo het kwartje viel bij mij niet...
Wel handig om even de dag door te nemen, kan ik daarna weer wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
O, zo. Nee, tijdens de sex doe ik dat niet. Zou een afknapper wezen.
Door te nemen ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel handig om even de dag door te nemen, kan ik daarna weer wat anders gaan doen
Enge gedachtequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel handig om even de dag door te nemen, kan ik daarna weer wat anders gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |