quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is lievAh, nuttig idd.... nee, foto's niet bekeken, ik gun TS geen exploderende views in de Funda-statistieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, en die woonwagen komt met paard, dus dat is ook geregeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken een mopje (maar dat is te lang om hier te typen), maar ze schijnen er in elk geval WiFi te hebbenEn we kunnen natuurlijk gaan vissen. En paardrijden
Wanneer gaan wequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, en die woonwagen komt met paard, dus dat is ook geregeld.
Kom eraanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:
TS, het is voor elkaar hoor, ElisaB en ik hebben het huis onder ons verdeeld.... leg de sleutel maar onder de mat, we zullen goed voor het huis zorgen
Met van die uitschuivende zijwanden ook nog zeker?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met van die uitschuivende zijwanden ook nog zeker?![]()
Verdorie nog an toe, en ik dacht dit in de tuin te krijgen:
[ afbeelding ]
Ben aan het sparen en serieus aan het kijken voor een echte wagen helaas gaat dat nog even duren en heb zelf geen tuin om hem in te plaatsen om de nodige dingen eraan te kunnen doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoopte hierop:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL, die had ik ook al gevonden.... die is wel heel klein, maar als de tuin het toelaat komt er zo'n ding voor de kleine.... dan koopt papa maar geen full-frame cameraquote:
Pre-cies! Ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, die had ik ook al gevonden.... die is wel heel klein, maar als de tuin het toelaat komt er zo'n ding voor de kleine.... dan koopt papa maar geen full-frame camera![]()
Hi schatje, lees je mee?
Dan bellen we 'm morgen even vanuit ons nieuwe huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat hij al slaapt, en zo niet, dan zal hij ontkennen dit topic te hebben gezien
* Leandra zet Bix in de appie...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan bellen we 'm morgen even vanuit ons nieuwe huis
Hij hoeft het niet gelijk te brengen. Overmorgen is toch ook goed? We moeten tenslotte de omgeving verkennen en zulks. Zin an
Bix in de appie is altijd goed (als jij het zegt). Ik zet de radio aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |