Gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik snap je wel, hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poolse collega van me stuurt me net een berichtje;
"Jij mag niet weg godverdomme, jij bent de enige leuke jongen in de fabriek"
Beet gay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
scoren danquote:
Dan had jij beter "Pools collegaatje van me" kunnen schrijven, dan hadden we de chick-gok eerder genomen dan de heeeeeelkleinmannetje-gokquote:
Dat snap ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
GelukkigAls je dan ook maar snapt dat ik niet naar een verklaring zoek, hoor
Als ik niets 'heb', dan ben ik gewoon mezelf. En da's best.
Wel lief van hem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hehehehe, ze is wel knapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan had jij beter "Pools collegaatje van me" kunnen schrijven, dan hadden we de chick-gok eerder genomen dan de heeeeeelkleinmannetje-gok
ja enquote:
Ja dat zat ik me ook al af te vragenquote:
Ik gebruikte hem als een neutraal woord omdat ik nog geen voorkennis had.quote:
Oh, het maakt ook niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem als een neutraal woord omdat ik nog geen voorkennis had.
Ach ik stook ook netjes in mijn eigen huwelijk, dan durf ik het ook wel in dat van een ander. Slecht he ?quote:
Dat is wel cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh, het maakt ook niet uit hoor
Vind het wel tof van haar. Ik leerde haar Nederlands, zij mij Pools
Braampje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Braamyo het volgende:
Ow haai, ik kom ff dit nieuwe deeltje binnen gelopen
Goed.quote:
Pas op dat je niet valt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Braamyo het volgende:
Ow haai, ik kom ff dit nieuwe deeltje binnen gelopen
Dat snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach ik stook ook netjes in mijn eigen huwelijk, dan durf ik het ook wel in dat van een ander. Slecht he ?
Gaat net zo goed, zojuist teruggekomen van het sporten. Veel kracht training gedaan, borst en bicepsquote:
Wauw, goed gewerkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat net zo goed, zojuist teruggekomen van het sporten. Veel kracht training gedaan, borst en biceps![]()
En ook nog een uurtje op de cross trainer gestaan. Al met al 2 uur intensief bezig geweest, en nu nog ff in de euforie ervan nagenieten
Meh, gaat wel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kon mezelf ter nauwenood opvangen aan de kast
So, how U doing ?
quote:But everything changes
If I could
Turn back the years
If you could
Learn to forgive me
Then I could
Learn how to feel
Then we could
Stay here together
And we could
Conquer the world
If we could
Say that forever
Is more than just a word
Thanks, en jij? Nog leuke, productieve, spannende, vervelende, stomme of anderzijds noemenswaardige dingen meegemaakt of gedaan vandaag?quote:
dat is geen stokenquote:
Dat klinkt echt zo van... het gaat eigenlijk slecht, maar ik wil niet klagen...quote:
quote:
quote:Den Film getanzt
In einem silbernen Raum
Vom goldenen Balkon
Die Unendlichkeit bestaunt
Heillos versunken, trunken
Und alles war erlaubt
Zusammen im Zeitraffer
Mittsommernachtstraum
Is ook een heel mooi nummer ... Heel ontroerend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Duits, maar dat is wel een goede tekst
Slecht is wel een heel groot woord hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo van... het gaat eigenlijk slecht, maar ik wil niet klagen...
Wil je een knuffel ?
Ik zal de inside joke wel missen, of zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen stoken![]()
ze wil het zelf
Dan geef ik jou een nieuwe dag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef JJH het volgende:
Slecht is wel een heel groot woord hoor.
Ik heb gewoon m'n dag niet echt ofzo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan geef ik jou een nieuwe dag!
Verwacht dat hij over ongeveer 3,75 uur bij jou is... afgerond naar boven
quote:I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
Inside youre ugly
Ugly like me
I can see through you
See to the real you
sollyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal de inside joke wel missen, of zo.
kook ze taxiquote:
beroepsdeformatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik las eerst ff lolly :2.... iets met waar het hoofd van vol zit
zie mijn editquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]![]()
Ik ben geen lolly verkoper van beroep, en ik snoep ook niet
Ondanks dat ik een album titel van Staind in mijn sign heb, heb ik niet zoveel met staind. Maar die regel eronder heb ik ooit een keer geschreven voor ietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik al gezien
Ik hou van die band
Hmm, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een album titel van Staind in mijn sign heb, heb ik niet zoveel met staind. Maar die regel eronder heb ik ooit een keer geschreven voor iets
Ik luister vooral naar metalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ieder z'n ding natuurlijk
dat was snelquote:
Metal ben ik ook gek opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister vooral naar metalen dan vooral de extremere varianten
Ja.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Metal ben ik ook gek op
Maar dan niet dat black en death-spul
Dan zet ik maar snel life metal opquote:
LLquote:
Zo doen eens gekquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik zie net dat mama mijn twee kalfjes op de schouw heeft gezet. Dat is voor het eerst dat een van mijn schilderijen/tekeningen in de woonkamer staat
.
Leuk tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik zie net dat mama mijn twee kalfjes op de schouw heeft gezet. Dat is voor het eerst dat een van mijn schilderijen/tekeningen in de woonkamer staat
.
Hoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
teruglezen is soms een heel slecht idee
maargoed.. bladiebla, 'n avond allen![]()
Ik heb net Dexter gekekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flikker te melden ik ga serietje kijken ofzo
Rokjeeeeeequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
.
Misschien dacht je moeder dat je het niet wilde ofzo.quote:
quote:All of that is ending now, for I have arisen.
Survived myself somehow, dead and imprisoned.
I'm fighting to live, inspired to see the day.
I swear I'll never sleep again, I am no mans slave.
Verzoeknummertje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja hoi allemaal
*muziek opzet*
Jij hebt de rel gelezen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hallo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
TGNDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nu mindfull weer naar huis, hongerrrr..
Relquote:
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dacht je moeder dat je het niet wilde ofzo.
Als in: goed kijken voor je oversteekt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nu mindfull weer naar huis, hongerrrr..
Ah dat is toch geen relquote:
Een of andere mafkees met rare uitsprakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke rel? Wat heb ik gemist?
of ik een verzoek heb? of wil je wat bij me indienenquote:
ik probeer het weer te vergetenquote:
Haha iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah dat is toch geen rel. Een rel is pas een rel als er minimaal 1 geband is joh
.
Even kort: Vanilla zei iets over lesbiennes wat mij en andere mensen het verkeerde keelgat in schoot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke rel? Wat heb ik gemist?
Ja, ging niet lekker. Had mn concentratie niet zo te pakken als dat ik 'm normaal heb.quote:
Was geen rel. Gewoon een discussie over een weinig subtiele uitspraak.quote:
gitaarrrrr:*quote:
Het werd een rel genoemd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah dat is toch geen rel. Een rel is pas een rel als er minimaal 1 geband is joh
.
Ah.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kort: Vanilla zei iets over lesbiennes wat mij en andere mensen het verkeerde keelgat in schoot.
Maar wat ik zei over jou klopte wel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik een verzoek heb? of wil je wat bij me indienen
[..]
ik probeer het weer te vergeten![]()
Hmmm, dat is minderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ging niet lekker. Had mn concentratie niet zo te pakken als dat ik 'm normaal heb.
Jaaa, pastaaaa! Met kaas deze keer
Wat liefquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gitaarrrrr:*
ook van jou las ik e.e.a.. kom hier, een e-knuffel voor jou
Oh dat...dat gebeurd wel vaker toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was geen rel. Gewoon een discussie over een weinig subtiele uitspraak.
Altijd ik heb altijd verzoekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik een verzoek heb? of wil je wat bij me indienen
Dat vond hij ookquote:
Framboosjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
het was niet mijn bedoeling dit weer op te rakelen btwdusse.. ja.. nou.. appel
Als ik jou nu kutuser noem, wordt dat door sommigen al rel genoemdquote:
Lesbiennes en in het keelgat schieten lijkt me sowieso geen logische combinatie.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd ik heb altijd verzoekendoe maar iets duisters
Mij maakt het geen zak uit of het een rel is of niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou nu kutuser noem, wordt dat door sommigen al rel genoemd.
Maar, het is echt geen rel.
Ja. Alleen is het 'in' om alle meningsverschillen en ruzies rel te noemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat...dat gebeurd wel vaker toch?
Poezengate was een relquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou nu kutuser noem, wordt dat door sommigen al rel genoemd.
Maar, het is echt geen rel.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd ik heb altijd verzoekendoe maar iets duisters
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lesbiennes en in het keelgat schieten lijkt me sowieso geen logische combinatie.
(Oow en ehm, ik werk in -kuddes- lesbiennes, ideaal)
Poezengate was die in F&F tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Poezengate was een rel. En en , shit kan er zo niet meer bedenken
.
De VBL-relquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Poezengate was een rel. En en , shit kan er zo niet meer bedenken
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen is het 'in' om alle meningsverschillen en ruzies rel te noemen.
Jaa, iets met poezen verdrinken enzoquote:
Je bent zelf een framboosjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
framboosjes ja.. en ananas.. ik wil het
Die staat me zo niet meer bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De VBL-rel
Dat was echt achterlijk.
Awww lief !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
.
Rokje ! Haaiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel. Was echt een dikke rotzooi toenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jaa, iets met poezen verdrinken enzo.
Nouquote:
dan zat ik hier niet, want dan had ik mezelf opgegetenquote:
Ik heb geen kabel deze drie wekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flikker te melden ik ga serietje kijken ofzo
Ja hoiquote:
Ben ik nog eens ergens goed voor.. en anders deed een ander het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wij waren druk aan het vechten tegen de topic kill, toen kwam jij
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan zat ik hier niet, want dan had ik mezelf opgegeten
en krentebol.. potverdorie zegquote:
Ja dat was wel fucked upquote:
Owww dat? Nope, niet meegekregenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Was geen rel. Gewoon een discussie over een weinig subtiele uitspraak.
Peerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
het was niet mijn bedoeling dit weer op te rakelen btwdusse.. ja.. nou.. appel
Geen rel maar wel ziek. Iemand die op Fok! zijn zelfmoord aankondigdequote:
Met borstel als microfoon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar idd wat samzz zegt
en dan ga ik nu liedjes zingen voor mezelf
neeheeeee.. frambozen en ananasquote:
ik ben ff te lui om terug te zoeken, maar meneer had een zwangere vriendin in coma en ditdat en bladiebla.. maar dat had ie dus niet eigenlijkquote:
Challange accepter... o waitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik nog eens ergens goed voor.. en anders deed een ander het wel
Indd, hij kreeg ook echt geld en spullen van andere users geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeheeeee.. frambozen en ananas
[..]
ik ben ff te lui om terug te zoeken, maar meneer had een zwangere vriendin in coma en ditdat en bladiebla.. maar dat had ie dus niet eigenlijk
dat was nog iemand anders toch? maar miss nb ook wel, weet t zo gauw nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen rel maar wel ziek. Iemand die op Fok! zijn zelfmoord aankondigde
Oh, dat doe ik ook wel eensquote:
ik gebruik even mijn glas ijsthee, borstel ligt benedenquote:
Haha ja dat is volgens mij de grootste die ik meegemaakt hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel. Was echt een dikke rotzooi toen. Zoiets is volgens mij ook nooit meer voorgekomen.
Geen ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke rel was dat ook alweer met die mod die FOK!sters neukte maar thuis een vrouw en kinderen bleek te hebben?
Was er één inderdaad die het aankondigde, toen heeft ons aller Yvonne de politie enzo geloof ik nog ingeschakeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat was nog iemand anders toch? maar miss nb ook wel, weet t zo gauw niet
geld is volgens mij niet doorgezet, maar hij heeft wel een bosje bloemen gekregen van iemandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, hij kreeg ook echt geld en spullen van andere users geloof ik
Oh die, die ken ik wel. Dat was ernstig...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
neeheeeee.. frambozen en ananas
[..]
ik ben ff te lui om terug te zoeken, maar meneer had een zwangere vriendin in coma en ditdat en bladiebla.. maar dat had ie dus niet eigenlijk
Sorry die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Challange accepter... o wait.... boobs required...
Voldoet ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik gebruik even mijn glas ijsthee, borstel ligt beneden
Ik doe nooit gekquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel eens. En dan door de kamer springen op een leuk nummer, of luchtgitaar spelen op de gitaarsolo's
.
Ja, nu in de bus naar Utrecht station. Vanaf daar de trein naar A'foortquote:
Was dat met die zelfmoord ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was er één inderdaad die het aankondigde, toen heeft ons aller Yvonne de politie enzo geloof ik nog ingeschakeld
Saaie trienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry die heb ik niet
[..]
Voldoet ook
[..]
Ik doe nooit gek
Vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry die heb ik niet
[..]
Voldoet ook
[..]
Ik doe nooit gek
Zoiets ja, geen heb ik alleen gehoord, zat toen nog niet op Fok!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was er één inderdaad die het aankondigde, toen heeft ons aller Yvonne de politie enzo geloof ik nog ingeschakeld
Volgens mij zijn er meerdere geweest die het op FOK! aankondigden. Is er zelfs een geweest die een TC had geopend en mensen liet meekijken dacht ikquote:
Echt.. dafuqquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere geweest die het op FOK! aankondigden. Is er zelfs een geweest die een TC had geopend en mensen liet meekijken dacht ik
Zit de HU zo ver van het station af ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu in de bus naar Utrecht station. Vanaf daar de trein naar A'foort
Owquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere geweest die het op FOK! aankondigden. Is er zelfs een geweest die een TC had geopend en mensen liet meekijken dacht ik
Mijn school jonguh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit de HU zo ver van het station af ja?Hmm, niet opgelet bij de open dag
![]()
Goeie reis
Dat was een innieminie relquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Oh de beste van dit jaarmeisje alleen in een park achter laten tijdens een Fok!meet
Wat zoek je ? Ik ben ook autotjes aan het kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
ik ga maar verder met autootjes uitzoeken
Sowiesoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Oh de beste van dit jaarmeisje alleen in een park achter laten tijdens een Fok!meet
Ik begin steeds meer te verlangen naar een automaat sinds we de meeste touringcars ook als automaat hebben..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zoek je ? Ik ben ook autotjes aan het kijken.
Wel meerdere door geband na afloop. Topics gesloten.quote:
een bepaalde ontmaskering van een bepaalde user was ook wel strakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Dit jaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er bij de open dag geweest, ik vond het niks
Twee volgens mij...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel meerdere door geband na afloop. Topics gesloten.
Al die verontwaardiging, alsof we een kind van 3 hadden achter gelaten.quote:
Ik probeer altijd ff afwezig te zijn als er rellen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Capstan het volgende:
Ben ik even blij dat ik hier nog geen enkele rel heb meegemaakt
Hoe is het eigenlijk met haar?quote:
Don't know, don't care.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Al die verontwaardiging, alsof we een kind van 3 hadden achter gelaten.
Automaat wil ik ook graagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te verlangen naar een automaat sinds we de meeste touringcars ook als automaat hebben..
Dit jaar ben ik er geweest voor Werktuigbouwkunde. Maar zij doen veel met duurzame technieken shit en dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit jaar?
Ik ga sowieso voor de opleiding, bevalt tot nu toe wel. Goede school.
Zonder het bewust te proberen lukt het me tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik probeer altijd ff afwezig te zijn als er rellen zijn
Whut?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef DaMook het volgende:
Er was ook nog zo'n spannend topic een tijd terug, dat er mensen verdwenen waren en een gat in de grond en dat andere fokkers opzoek gingen en kamperen enzo.
Met je allereigenste relnicht.quote:
Ik zit sowieso nog aan tijdje aan de mijne vastquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Automaat wil ik ook graag, ik ben een luie chauffeur
. Al zou semi ook wel wat zijn, want soms wil ik wel sportief rijden
.
Maar twijfel ook nog of ik nou een auto moet kopen of een al lang gekoesterde reis naar californie moet doen.
Dat was gewoon triestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
Oh ja de mooiste van die jaar vond ik toch wel dat ik had 'gelekt' had uit abo en dat R49 uiteindelijk een tijdje werd gesloten.
Had je gelekt jongen?quote:
Tot ik bedacht heb vakantie of auto en wat voor auto dan doe ik het ook nog gewoon met die die ik hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit sowieso nog aan tijdje aan de mijne vast
- Hoge in/uitstapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat zoek je ? Ik ben ook autotjes aan het kijken.
Mijn tieten staan er.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je gelekt jongen?
Dat hele abo gebeuren was geen kut aan.Wat was daar nou voor leuks uit te lekken?
Ik heb sinds een jaar automaat en wil niet meer zonderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te verlangen naar een automaat sinds we de meeste touringcars ook als automaat hebben..
Dat Naatje en ik per ongeluk een tienermoeder wouden hosselen, die geen tienermoeder was volgens eigen zeggen ondanks dat haar kind 2 was en zij 22 en ze dat ten stelligste bleef volhouden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je gelekt jongen?
Dat hele abo gebeuren was geen kut aan.Wat was daar nou voor leuks uit te lekken?
Beetje hetzelfde als ik dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Hoge in/uitstap
- Diesel automaat
- Kofferbak ++
- 4 volwassenen + kinderzitje
Oow en het moet een auto zijn,dus geen Opel/Chevrolet Europe logo erop
Ach die zie ik over 6 jaar toch al.quote:
Ik zit vast aan de mijne vanwege financiering en blablabla..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot ik bedacht heb vakantie of auto en wat voor auto dan doe ik het ook nog gewoon met die die ik heb.
Ik vind het heerlijk op de touringcar, vooral omdat ik veel binnen bebouwde kom zit..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb sinds een jaar automaat en wil niet meer zonder
Grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Chevrolet Silverado CrewCab 4WD dus. (Been there, drove that, went brokequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als ik dus.
Ik zoek:
4wd
5 deurs
Benzine.
Dan was ze dus 20 bij geboorte en dus geen tienermoederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Naatje en ik per ongeluk een tienermoeder wouden hosselen, die geen tienermoeder was volgens eigen zeggen ondanks dat haar kind 2 was en zij 22 en ze dat ten stelligste bleef volhouden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Naatje en ik per ongeluk een tienermoeder wouden hosselen, die geen tienermoeder was volgens eigen zeggen ondanks dat haar kind 2 was en zij 22 en ze dat ten stelligste bleef volhouden.
Voor Samzz haar tieten wil ik best wel een abo afsluiten.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voor Samzz haar tieten wil ik best wel een abo afsluiten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapje.
Ok Vin. Zoek ze, vindt ze, deel ze met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Google vindt ze ook wel maar dan gratisquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voor Samzz haar tieten wil ik best wel een abo afsluiten.
Waar blijft mijn toegangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelde een paar maanden inderdaad, maar ze maakte er zo'n groot drama van dat ze zo genoemd werd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan was ze dus 20 bij geboorte en dus geen tienermoeder.
*start zoektocht*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok Vin. Zoek ze, vindt ze, deel ze met mij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar blijft mijn toegang?
Moet je een abo afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij mag niet lekken uit ABOquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok Vin. Zoek ze, vindt ze, deel ze met mij.
Ah op die fiets, balen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit vast aan de mijne vanwege financiering en blablabla..
Gave bak, maar daar ga ik niet aan beginnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Chevrolet Silverado CrewCab 4WD dus. (Been there, drove that, went broke)
Nee, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg je provisie voor elk afgesloten abo?
Ik stopte op tijd gelukkig, ik zal nooit het moment vergeten dat ze zei "ik wil best afspreken hoor maar dan moet ik wel eerst een oppas regelen" een soort van huillach moment met een drupje ongeloof.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekken je tietjes ook al?
oke oke ik hou alweer op
Ze houden vocht vast?quote:
Ik kijk C-Crosser / 4007 / Outlander.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah op die fiets, balen..
[..]
Gave bak, maar daar ga ik niet aan beginnen. Eerder Suzuki GranVitara, Mitsubishi Outlander, dat spul
. Al blijft een dikke jeep wrangler of land rover defender het gaafst
.
Neequote:
Echt snugger ben je niet hequote:
Watquote:
Mjah die zijn te nieuw voor mij denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kijk C-Crosser / 4007 / Outlander.
Vind 4007 mooiste interieur, maar alleen duitse import is met automaat te vinden...
Correctquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Echt snugger ben je niet he?
In welk topic moet ik zoekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg zelf dat ze er staan, dat is wat anders dan wanneer iemand anders mijn daar geposte foto gaat doorgeven aan anderen.
Full frontal?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg zelf dat ze er staan, dat is wat anders dan wanneer iemand anders mijn daar geposte foto gaat doorgeven aan anderen.
Niets mis met import hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kijk C-Crosser / 4007 / Outlander.
Vind 4007 mooiste interieur, maar alleen duitse import is met automaat te vinden...
Mijn broertje is bezig met een oude G-klasse Mercedes, da's ook leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah die zijn te nieuw voor mij denk ik. Ik wil max 5k uitgeven
.
Vandaar dat ik ook twijfel tussen een supervakantie van 3 weken of een auto.
Als je daarmee bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan ja.quote:
Ik wil "er altijd aanzitten" voor ik iets koop. En de verkoper een paar keer met zweetdruppels alleen achterlaten bij zijn te dure roesthoopquote:
Waarom zag ik die niet toen ik een abo had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan ja.
Kijk de topics daar eens goed door and make an educated guess...quote:
Omdat ze er toen nog niet stondenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zag ik die niet toen ik een abo had.
Je kunt gewoon een paar occasie bij elkaar 'in de buurt' opzoeken en een dagje duitsland doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik wil "er altijd aanzitten" voor ik iets koop. En de verkoper een paar keer met zweetdruppels alleen achterlaten bij zijn te dure roesthoop
Dat lukt minder goed bij import
Niet om het een of ander, hoor, maar dan nog. Ik kan totaal niet pretenderen je te kennen, maar ook als het als grapje bedoeld was leek je me er niet het type voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, zo boeiend is het niet verder. Het was meer als grapje.
Ik ken iemand die een splinternieuwe amg op een 25 jaar oud chassis heeft gezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje is bezig met een oude G-klasse Mercedes, da's ook leuk
1 DM, zonder de vraag voor de linkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel DM's jij nu krijg met: SHOW ME
Waarvoor? Iemand die tieten online zet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, hoor, maar dan nog. Ik kan totaal niet pretenderen je te kennen, maar ook als het als grapje bedoeld was leek je me er niet het type voor
Ik ben nieuwsgierig, maar niet wanhopigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk de topics daar eens goed door and make an educated guess...
Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een splinternieuwe amg op een 25 jaar oud chassis heeft gezet. Die heeft dus gewoon de modernste amg, maar betaald geen wegenbelasting ed
. Dat kan dus gewoon met die wagens.
Vind ze overigens net zo cool als de wrangler en de defender dus staat ook op mijn wishlist (als 3e dus).
Makkelijk te vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor? Iemand die tieten online zet?
Ik heb wel vaker in KPD gepost ook, heb er alleen geen zin meer in. By boob posting days are over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |