Oe dan issie nu dus gratis???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef frederik het volgende:
In FHF wordt niet betaald voor giften. Weet je zeker dat je dat huis in FHF wilt laten staan
Als jij anderhalve ton op tafel gooit krijg je een lootjequote:
Eehh... ik heb momenteel 1 boterton, mag ik de andere er morgen bij halen?? Heb geen zin om naar de AH te gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als jij anderhalve ton op tafel gooit krijg je een lootje
Als er geld inzit mag je vast morgen even naar de AH maar dan koop ik wel gelijk alle botertonnetjes in Nederland op dus wees maar snel danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh... ik heb momenteel 1 boterton, mag ik de andere er morgen bij halen?? Heb geen zin om naar de AH te gaan
Als je met mij trouwt koop ik het voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het overigens wel een heel erg schattig huisje!
Zeg, ik heb net gisteren mijn 13e trouwdag gevierd (oke, ook die van mijn manquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef FAUSTINO het volgende:
Als je met mij trouwt koop ik het voor je
Vis ook altijd achter het visnetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net gisteren mijn 13e trouwdag gevierd (oke, ook die van mijn man) dusse.. je bent nét te laat met je aanzoek
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net gisteren mijn 13e trouwdag gevierd (oke, ook die van mijn man) dusse.. je bent nét te laat met je aanzoek
Waar staat dat dan in haar OP?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef GizartFRL het volgende:
TS zoekt iemand die samen met haar in dit huis wil wonen.
Andere topic:quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef sunlost het volgende:
Ik vind het geen rare vraag, nog meer leuke singles die zin hebben in een party?
Vraag me af waar het wel moet staanquote:
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vraag me af waar het wel moet staan
Kreeg niet echt het idee dat het huis van TS was.quote:
ow... hoezo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kreeg niet echt het idee dat het huis van TS was.
Lees even beter dit hok kost je gewoon knaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef borbit het volgende:
Ik wil daar wel wonen, maar waarom verkoop je dit niet TS? Het gaat om iets tijdelijke bewoning neem ik aan? Dat je het niet kan verhuren omdat je het op een later tijdstip wil verkopen? Wel lief dat je dit aanbied hier! Ik zou er graag willen wonen. En heb momenteel geen eigen huis.
le-zenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef borbit het volgende:
Ik wil daar wel wonen, maar waarom verkoop je dit niet TS? Het gaat om iets tijdelijke bewoning neem ik aan? Dat je het niet kan verhuren omdat je het op een later tijdstip wil verkopen? Wel lief dat je dit aanbied hier! Ik zou er graag willen wonen. En heb momenteel geen eigen huis.
Let even wel het staat in FHF dus TS maakt sommigen blij met een dode mus vis...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Plantagehouder het volgende:
Grapjas denkt ook gewoon dat hij een gratis woning krijgt aangeboden
Zullen wij er samen gaan wonen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De verkoper heeft zich aangemeld op FOK! en meent nu recht op hulp bij het verkopen van haar huis te hebben?
Ow.. dus hij wordt niet gratis weggegeven??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De verkoper heeft zich aangemeld op FOK! en meent nu recht op hulp bij het verkopen van haar huis te hebben?
Zou ik dan heel misschien mijn woonwagentje bij jullie in de tuin mogen zetten en een paardje?quote:
Da's heul niet duur. En als we een beetje ons best doen, gaan we het er best gezellig hebbenquote:
Van mij wel hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef FAUSTINO het volgende:
Zou ik dan heel misschien mijn woonwagentje bij jullie in de tuin mogen zetten en een paardje?
Ik zet er wel een dixi neer achter het schuurtjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's heul niet duur. En als we een beetje ons best doen, gaan we het er best gezellig hebben
[..]
Van mij wel hoor
Maar niet tegen de gevel plassen, want dat vind ik vies
Eerst een half jaartje op FOK! zodat we op basis van je postgeschiedenis kunnen vaststellen of we jouw woonwagen en paardje wel in de tuin willen hebben....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zou ik dan heel misschien mijn woonwagentje bij jullie in de tuin mogen zetten en een paardje?
Zouden ze daar in de rimboe glasvezel hebben, want ik vind jou wel lief hoor, maar zo zonder internet enzo gaan we ons al snel aan die woonwagen in de tuin ergeren....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's heul niet duur. En als we een beetje ons best doen, gaan we het er best gezellig hebben
Hij is lievquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:59 schreef Leandra het volgende:
Edit: Oh, ik zie dat Elisa het al zonder antecedentenonderzoek heeft goedgekeurd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ken een mopje (maar dat is te lang om hier te typen), maar ze schijnen er in elk geval WiFi te hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze daar in de rimboe glasvezel hebben, want ik vind jou wel lief hoor, maar zo zonder internet enzo gaan we ons al snel aan die woonwagen in de tuin ergeren....
Eerder aan Bam-Bam denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zouden ze daar in de rimboe glasvezel hebben, want ik vind jou wel lief hoor, maar zo zonder internet enzo gaan we ons al snel aan die woonwagen in de tuin ergeren....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is lievDaar heb je geiten en schapen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is lievAh, nuttig idd.... nee, foto's niet bekeken, ik gun TS geen exploderende views in de Funda-statistieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, en die woonwagen komt met paard, dus dat is ook geregeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken een mopje (maar dat is te lang om hier te typen), maar ze schijnen er in elk geval WiFi te hebbenEn we kunnen natuurlijk gaan vissen. En paardrijden
Wanneer gaan wequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, en die woonwagen komt met paard, dus dat is ook geregeld.
Kom eraanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:
TS, het is voor elkaar hoor, ElisaB en ik hebben het huis onder ons verdeeld.... leg de sleutel maar onder de mat, we zullen goed voor het huis zorgen
Met van die uitschuivende zijwanden ook nog zeker?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met van die uitschuivende zijwanden ook nog zeker?![]()
Verdorie nog an toe, en ik dacht dit in de tuin te krijgen:
[ afbeelding ]
Ben aan het sparen en serieus aan het kijken voor een echte wagen helaas gaat dat nog even duren en heb zelf geen tuin om hem in te plaatsen om de nodige dingen eraan te kunnen doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoopte hierop:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL, die had ik ook al gevonden.... die is wel heel klein, maar als de tuin het toelaat komt er zo'n ding voor de kleine.... dan koopt papa maar geen full-frame cameraquote:
Pre-cies! Ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, die had ik ook al gevonden.... die is wel heel klein, maar als de tuin het toelaat komt er zo'n ding voor de kleine.... dan koopt papa maar geen full-frame camera![]()
Hi schatje, lees je mee?
Dan bellen we 'm morgen even vanuit ons nieuwe huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat hij al slaapt, en zo niet, dan zal hij ontkennen dit topic te hebben gezien
* Leandra zet Bix in de appie...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan bellen we 'm morgen even vanuit ons nieuwe huis
Hij hoeft het niet gelijk te brengen. Overmorgen is toch ook goed? We moeten tenslotte de omgeving verkennen en zulks. Zin an
Bix in de appie is altijd goed (als jij het zegt). Ik zet de radio aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |