Ach ja, het leger kost nog veel meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kost een boel geld allemaal bij elkaar
Zo kun je alles relativerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ach ja, het leger kost nog veel meer.
Jawelquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef muzas het volgende:
Zijn er geen sites waar je geld in kan zetten op of 't doorgaat of niet?
Godver, gaan we weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef byah het volgende:
Waait te hard, uitgesteld tot over 2,5 uur
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef byah het volgende:
Waait te hard, uitgesteld tot over 2,5 uur, kwart voor 5 dus
Dat alles perfect moet zijn voordat hij springt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit is het slechtste record ooit. Alles moet perfect zijn voordat hij springt...Waar is de uitdaging?
Wanneer ben je weer terug dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk gaat het door. Ik kon het steeds zien had er mooi de tijd voor. Om 15:30 moet ik echter weg zodat ik het dan niet kan zien. Dus gaat het dan door.
Zet de stream even op pauzequote:
Ik hoop het, ron 18:00 uur weer terug denk ik. Ik ben bang dat ik dan de hele voorbereiding en zo mis. Misschien kan ik wel de sprong zien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer terug dan?
Voordat ie springt duurt nog wel even hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |