quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey ik zoek een nummer volgens mij uit de jaren negentig waarin de zanger zingt over een vrouw die hij lief heeft maar de vrouw heeft een religie lief. En de zanger niet of iets dergelijks.
?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef TheHappyPrince het volgende:
Helpik zoek een liedje die ik vanavond op de radio hoorde, beetje country/americana-achtig met veel gitaar, een man die iets zong over 'eyes on the road' en 'taverns in the street' o.i.d. Heb geprobeerd de lyrics terug te vinden maar heb te weinig onthouden, helaas gaf de autoradio het niet aan.
Nee, is meer een oudere stem, wat warmer. Maar thanks! Was volgens mij op Simone FM, maar wat een kutsite heeft die zender.quote:
Got it, was Veronica!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:36 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee, is meer een oudere stem, wat warmer. Maar thanks! Was volgens mij op Simone FM, maar wat een kutsite heeft die zender.
Niemand?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef bl_henkie2 het volgende:
ik zoek een nummer in de trance/techno hoek, het heet "moonlight" oid en de dj heeft een italiaanse naam.
Zegt het iemand iets?
?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Niemand?
Kom op, zo moeilijk is het toch niet? Nog wat details:
ik weet zeker dat het "dancing in the moonlight"in de tekst voorkomt en de artiest / dj 's naam begint met een F geloof ik.
of dezequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Niemand?
Kom op, zo moeilijk is het toch niet? Nog wat details:
ik weet zeker dat het "dancing in the moonlight"in de tekst voorkomt en de artiest / dj 's naam begint met een F geloof ik.
Yep, dat is 'm. Bedankt!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef djmaup het volgende:
Heel erg. Ik zag gisteren de trailer van Britt en Ymke. En nu blijft dat deuntje van het muziekie eronder hangen.
http://rtl.nl/xl/#/u/92db6e76-ceba-48a0-8bbb-e4842f1663d9/
Wie weet wat het is??
Bedankt heh, ik ken dat deuntje maar nu kan ik er ook niet opkomen waar het van isquote:Op maandag 29 oktober 2012 03:04 schreef Tchock het volgende:
Ik zoek een liedje. Het is een nogal kaal nummer, van wat ik me herinner, met een heel typerend gitaarloopje. Zang is hoog, bijna falsetto. Op een of andere manier vermoed ik dat het Nederlands is, maar dat zou ook heel goed niet zo kunnen zijn. De gitaarpartij heb ik zo goed en kwaad als ik hem me nog herinner opgenomen: http://chirb.it/P7OAqv . Het zou ook een octaaf hoger kunnen zijn, of misschien beiden tegelijk, voor die eerste: http://chirb.it/dprsJN. Iemand die dit toevallig herkent?
Ik word er gek van
p.s. sorry voor de brakke kwaliteit van de opnames, er slapen mensen in dit huis. Vergeet niet je volume weer omlaag te draaien
Heb er geen clip bij, maar zoek je dit?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef mesa555 het volgende:
Ik zoek een liedje van 538 TV Non Stop Gemist rond 20:34 hoorde ik dat liedje maar kon de naam niet zo snel zien.
I got money on my mind. Money on my mind. Een liedje met zo'n Idiase of Pakistaanse man in de clip. Alleen weet ik niet van wie dit nummer is, kan iemand me helpen. Thanks!
Niemand iets voor mij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef BeschuitjeNL het volgende:
Ik weet een nummer waarvan ik de naam niet weet![]()
Dit komt er in voor:
gotta use my imagination
tryin to deal with the situation
Misschien is het in de verkeerde volgorde, idk maar dit is wel het refrein (niet helemaal)
Het is een beetje een nieuwe song![]()
Het is een beetje reggae-achtig![]()
Bedankt voor je tijd en moeite..
EDIT: Nee, het is niet van Gladys Knight and the Pips
Half of my Heart is niet de song die ik bedoel manquote:
Nou ja, wat toevallig.quote:
Geen dank.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef djmaup het volgende:
[..]
Nou ja, wat toevallig.
Ik hoorde hem net op de radio, gelijk ge shazamd...
Ik elk geval bedankt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
I have been dying to find out the name of this song
quote:DayZ - The Survivors (Music + MP3 Link)
-the song was made by Rocket(Dean) only for this video, so i assume it doesn't have a name
Geen dank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |