Gelukkigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik snap je wel, hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Poolse collega van me stuurt me net een berichtje;
"Jij mag niet weg godverdomme, jij bent de enige leuke jongen in de fabriek"
Beet gay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
scoren danquote:
Dan had jij beter "Pools collegaatje van me" kunnen schrijven, dan hadden we de chick-gok eerder genomen dan de heeeeeelkleinmannetje-gokquote:
Dat snap ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
GelukkigAls je dan ook maar snapt dat ik niet naar een verklaring zoek, hoor
Als ik niets 'heb', dan ben ik gewoon mezelf. En da's best.
Wel lief van hem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hehehehe, ze is wel knapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan had jij beter "Pools collegaatje van me" kunnen schrijven, dan hadden we de chick-gok eerder genomen dan de heeeeeelkleinmannetje-gok
ja enquote:
Ja dat zat ik me ook al af te vragenquote:
Ik gebruikte hem als een neutraal woord omdat ik nog geen voorkennis had.quote:
Oh, het maakt ook niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem als een neutraal woord omdat ik nog geen voorkennis had.
Ach ik stook ook netjes in mijn eigen huwelijk, dan durf ik het ook wel in dat van een ander. Slecht he ?quote:
Dat is wel cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh, het maakt ook niet uit hoor
Vind het wel tof van haar. Ik leerde haar Nederlands, zij mij Pools
Braampje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Braamyo het volgende:
Ow haai, ik kom ff dit nieuwe deeltje binnen gelopen
Goed.quote:
Pas op dat je niet valt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Braamyo het volgende:
Ow haai, ik kom ff dit nieuwe deeltje binnen gelopen
Dat snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach ik stook ook netjes in mijn eigen huwelijk, dan durf ik het ook wel in dat van een ander. Slecht he ?
Gaat net zo goed, zojuist teruggekomen van het sporten. Veel kracht training gedaan, borst en bicepsquote:
Wauw, goed gewerkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat net zo goed, zojuist teruggekomen van het sporten. Veel kracht training gedaan, borst en biceps![]()
En ook nog een uurtje op de cross trainer gestaan. Al met al 2 uur intensief bezig geweest, en nu nog ff in de euforie ervan nagenieten
Meh, gaat wel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kon mezelf ter nauwenood opvangen aan de kast
So, how U doing ?
quote:But everything changes
If I could
Turn back the years
If you could
Learn to forgive me
Then I could
Learn how to feel
Then we could
Stay here together
And we could
Conquer the world
If we could
Say that forever
Is more than just a word
Thanks, en jij? Nog leuke, productieve, spannende, vervelende, stomme of anderzijds noemenswaardige dingen meegemaakt of gedaan vandaag?quote:
dat is geen stokenquote:
Dat klinkt echt zo van... het gaat eigenlijk slecht, maar ik wil niet klagen...quote:
quote:
quote:Den Film getanzt
In einem silbernen Raum
Vom goldenen Balkon
Die Unendlichkeit bestaunt
Heillos versunken, trunken
Und alles war erlaubt
Zusammen im Zeitraffer
Mittsommernachtstraum
Is ook een heel mooi nummer ... Heel ontroerend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Duits, maar dat is wel een goede tekst
Slecht is wel een heel groot woord hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat klinkt echt zo van... het gaat eigenlijk slecht, maar ik wil niet klagen...
Wil je een knuffel ?
Ik zal de inside joke wel missen, of zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen stoken![]()
ze wil het zelf
Dan geef ik jou een nieuwe dag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef JJH het volgende:
Slecht is wel een heel groot woord hoor.
Ik heb gewoon m'n dag niet echt ofzo.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan geef ik jou een nieuwe dag!
Verwacht dat hij over ongeveer 3,75 uur bij jou is... afgerond naar boven
quote:I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
Inside youre ugly
Ugly like me
I can see through you
See to the real you
sollyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal de inside joke wel missen, of zo.
kook ze taxiquote:
beroepsdeformatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik las eerst ff lolly :2.... iets met waar het hoofd van vol zit
zie mijn editquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]![]()
Ik ben geen lolly verkoper van beroep, en ik snoep ook niet
Ondanks dat ik een album titel van Staind in mijn sign heb, heb ik niet zoveel met staind. Maar die regel eronder heb ik ooit een keer geschreven voor ietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had ik al gezien
Ik hou van die band
Hmm, ieder z'n ding natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een album titel van Staind in mijn sign heb, heb ik niet zoveel met staind. Maar die regel eronder heb ik ooit een keer geschreven voor iets
Ik luister vooral naar metalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ieder z'n ding natuurlijk
dat was snelquote:
Metal ben ik ook gek opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister vooral naar metalen dan vooral de extremere varianten
Ja.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Metal ben ik ook gek op
Maar dan niet dat black en death-spul
Dan zet ik maar snel life metal opquote:
LLquote:
Zo doen eens gekquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik zie net dat mama mijn twee kalfjes op de schouw heeft gezet. Dat is voor het eerst dat een van mijn schilderijen/tekeningen in de woonkamer staat
.
Leuk tochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik zie net dat mama mijn twee kalfjes op de schouw heeft gezet. Dat is voor het eerst dat een van mijn schilderijen/tekeningen in de woonkamer staat
.
Hoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
teruglezen is soms een heel slecht idee
maargoed.. bladiebla, 'n avond allen![]()
Ik heb net Dexter gekekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flikker te melden ik ga serietje kijken ofzo
Rokjeeeeeequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
teruglezen is soms een heel slecht idee
maargoed.. bladiebla, 'n avond allen![]()
Leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |